Gå til innhold

Null kontakt med ene barnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til dere som har svart meg, jeg vil bare presisere at jeg verken ønsker eller prøver å kjøpe sønnen min tilbake, han valgte selv å flytte til en annen kommune, han er en som blir fort fornærmet og er utrolig langsint. Når man i tillegg har en fars familie som finner noe å kritisere meg og mine for så gjør de det, Og det var også derfor jeg lurte på dette med vips fordi jeg regner med at Farmor og Farfaren skal dit og sist jeg kjøpte en gave så ble det kritisert at den ikke var svindyr, for de gir jo alltid gave til 10 000 hver eneste jul, noe ikke vi har sjanse på.

Det foreslås at jeg kan sette pengene på konto til han også i forhold til arv, når vi solgte huset nå så var det lån på det og den nye plassen er også lån på sånn at det er ikke noen penger å arve.

Dere kan sikkert mene at jeg som mor har et ansvar for å følge hans ønsker og at jeg nok har ødelagt selv, men jeg kommer ikke til å oppsøke han eller gjøre forsøk i det hele .

Jeg har i dag sendt en epost til en jeg kjenner som jobber i politiet i det området og jeg har ikke bedt om hjelp til å finne adressen hans men jeg har spurt om de kan hjelpe meg med overlevering av brevet, og det skulle være mulig så sant han kunne hente det der og det kan de. Så jeg blir nok å gjøre det. Det kommer også til å ligge en lapp som han må signere på at han godtar at tingene blir fjernet den datoen jeg har nevnt, slik at jeg har det. 

Men som sagt jeg kjenner på at mammhjertet mitt blør men det er som det er, nå er det gått 1 år så, med null kontakt

Og nei jeg kommer ikke til å ta mer kontakt enn det. 

Anonymkode: e4995...427

• Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

1) Ikke vipps. Han har vært tydelig på at dette ikke er ønskelig. Jeg forstår likevel at rettferdighetssansen din ønsker å gi det samme som søskenene får, så synes det var et godt forslag å sette av beløpene på en egen konto som han kan få ved arveoppgjør, eller forhåpentligvis om forholdet skulle bedre seg med tiden. 

2) Spørs hva slags ting vi snakker om. Hvis vi snakker om hettegensere, cd’er, fotballsko, donald-blader og et stereoanlegg fra 2008 - kast det! 
Hvis vi snakker om større verdier, eller ting med opplagt affeksjonsverdi, så foreslår jeg at du leier et minilager (bruk evt. julegavepengene på det) og setter tingene der. Så sender du ham en epost med koden til lageret, og gir ham beskjed om at han kan gå dit å plukke ut det han vil ha innen èn måned. Da slipper han å dra hjem til dere, og slipper å møte deg. Det som fortsatt står på lageret etter èn måned kaster du. 

Anonymkode: 714cd...112

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Til dere som har svart meg, jeg vil bare presisere at jeg verken ønsker eller prøver å kjøpe sønnen min tilbake, han valgte selv å flytte til en annen kommune, han er en som blir fort fornærmet og er utrolig langsint. Når man i tillegg har en fars familie som finner noe å kritisere meg og mine for så gjør de det, Og det var også derfor jeg lurte på dette med vips fordi jeg regner med at Farmor og Farfaren skal dit og sist jeg kjøpte en gave så ble det kritisert at den ikke var svindyr, for de gir jo alltid gave til 10 000 hver eneste jul, noe ikke vi har sjanse på.

Det foreslås at jeg kan sette pengene på konto til han også i forhold til arv, når vi solgte huset nå så var det lån på det og den nye plassen er også lån på sånn at det er ikke noen penger å arve.

Dere kan sikkert mene at jeg som mor har et ansvar for å følge hans ønsker og at jeg nok har ødelagt selv, men jeg kommer ikke til å oppsøke han eller gjøre forsøk i det hele .

Jeg har i dag sendt en epost til en jeg kjenner som jobber i politiet i det området og jeg har ikke bedt om hjelp til å finne adressen hans men jeg har spurt om de kan hjelpe meg med overlevering av brevet, og det skulle være mulig så sant han kunne hente det der og det kan de. Så jeg blir nok å gjøre det. Det kommer også til å ligge en lapp som han må signere på at han godtar at tingene blir fjernet den datoen jeg har nevnt, slik at jeg har det. 

Men som sagt jeg kjenner på at mammhjertet mitt blør men det er som det er, nå er det gått 1 år så, med null kontakt

Og nei jeg kommer ikke til å ta mer kontakt enn det. 

Vet ikke om du misforstår med vilje, eller ikke leser skkkelig? 

Arv får man ikke før noen er død. Forslaget var å opprette en konto, eller legge pengene i en konvolutt om så skulle være. 
Jeg snakker da om de pengene du ville vippse til han, at du sparer dem til han, og at han får dem når du er død, en dag i fremtiden. Da får han like eller tilnærmet like verdier som de andre barna mottar til jul i dag, en dag i fremtiden. Og han vil kanskje ikke føle på forskjellsbehandling? Du sipper da og å bli beskyldet for forskjellsbehandling når du er død.

at der ikke blir noe å arve, vet du ikke i dag. Når du er død, etterlater du deg ting og verdier som skal tilfalle dine arvinger, nemlig dine barn. 

Synes heller ikke det er riktig at folk lager spekulasjoner om at han sitter i fengsel, eller er psykisk syk. 
Der er mange grunner til at barn både i ung alder og voksne ikke vil ha kontakt med sine foreldre. Grunner man verken forstår eller ser med mindre man har sett og forstått dynamikken og handlinger, ord og gjerninger som kan skje innenfor husets fire vegger. En sak har alltid minst to sider, sannheten ligger gjerne midt i mellom. 

Anonymkode: 66752...dc7

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke Vipps penger hvert fall. Mannen min har ikke kontakt med moren sin han heller. Men å sende penger føler han er en måte å kjøpe kjærligheten hans. Så han vil ikke ha noe fra henne. 

og andre barnet kan si ifra at du har solgt huset. Så vil han ha noen av tingene sine så må han si ifra. 

og en ting til. Ikke snakk stygt om den andre forelderen til barnet. At du får skyld for at du dro fra faren kan du heller bare svelge den kamelen. Min svigermor snakket bare stygt om svigerfaren min hun å. Og det gjorde at mannen min snudde ryggen til henne. Han fant ut at det var hun som var problemet hele veien. Ikke faren som hun gjorde alt for at alle skulle hate. 

Anonymkode: d5be9...a7c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om fremstillingen til TS er riktig, må jeg si at jeg har sympati med henne.

Her er det tydeligvis en konflikt mellom TS og eksmannen, og sønnen deres har tatt alt som faren forteller som sannhet, uten å snakke ut med moren sin. I tillegg er han helt på TS sine eks-svigerforeldres side, og ingenting som TS gjør er bra nok.

Jeg ville ikke ha sendt noen gaver til ham, ser også at han sender gaver i retur. Hvis han får overlevert brevet fra TS, så kan det der stå en frist han må forholde seg til, ellers vil tingene bli kastet. Jeg ville sortert ut det som virkelig har affeksjonsverdi, og spart på det. Du har sikkert en bod som tilhører leiligheten, og kan oppbevare litt der.

Jeg tar litt forbehold: Om det er utroskap som gjør at han og svigerfamilien har fått den fiendtlige innstillingen mot TS, så kan jeg forstå det. Sånt setter sinnene i kok.

Anonymkode: 104f1...6e4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I stedet for å la sønnen din være i fred slik han ønsker, skriver du på Kvinneguiden for å få råd om du bør fortsette å kontakte han🤦‍♀️ Stakkars fyr. Skjønner det garantert ligger mye mer bak her. 

Det du gjør er å slutte å kontakte han. Ikke send noe. Han vil ikke ha det! Han ønsker ikke kontakt med deg. Hadde han villet hatt tingene sine hadde han hentet de for lengst. Ikke bruk det som agn for å prøve å kontakte han.

Antar du selv innerst inne vet hvorfor du har fått et så dårlig forhold til barna dine. Det blir ikke slik uten grunn. 

Anonymkode: 9476a...5ba

Ja, TS vet nok det selv, men DU vet ikke noe om det! Så hvorfor skriver du «stakkars fyr»? Hvorfor ikke «stakkars TS»? 

Min bror kuttet kontakten med min mor i årevis. Det tok nesten knekken på henne og frarøvet meg en mor som kunne vært min støtte. Isteden ble jeg hennes. Min far og hans familie «hjernevasket» min bror med all slags dritt om min mor for å sikre at ingen ville tro på henne om hun noen gang fortalte hvordan min far virkelig hadde behandlet henne. Min far sin familie er pengesterk og alt handler om sosial status og det ytre. 

Min bror og min mor har heldigvis et godt forhold i dag, og han har naturlig nok kuttet kontakten med den andre siden av familien. 

Det kunne like gjerne vært min mor som skrev TS sitt innlegg. Og så skulle hun blitt møtt med en kommentar som din? 

Bare skjerp deg! 

Anonymkode: 5accd...a28

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om fremstillingen til TS er riktig, må jeg si at jeg har sympati med henne.

Her er det tydeligvis en konflikt mellom TS og eksmannen, og sønnen deres har tatt alt som faren forteller som sannhet, uten å snakke ut med moren sin. I tillegg er han helt på TS sine eks-svigerforeldres side, og ingenting som TS gjør er bra nok.

Jeg ville ikke ha sendt noen gaver til ham, ser også at han sender gaver i retur. Hvis han får overlevert brevet fra TS, så kan det der stå en frist han må forholde seg til, ellers vil tingene bli kastet. Jeg ville sortert ut det som virkelig har affeksjonsverdi, og spart på det. Du har sikkert en bod som tilhører leiligheten, og kan oppbevare litt der.

Jeg tar litt forbehold: Om det er utroskap som gjør at han og svigerfamilien har fått den fiendtlige innstillingen mot TS, så kan jeg forstå det. Sånt setter sinnene i kok.

Anonymkode: 104f1...6e4

Hei, takk for godt svar. Jeg visste at det å skrive her kunne være som å putte hodet på en hoggestabbe men men,

Her er det ikke snakk om utroskap fra min side, det var faren som fant seg dame først og jeg fant først etter 7 år. Jeg har aldri vært god nok for familien til ex, ikke jeg og ikke moren min eller noen fra min side i det hele. De likte dårlig at jeg hadde en bedre utdannelse og stilling enn sønnen deres, de likte dårlig at jeg var den som hadde hovedinntekten, de mente at jeg ikke burde jobbe og de mente også at det var nok men 1 barn.... you see . Så de har benyttet en hver anledning til å snakke dritt om meg, og det er het greit, karma vil ta de en dag, når sannheten går opp for barna om hva som er rett og galt. Du nevner det ikke men en annen gjør det, vi  eller jeg da har aldri snakket negativt om far eller hans familie. Jeg har kjøpt julegaver og bursdagsgaver til de, selv om det kun har vært en vei. De har bare våre barn men jeg har jo sammen med mannen min også  bonusbarn og hvis vi skal gi barna den summen som fars familie gir så snakker vi om 2 mnd lønninger. Bonusbarna har kun meg og faren.

Jeg har aldri vært opptatt av det matrielle og for meg er det tanken som teller, ikke verdien på gaven.

Når det gjelder tingene så er det egentlig ikke mye av affeksjonsverdi, og jeg har i dag fått sendt brevet han får hente og må signere på at han har fått en frist på henting og han må også krysse av om at han godtar at det blir kastet.

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke Vipps penger hvert fall. Mannen min har ikke kontakt med moren sin han heller. Men å sende penger føler han er en måte å kjøpe kjærligheten hans. Så han vil ikke ha noe fra henne. 

og andre barnet kan si ifra at du har solgt huset. Så vil han ha noen av tingene sine så må han si ifra. 

og en ting til. Ikke snakk stygt om den andre forelderen til barnet. At du får skyld for at du dro fra faren kan du heller bare svelge den kamelen. Min svigermor snakket bare stygt om svigerfaren min hun å. Og det gjorde at mannen min snudde ryggen til henne. Han fant ut at det var hun som var problemet hele veien. Ikke faren som hun gjorde alt for at alle skulle hate. 

Anonymkode: d5be9...a7c

Jeg har aldri snakket negativt om motaparten, ingen av de. jeg har tenkt mitt men aldri sagt det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Anbefaler ikke å ta kontakt via de andre barna. Da havner de i en kjip situasjon. Jeg er selv i situasjon hvor jeg er den som har kontakt med familiemedlemmer og broren min ønsker ikke kontakt. Jeg synes det er veldig ubehagelig når beskjeder og gaver går fra faren min og til broren min. Det gjør at jeg trekker meg unna faren min. Det er ikke min skyld eller mitt ansvar at broren min ikke ønsker kontakt. Om sønnen din ikke ønsker kontakt så anbefaler jeg deg å respektere det.

Ikke send gaver eller penger, tingene anbefaler jeg å gi bort/kaste/ selge. Jeg hadde ikke kontakt med faren min på mange år og jeg syntes bare det var ubehagelig og respektløst å bli kontaktet når jeg hadde sagt ifra at jeg ikke ønsket kontakt. 

Anonymkode: 1d405...128

Tror du ikke at du hadde blitt lei deg hvis ikke faren din prøvde å gjøre det han kunne for å gi beskjed om tingene dine og heller bare kastet tingene dine!? Akkurat når det gjelder dette, synes jeg at det er helt innafor å spørre andre barn om de kan formidle den ene beskjeden!

Anonymkode: bf141...31e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal du sende han penger som han ikke vil ha? Hva er formålet? Å kjøpe han tilbake?!

Anonymkode: 35d56...5bd

Eller morskjærlighet? At man har lyst til å være rettferdig overfor alle barna? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil han ikke ha kontakt, så lar du være å kontakte han og hans familie til jul og med julepresanger ol. 
Du tar de pengene du ville gitt han og hans familie til jul og andre dager og setter på en bankkonto. Der lager du enten en merknad på kontoen eller skriver et testament at han skal ha disse pengene som en del av arven fordi dere ikke får gitt han julepresanger ol. Noe de andre barna har fått, så dette er hans «andel» av det de andre barna har fått. 

Du har ikke lov til å kaste andre sine verdier. Samtidig hvordan skal du få overlevert tingene hans? 
Han må jo og vite at han har ting stående? Har han avskrevet tingene og synes det er greit at alt går i søpla? 
Jvor stort volum er det snakk om? 
Skattelistene blir vel tilgjengelig fra 1.12. Om skattelistene fortsatt legges ut fysisk på papir hos Skatteetatens kontor, vet ikke. 
Ligger disse fysisk uten kan du gå der og søke opp postnummeret hans, med mindre han har sperret adresse.

Du kan oppsøke/ringe Hovedstevnevitnet i kommunen din og forhøre deg om de kan finne adressen hans og be om tillatelse til å kaste tingene hans. Da finner de adressen, uten at du nødvendigvis får vite adressen. (Hvor populær du blir om hovedstevnevitnet dukker opp på arbeidsplassen hans, det kan vi vel tenke oss?)

En annen mulighet som kan koste noe, er å kontakte en advokat, og formidle via adv. at dere ønsker, les må, få tingene hans ut av huset snarest. 
Dere har vel ikke venner eller andre som kan formidle beskjed? Kan de andre barna brukes som mellommenn? Eller har heller ikke de kontakt?

Vanskelig situasjon. Hvis han gjør seg utilgjengelig for kontakt, slik at de ikke oppnår kontakt med ham, så har han selv valgt å si fra seg eiendelene sine! Man kan ikke forlange at andre skal oppbevare tingene ens når en ikke har mulighet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om du misforstår med vilje, eller ikke leser skkkelig? 

Arv får man ikke før noen er død. Forslaget var å opprette en konto, eller legge pengene i en konvolutt om så skulle være. 
Jeg snakker da om de pengene du ville vippse til han, at du sparer dem til han, og at han får dem når du er død, en dag i fremtiden. Da får han like eller tilnærmet like verdier som de andre barna mottar til jul i dag, en dag i fremtiden. Og han vil kanskje ikke føle på forskjellsbehandling? Du sipper da og å bli beskyldet for forskjellsbehandling når du er død.

at der ikke blir noe å arve, vet du ikke i dag. Når du er død, etterlater du deg ting og verdier som skal tilfalle dine arvinger, nemlig dine barn. 

Synes heller ikke det er riktig at folk lager spekulasjoner om at han sitter i fengsel, eller er psykisk syk. 
Der er mange grunner til at barn både i ung alder og voksne ikke vil ha kontakt med sine foreldre. Grunner man verken forstår eller ser med mindre man har sett og forstått dynamikken og handlinger, ord og gjerninger som kan skje innenfor husets fire vegger. En sak har alltid minst to sider, sannheten ligger gjerne midt i mellom. 

Enig! Men har sett mange tilfeller hvor barn har valgt bort foreldre uten at det er noe galt med foreldrene! Det kan være mange grunner. Kjenner minst to tilfeller hvor det er partner/kone som ikke ønsker at partneren skal ha kontakt med sin familie :( Eller barn som er "sur" på foreldrene fordi de ikke får penger til hus eller liknende. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig! Men har sett mange tilfeller hvor barn har valgt bort foreldre uten at det er noe galt med foreldrene! Det kan være mange grunner. Kjenner minst to tilfeller hvor det er partner/kone som ikke ønsker at partneren skal ha kontakt med sin familie :( Eller barn som er "sur" på foreldrene fordi de ikke får penger til hus eller liknende. 

Min mor fikk meg til å hate både far og stemor i mange år. Jeg visste ikke engang hvorfor jeg skulle hate de. Og glemmer aldri sårheten i øynene til min far da jeg sa jeg aldri mer skulle ha kontakt med han igjen så lenge han var sammen med stemor.

Og alt kom fra min egen mor, tok mange år å bygge opp igjen forholdet til min far. 

Anonymkode: 8251c...94c

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Faen nå er jeg glad jeg er ufrivillig barnløs. Makan til klaging. 
Med mindre det har vært vold, favorisering eller incest, så synes jeg noen av de i tråden får ta seg sammen og ta kontakt med foreldrene sine.
Virker som de bare venter til foreldrene dør så de kan grafse til seg det som finnes. 

Anonymkode: 130d4...8e9

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Faen nå er jeg glad jeg er ufrivillig barnløs. Makan til klaging. 
Med mindre det har vært vold, favorisering eller incest, så synes jeg noen av de i tråden får ta seg sammen og ta kontakt med foreldrene sine.
Virker som de bare venter til foreldrene dør så de kan grafse til seg det som finnes. 

Anonymkode: 130d4...8e9

Beklager hvis du oppfattet mitt innlegg sånn, jeg kan ikke svare for de andre, men det jeg kan si at det er ikke noe av dette i min situasjon.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med det? Hva er sykt med det vedkommende skriver? Det er tydelig TS ikke har selvinnsikt i hva sønnen hennes har blitt utsatt for fra henne i barndommen.

Anonymkode: 3c36e...2bb

Kan jeg spørre hva han har blitt utsatt for av meg. jeg vil heller si at barna våre er veldig heldig, de har fått det har hatt behov for materielt sett, og de er oppdratt til å være høflige , snille og greie gutter. Ingen av de driver med rus, alle har gode familier og de har vært med på ferier i land som mange barn ikke får reise til. Så jeg antar at jeg har selvinnsikt nok. Det handler om at det er en far og en farsfamilie som tydeligvis har bidratt til at han ikke ønsker kontakt.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan jeg spørre hva han har blitt utsatt for av meg. jeg vil heller si at barna våre er veldig heldig, de har fått det har hatt behov for materielt sett, og de er oppdratt til å være høflige , snille og greie gutter. Ingen av de driver med rus, alle har gode familier og de har vært med på ferier i land som mange barn ikke får reise til. Så jeg antar at jeg har selvinnsikt nok. Det handler om at det er en far og en farsfamilie som tydeligvis har bidratt til at han ikke ønsker kontakt.

Det tror ikke jeg noe på, de som har kuttet ut en forelder og holder seg vekke gjør som regel det av gode grunner. Men det er uansett ikke min sak. Bare la mannen få fred.

Anonymkode: 64858...269

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er barna dine (som du har kontakt med) du må sette deg ned med og spørre, hvis du oppriktig er interessert i å få konkrete eksempel på hva du har gjort og hvis du oppriktig er villig til å høre på det og ta det til deg. Sønnen din har vel ikke sagt at du har vært en forferdelig mamma bare ut av det blå. Det er ganske typisk å skylde på at barna har blitt manipulert av ekspartner etc, men det er heller sjeldent at det er tilfelle.

Anonymkode: 3c36e...2bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skal du rettferdig gjøre din side av saken, der sønnen din ikke får fremstille sin side av saken? 
Ingenting med denne tråden er riktig, den skulle aldri vært opprettet enten den er basert på fri fantasi eller har rot i virkeligheten. 

Her er en annen part som ikke får uttale seg, ikke får fremstille sitt syn på saken.

Uansett hva dette er så er det bare nedrig å opprette både tråden og å søke sympati fra fremmede mennesker på nettet slik ts gjør. Les litt mellom linjene før dere kommenterer videre, da folkens. 

Skriver fra en mobil så derfor annen bruket id.

Beklager at jeg la inn tråden, men jeg har vel for F***n ( beklager ordvalget) bedt om sympati. Ikke et sekund har jeg det. Jeg søker ikke etter sympati , jeg ba om råd eller tips- kunne jo være at noen hadde oppplevd det samme. 
Vi har flere barn og han er den eneste av barna våre som har brutt kontakten. Hvis jeg er så forferdelig som du og andre mener  hvorfor er det bare han. Så kutt ut å tillegg meg hva enn du mener jeg er på jakt etter. RÅD var det jeg ville ha.

Anonymkode: d964d...83f

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dette er jo faktisk litt ekstremt.

Jeg har selv brutt kontakten med foreldre. Og jeg vet også at denne foreldre stiller seg i samme offerrolle som det virker som ts gjør. Men om jeg hadde fått politet på døra med en lapp for signering, det hadde faktisk skapt enda mer splid.

Du har sendt epost. Du la vel ved en tidsfrist der? Det er mer enn nok. Ingen svar på det betyr at du gjør hva som helst med de tingene som er der.

Og ts, hva du mener om hans avgjørelse om å ikke ha kontakt er helt irrelevant. Du virker ikke til å være interessert i å høre om hans opplevelser av sin barndom. Du legger skylden på fars familie som snakker stygt om deg og visst nok har satt griller i hodet på sønnen.

Anonymkode: 1726e...421

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...