AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Skrevet 4. november 2024 Har en fast liten stilling og jobber mye som ekstravakt. Arbeidsplassen har surret mye med inntektsmeldingen min, har sendt flere korrigerte meldinger. Fikk utbetalt for faste stillingen min fra NAV for oktober måned, og fra arbeidsplassen. Fikk sammenlagt mye mindre enn brutto inntekt de siste 3 månedene, og venter på svar fra NAV nå om hva de har regnet ut (de har ikke brukt inntektsmelding fra arbeidsgiver, sa hun jeg pratet med). Det som står som dagsats i dokumentet fra NAV… er det slik at (dagsats x20) er det jeg TOTALT får av arbeidsgiver + NAV? Virker som arbeidsgiver forskutterer for faste stillingen, og NAV egentlig skal betale ut ca det jeg har som ekstravakt. Noen som vet? Anonymkode: 59bd5...10c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har en fast liten stilling og jobber mye som ekstravakt. Arbeidsplassen har surret mye med inntektsmeldingen min, har sendt flere korrigerte meldinger. Fikk utbetalt for faste stillingen min fra NAV for oktober måned, og fra arbeidsplassen. Fikk sammenlagt mye mindre enn brutto inntekt de siste 3 månedene, og venter på svar fra NAV nå om hva de har regnet ut (de har ikke brukt inntektsmelding fra arbeidsgiver, sa hun jeg pratet med). Det som står som dagsats i dokumentet fra NAV… er det slik at (dagsats x20) er det jeg TOTALT får av arbeidsgiver + NAV? Virker som arbeidsgiver forskutterer for faste stillingen, og NAV egentlig skal betale ut ca det jeg har som ekstravakt. Noen som vet? Anonymkode: 59bd5...10c Ser du ikke det ut i fra utbetalingsoversikten på din nav- side? Anonymkode: d0ca0...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå