AnonymBruker Skrevet 9. november #61 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 18.54): Så du kan ut fra dette se hvem det er, og hvem vet, kanskje det er en datter? Jeg snakker ikke om denne situasjonen til noen andre enn min mann. Jeg har aldri fremstilt meg som et offer, det jeg ba om var råd, ikke noe annet. Ja jeg har sagt at ex svigerfamilie snakker dritt om meg, men jeg tror ikke jeg er den eneste Jeg har venner som vet at barna våre ikke bor her fordi de er voksne og flere av de har spurt om vi skal reise til barna i julen og jeg har sagt at vi skal vekk. Du vet at det er også sånn at det er jo ingen garanti for at dette er i Norge, kanskje vips er en annen måte å si det på en bankoverføring osv...... Det er egentlig ganske intressant at du mener at man kan kjenne igjen hvem barnet er, fordi jeg viste innlegget til en som kjenner barna mine men personen klarte ikke å gjenkjenne. Det er jo heller ikke garantert at det er innenfor den aldersgruppa som man ser. Så kanskje er den satt litt på en måte som gjør at det er ikke direkte ordrett forklaringen på hvordan barnet er slik at ikke man skal kunne kjenne igjen. Anonymkode: e4995...427 Ikke meg du siterer. Og jeg tenker ingenting om det du skriver annet enn at når sønnen din ikke ønsker kontakt forstår jeg ikke hvorfor du som mor ikke kan respektere det. Du trenger ikke kontakte ham for å hente tingene sine, du prøver ikke å nå ham via politiet, eller andre måter. Du respekterer valget og går videre med livet ditt. på måten du skriver virker det som tingene er blitt et påskudd til å ta kontakt med ham. La han være i fred, sørg over det og gå videre med livet ditt. Anonymkode: e7c64...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #62 Del Skrevet 9. november Jeg mener faktisk at du kan be søsken si fra om de tingene. Ikke en stor greie for dem, i forhold til hva sønnen din har gjort. Hvis det er bra ting - skiutstyr, bilder - hadde jeg bedt søsken eller en venn av ham overlevere. Er det surrball - gamle skolebøker og klær - så kast det. Det er en forferdelig situasjon, TS, jeg vet om liknende, en forelder som svartmaler den andre og et barn som er lett påvirkelig, ukritisk og mangler virkelighetsforståelse. Lykke til!!🥰 Anonymkode: f8132...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå