Gå til innhold

Tips til stor ryggsekk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny stor ryggsekk. Den må ha plass til stor pc, flere bøker, samt matpakke og drikke. Jeg har sett litt på Beckmann city max, men lurer på om noen har andre alternativer? 

Anonymkode: 883cc...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Beckmann Urban. Det er den største mener jeg. Kjempefornøyd. Sett andre her anbefale fra Samsonite for mer dressy look, eller fra Osprey for mer sporty look. 
Jeg hadde nok sett etter en med hoftebelte for det du nevner her, om det er en sekk du skal bære tungt i i hverdagen. Kropp over look rett og slett 😊

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (6 timer siden):

Jeg har Beckmann Urban. Det er den største mener jeg. Kjempefornøyd. Sett andre her anbefale fra Samsonite for mer dressy look, eller fra Osprey for mer sporty look. 
Jeg hadde nok sett etter en med hoftebelte for det du nevner her, om det er en sekk du skal bære tungt i i hverdagen. Kropp over look rett og slett 😊

Ja, jeg har skjønt at jeg ikke kan gå etter fashion her😅 Det er viktig at den er god på ryggen for både pc og bøkene er tunge! Takk for tips!

Anonymkode: 883cc...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Douchbag 30liter. Veldig romslig og god på ryggen. Eget rom på siden til pc og flere små rom inni til små ting, og stort romslig rom. 

Anonymkode: d5982...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...