AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:50 #1 Del Skrevet mandag kl 11:50 Er det noe som vet hva jeg kan gjøre? Jeg ble logget ut fra app’en på tlf, og nå får jeg ikke til å logge inn. Dvs at Tinder prøver å lage ny profil når jeg trykker på logg inn mulighetene. Trykker jeg på «problemer med å logge inn» så skjer det samme. Prøvd å slette app og laste ned igjen. Ingen hell Hadde avtale med en fyr å møtes på onsdag. Vi har bare kommunisert på Tinder og klarer ikke å finne han på andre kanaler. Stakkars fyr, han må jo tro jeg har ghostet han kun dager før vi har avtalt å møtes Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:55 #2 Del Skrevet mandag kl 11:55 Menn på Tinder vil jo bare ligge uansett Anonymkode: 16c9a...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:14 #3 Del Skrevet mandag kl 12:14 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Menn på Tinder vil jo bare ligge uansett Anonymkode: 16c9a...bdb Hahaha. Takk for svar, om ikke annet fikk jeg en god latter:) Anonymkode: 94dc8...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #4 Del Skrevet mandag kl 12:29 Men ingen som vet? Hadde gledet meg til å møte denne mannen på onsdag. Og skikkelig trasig hvis han tror jeg har ghostet han ut av det blå. Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:30 #5 Del Skrevet mandag kl 12:30 Prøvd å ta kontakt med Tinder på e-post, de gav 1 svada svar og så sluttet de å svare på e-post Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet mandag kl 12:32 #6 Del Skrevet mandag kl 12:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men ingen som vet? Hadde gledet meg til å møte denne mannen på onsdag. Og skikkelig trasig hvis han tror jeg har ghostet han ut av det blå. Anonymkode: 94dc8...93d Ikke blitt logget ut av Tinder, men forsøk å logge på via tinder.com på enten PC/Mac eller browser på mobilen (altså ikke via app) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:38 #7 Del Skrevet mandag kl 12:38 Fjompenisse skrev (4 minutter siden): Ikke blitt logget ut av Tinder, men forsøk å logge på via tinder.com på enten PC/Mac eller browser på mobilen (altså ikke via app) Takk for svar, men har forsøkt det og dessverre skjer det samme, Tinder prøver å lage ny profil:/ Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:18 #8 Del Skrevet mandag kl 13:18 Jeg logger av Tinder mellom hver gang jeg bruker appen, det har aldri vært noe problem å logge på igjen. Hvilken påloggingsmetode hadde du? Anonymkode: ce1ef...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:25 #9 Del Skrevet mandag kl 13:25 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg logger av Tinder mellom hver gang jeg bruker appen, det har aldri vært noe problem å logge på igjen. Hvilken påloggingsmetode hadde du? Anonymkode: ce1ef...2ac Jeg brukte e-post/tlf nr når jeg lagde profilen, men bruker jeg de nå så prøver Tinder bare lage ny profil. Sendt ny e-post til Tinder, håper de svarer:/ Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:27 #10 Del Skrevet mandag kl 13:27 Hva med å bare opprette ny profil og prøve å finne han igjen? Anonymkode: c4716...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:33 #11 Del Skrevet mandag kl 13:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å bare opprette ny profil og prøve å finne han igjen? Anonymkode: c4716...0db Rimelig usikker metode, tvilsomt om han ønsker å matche med henne igjen om han tror hun har ghostet han. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg brukte e-post/tlf nr når jeg lagde profilen, men bruker jeg de nå så prøver Tinder bare lage ny profil. Sendt ny e-post til Tinder, håper de svarer:/ Anonymkode: 94dc8...93d Jeg har også brukt e-post, og har aldri hatt problem. Håper du får hjelp, og at matchen fortsatt ligger der når du kommer inn.❤️ Anonymkode: ce1ef...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:39 #12 Del Skrevet mandag kl 13:39 Kanskje det er et tegn? Lag ny profil, prøv å finn fyren igjen og forklar hva som har skjedd. Vil han ikke matche med deg, så var det ikke meningen at dere skulle møtes. Eller du kan jo skrive et innlegg på et annet sosialt medium og etterlyse fyren. Kanskje masse folk deler videre så du får kontakt med ham, og så blir det en morsom historie ut av det. Anonymkode: 7c764...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:49 #13 Del Skrevet mandag kl 13:49 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å bare opprette ny profil og prøve å finne han igjen? Anonymkode: c4716...0db Ja, som øvrig svar blir dette vanskelig metode. Vi bor ikke på samme sted, ergo må jeg ha lang radius og da blir det veeeelig mange profiler å gå gjennom. I tillegg jeg er redd han avfeier meg hvis han tror han blir ghostet nå, som ikke er så rart når jeg plutselig er blitt stille Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:15 #14 Del Skrevet mandag kl 14:15 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Rimelig usikker metode, tvilsomt om han ønsker å matche med henne igjen om han tror hun har ghostet han. Jeg har også brukt e-post, og har aldri hatt problem. Håper du får hjelp, og at matchen fortsatt ligger der når du kommer inn.❤️ Anonymkode: ce1ef...2ac Takk, håper jeg får hjelp av Tinder nå, for nå har jeg prøvd alle løsninger jeg kan tenke på og googlet meg frem. Ser mange som har samme problem og gitt opp da kundeservicen til Tinder er treg. Jeg krysser fingrene 🤞 Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:16 #15 Del Skrevet mandag kl 14:16 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kanskje det er et tegn? Lag ny profil, prøv å finn fyren igjen og forklar hva som har skjedd. Vil han ikke matche med deg, så var det ikke meningen at dere skulle møtes. Eller du kan jo skrive et innlegg på et annet sosialt medium og etterlyse fyren. Kanskje masse folk deler videre så du får kontakt med ham, og så blir det en morsom historie ut av det. Anonymkode: 7c764...f7a Hehe, jeg tror nok ikke så mye på skjebnen Og så blir det fryktelig mange profiler å sveipe gjennom da vi bor et stykke fra hverandre. Men vi får se, kanskje det blir eneste alternativ Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Vet du hva han heter? Da kan du jo ta kontakt på messenger. Anonymkode: 8a16e...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vet du hva han heter? Da kan du jo ta kontakt på messenger. Anonymkode: 8a16e...689 Nei dessverre, hvis ikke var det lurt forslag Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Har kontaktet tinde mange ganger. For en elendig kundeservice , men ser jo det gjelder mange. Dette problemet har skjedd med flere før meg når jeg googler, og ingen får hjelp vi skulle på date i dag. Han skulle komme til min by, men tid og sted ikke avtalt. Dette ser mørkt ut… Anonymkode: 94dc8...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå