AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Skrevet 4. november 2024 Jeg gruer meg så sykt til operasjon jeg skal ta i morgen at jeg får angst. Er sikkelig ubehagelig angst, blir så kvalm av det Anonymkode: 07b72...5a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Skrevet 4. november 2024 Skjønner godt du gruer deg. Helt normal reaksjon❤️ Jeg er sikker på at dette vil gå veldig bra og når du våkner så vil du være lettet for at det er over. Fortell deg selv at dette går bra, det er en grunn til at du skal operere og legene er sinnsykt dyktige. Lykke til i morgen. Anonymkode: 4e067...432
Christina82 Skrevet 6. november 2024 #3 Skrevet 6. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg