Gå til innhold

Kramper i magen uke 4 (4+1)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Opplevde dere mye kramper i magen i starten av svangerskapet? Dette er min fjerde graviditet, men ingen barn på jorden enda. Jeg syns testen min kanskke ble litt lysere idag også, men vet at det kan være mye som er årsak til det.

Anonymkode: c3ce2...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje ikke kramper, men jeg har hatt fryktelige verkende "menssmerter" i begge mine svangerskap, frem til uke 8-9.

Anonymkode: 1771b...c95

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det er nok litt mer det jeg også opplever, ganske typiske mensensmerter, og smertene er medium🥲 Håper slt går fint denne gang

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

kanskje ikke kramper, men jeg har hatt fryktelige verkende "menssmerter" i begge mine svangerskap, frem til uke 8-9.

Anonymkode: 1771b...c95

Henger meg på denne og lignende følelse. Håper det ordner seg denne gang TS!❤️

Endret av Lisegikkpåskolen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse murringer fra 9 DPO helt frem til uke 10. Var veldig bekymret grunnet det, men alt vel. Så var det rolig helt til uke 27 når det kom tilbake. 

Anonymkode: b1046...ce1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye mensmurringer, som regel ganske vonde, frem til uke 11-12 i alle mine tre graviditeter. Det gikk bra alle gangene. 

Krysser fingrene for deg TS ❤️

Anonymkode: 69256...775

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse mensmurringer (tidvis ganske vonde) helt fra starten. Flere ganger jeg følte at jeg skulle få mensen/begynne å blø når som helst. 

Er 25 uker på vei nå, og er vel kanskje de fem siste ukene det har avtatt mest. Kan fortsatt få murringer, men ikke like mye som jeg har hatt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Takk for alle svar🤞🏼 Jeg håper på det beste, har hatt det ett par dager nå, men testene vokser fint🫶🏼🥰

Anonymkode: c3ce2...1c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...