Macro Skrevet 4. november #41 Del Skrevet 4. november Det kan ikke bli mer feil enn det du skisserer OG du går bak ryggen til venninna di. Mest trolig ser du også tegn som faktisk ikke er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4. november #42 Del Skrevet 4. november (endret) Får noen av venninene dine vite qt du har gått bakk ryggen til en vennine på denne måten, så har du snart ikke venniner. Det kommer til å gå rykter om dette lenge også! Vil du virkelig risikere å enne opp med allene med en mann som er utro? Endret 4. november av Pippi Lotta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #43 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så lett som dere skal ha det til. Man tenker ikke rasjonelt når man er betatt eller hodestups forelsket som i mitt tilfelle. Prøv å se mennesket i oss også. Anonymkode: 69d97...b21 Jo, det er så lett. Er bare å ikke dra flørten videre, slette snap og ikke ha mer kontakt. FØR det blir noe mer. Ta et aktivt valg og stå for det. Man legger seg ikke etter kjærestene til vennene sine. Anonymkode: ada84...0a9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #44 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så lett som dere skal ha det til. Man tenker ikke rasjonelt når man er betatt eller hodestups forelsket som i mitt tilfelle. Prøv å se mennesket i oss også. Anonymkode: 69d97...b21 Da er det jo null poeng med at ts spør om råd. Hvis hun og du også for såvidt unnskylder dere med at dere ikke har kontroll over dere selv. Anonymkode: 31b67...284 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #45 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Lykke til, du kommer ikke til å bli møtt med forståelse fra noen 🙈 Anonymkode: 69d97...b21 Jeg kan godt ha forståelse for at noen er forelsket, kan og trøste noen som er forelsket i noen de ikke kan få, det føles jo like kjipt med kjærlighetssorg uansett. Men, jeg klarer ikke å ha forståelse for noen som går bak ryggen på andre, som er utro,som skader, som lager drama og trøbbel. Så om noen kommer til meg og griner over en de ikke kan få så er altså armene mine åpne, men jeg nekter å høre på "ikke si noe men vi skal møtes for en kaffe på fredag" og mer. Anonymkode: 3f27e...3ad 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #46 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har allerede sendt meg et par snaps som jeg personlig mener gir inntrykk av at han liker meg også. Er det i orden hvis jeg spør om å ta en kaffe med han slik at vi kan finne ut av hvor vi har hverandre? Det er ikke snakk om en date eller gå bak ryggen på noen, men jeg vil bare ikke ødelegge forholdet deres hvis jeg tar feil om alt sammen, så derfor vil jeg kommunisere litt mer direkte med han. Jeg er 80% sikker på at han har sansen for meg (det har å gjøre me de tingene han har sendt og skrevet på snap). Vi har snakket en del om forholdet hans og det virker for meg som han ikke trives så godt. Han har gjort seg selv ganske sårbar overfor meg. Er dette helt feil? Ser jeg meg blind på kjærlighetsrus? Driver jeg med ønsketenkning? Jeg drives til vanvidd av å være i nærheten av han uten å kunne uttrykke hva jeg føler. Nysgjerrigheten begynner å ta knekken på meg. Jeg vil så gjerne vite hva han virkelig føler. Anonymkode: 63223...20d Du mangler integritet, og respekt for vennskap. Men han fyren der er ikke noe bedre så dere passer bra. Anonymkode: 390a5...682 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #47 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Jeg sier ikke dette for å være frekk, for jeg vet hvor vanskelig det kan være å håndtere store følelser, men de aller mest miserable folkene er de som overbeviser seg selv om at alt "bare skjer" med dem, at de ikke har noe kontroll eller ansvar, livet bare hender dem. De befinner seg ofte i rollen som offer, og havner i kjipe situasjoner og konflikter fordi de ikke tar ansvar. Man kan faktisk ta ansvar for det aller meste som hender en selv, selv om man ikke har bedt om det eller oppsøkt situasjonen. I ditt tilfelle har du valgt å ikke ta avstand, kutte kontakt, slutte å snakke med han og jobbe deg gjennom følelsene. Tvert imot har du oppsøkt han, dyrket han og drømt om en fremtid med han. Det er definitivt ikke noe som har "skjedd deg", det er handlinger du har gjort selv. Du skal heller ikke se bort ifra at det du tolker som følelser fra hans side faktisk ikke er det. Jeg er selv god venn med venninners menn, og de kan gjøre svært hyggelige ting for meg og være åpen om mye personlig. Aldri ville jeg tolket det som følelser fra deres side. Så hva nøyaktig er det han gjør og sier som gjør at du tolker det som følelser? Anonymkode: 4904e...2c2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #48 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Det er på tide å ta på seg voksen trusene, og ta ansvar. Du er ikke et viljeløst vesen, du er ikke noe offer, så slutt å synes så jævla synd på deg selv. Anonymkode: f2ca9...ac5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #49 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så lett som dere skal ha det til. Man tenker ikke rasjonelt når man er betatt eller hodestups forelsket som i mitt tilfelle. Prøv å se mennesket i oss også. Anonymkode: 69d97...b21 De finnes jo også de som kidnapper andres barn fordi de ikke kan få egne, -og selv om vi kan ha forståelse for at mennesker kan bli psykisk psyke av diverse, så betyr jo ikke det at vi bare godtar at folk gjør sprø ting mens de ikke tenker rasjonelt som du sier. Fengslene er fulle av folk som ikke har tenkt rasjonelt i følelsesladde situasjoner. Du vil kanskje påstå at du hverken er psykisk psyke eller gjør noe ulovlig, men om du ikke sliter psykisk så klarer du vel også å holde deg på matta og opptre som et voksent ansvarlig menneske som ikke skader andre. Anonymkode: 3f27e...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4. november #50 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Mannen er en drittsekk om han er utro, og en megadrittsekk om han går etter konas venninner, men det hjelper ingenting på hvilken person du er dersom du ikke rygger fullstendig for dette. Har heldigvis bare vært tiltrukket av en mann mine venninner har vært sammen med opp gjennom årene, og nei jeg valgte heller ikke det da, men det var absolutt selvfølgelig for meg å rygge både fysisk og mentalt langt bort fra ham, så dette ikke skulle utvikle seg. Man må som voksen tenke over konsekvenser de valg man tar gir. Menn kan man treffe flere av med tiden. Broene man brenner angående sine nære og kjære vil være brent. Mest sannsynlig brenner du eventuelt dine vennskap fordi dere to er kåt på hverandre, og det på ingen måte vil bli noe langt og lykkelig forhold. Alt virker strålende i den fasen man bare har lyst på hverandre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.Hawk Skrevet 4. november #51 Del Skrevet 4. november Jeg tenker at problemet her er ikke følelsene dine. Vi kontrollerer ikke følelsene våre. Det å bli betatt av en venninnes mann kan jo skje alle, uansett hvor god integritet og moral vi har. Å tenke mye på et crush og å drømme/fantasere om dem er også helt greit, tanken er fri og alt det der. Det skader ingen. Derimot er vi ikke følelsene våre, vi får ikke fritak fra tilregnelighet på grunnlag av forelskelse. Å sende meldinger til han, å planlegge å møte ham bare dere to - det er aktive handlinger du velger. Du har ikke valgt forelskelsen, men du velger hva du gjør med den. Her må du vise at du har respekt for dine venninner (hvis du fortsatt ønsker å ha gode venninner og etablere nye vennskap, for tro meg slik oppførsel ryktes lenge) og ikke initiere videre kontakt før han er ute av forholdet. Er dere meant to be så kan han gjøre det slutt med dama si først og dere kan fortsette denne romansen derfra. Jeg skjønner at det er veldig vanskelig å holde seg unna når man har følelser for noen, men det er det fornuftige og respektfulle for alle parter. Hvis han ikke tør å gå fra dama si før han har ei annen på si, er det kanskje ikke en så fin fyr uansett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #52 Del Skrevet 4. november Hvordan kommer dette til å ende, tenker du? Dersom dere blir sammen må du (og kanskje han) få seg nytt nettverk. Dere er jo svikere begge to. Klarer du å stole på ham? Han går jo bak ryggen på dama si. Hvordan vet du at han ikke gjør det samme mot deg? Er det virkelig verdt det? Anonymkode: 3123e...ae3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #53 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke snakk om en date eller gå bak ryggen på noen, men jeg vil bare ikke ødelegge forholdet deres hvis jeg tar feil om alt samme Med mindre du inviterer DEM på kaffe for å snakke ut om dette er det jo nettopp å gå bak ryggen hennes du gjør. Du vil altså ødelegge for fin venninne om det betyr å tilfredstille din egen potensielle forelskelse..? Håper jeg aldri får slike som deg i vennegjengen igjen. Hu siste føyk ut for noen år tilbake. SKJERP DEG, og finn ut hvorfor du tillater slike tanker om dine venners partnere å ta plass og få feste i det hele tatt. Anonymkode: ff453...510 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. november #54 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har allerede sendt meg et par snaps som jeg personlig mener gir inntrykk av at han liker meg også. Er det i orden hvis jeg spør om å ta en kaffe med han slik at vi kan finne ut av hvor vi har hverandre? Det er ikke snakk om en date eller gå bak ryggen på noen, men jeg vil bare ikke ødelegge forholdet deres hvis jeg tar feil om alt sammen, så derfor vil jeg kommunisere litt mer direkte med han. Jeg er 80% sikker på at han har sansen for meg (det har å gjøre me de tingene han har sendt og skrevet på snap). Vi har snakket en del om forholdet hans og det virker for meg som han ikke trives så godt. Han har gjort seg selv ganske sårbar overfor meg. Er dette helt feil? Ser jeg meg blind på kjærlighetsrus? Driver jeg med ønsketenkning? Jeg drives til vanvidd av å være i nærheten av han uten å kunne uttrykke hva jeg føler. Nysgjerrigheten begynner å ta knekken på meg. Jeg vil så gjerne vite hva han virkelig føler. Anonymkode: 63223...20d Dette er ingen god ide. Om han ønsker kontakt, så tar han kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #55 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke så lett som dere skal ha det til. Man tenker ikke rasjonelt når man er betatt eller hodestups forelsket som i mitt tilfelle. Prøv å se mennesket i oss også. Anonymkode: 69d97...b21 Nei, det er ingenting "å se". Det er ikke slik at forelskelse trumfer noe som helst i seg sjøl. Det er dem som velger å dyrke og drømme seg inn i dem for så å si at de ikke selv ville dette, men vi andre vet jo etter levde liv at man velger å sette seg i situasjoner mer enn en gang og man kan aktivt gå inn for å endre tankegang. Det har de aller aller fleste av oss gjort mange ganger oppigjennom livet. I det øyeblikket slike tanker dukker opp, skal man trekke seg fra situasjonen. Bare en drittsekk som "tross alt bare er menneske nok til å ødelegge for dem rundt meg med viten og vilje" underholder tankene og lar det bygge seg opp. Anonymkode: ff453...510 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #56 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Dere er like store drittsekker. "Våre menn" gjør ingenting, det er drittsekker som har funnet sin match som gjør slike ting. Og hva så?? Klarer du ikke å motstå et menneske som gir deg oppmerksomhet? Hvorfor har du kontakt og LAR ham prate om livet sitt? Hvorfor setter du deg i settinger der dere kan være begjært? Kutt ut a, vi er sterkere enn som så. Hvis han ber deg gi ham alt du tjener, er du da like sjanseløs fordi han viser deg begjær, forteller om livet sitt og gir deg oppmerksomhet? Vil du rane en bank fordi "du virkelig ikke hadde noe valg" grunnet forelskelse? Nei selvfølgelig ikke.😂 Anonymkode: ff453...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #57 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke så lett som dere skal ha det til. Man tenker ikke rasjonelt når man er betatt eller hodestups forelsket som i mitt tilfelle. Prøv å se mennesket i oss også. Anonymkode: 69d97...b21 Jo, de aller fleste klarer faktisk holde seg unna venninners kjærester, og ikke engang vurdere tanken om å starte en flørt med dem. AnonymBruker skrev (2 timer siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Så siden han er en forbanna drittsekk, så kan du få være ei skikkelig kjip venninne? Hadde du brydd deg om venninna di, så hadde du sagt stopp øyeblikkelig når han begynte flørte med deg, og du hadde fortalt henne at hun er sammen med en drittsekk av dimensjoner som går etter venninnene hennes. Du hadde ikke vært med på leken hans. Anonymkode: c0385...295 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #58 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har allerede sendt meg et par snaps som jeg personlig mener gir inntrykk av at han liker meg også. Er det i orden hvis jeg spør om å ta en kaffe med han slik at vi kan finne ut av hvor vi har hverandre? Det er ikke snakk om en date eller gå bak ryggen på noen, men jeg vil bare ikke ødelegge forholdet deres hvis jeg tar feil om alt sammen, så derfor vil jeg kommunisere litt mer direkte med han. Jeg er 80% sikker på at han har sansen for meg (det har å gjøre me de tingene han har sendt og skrevet på snap). Vi har snakket en del om forholdet hans og det virker for meg som han ikke trives så godt. Han har gjort seg selv ganske sårbar overfor meg. Er dette helt feil? Ser jeg meg blind på kjærlighetsrus? Driver jeg med ønsketenkning? Jeg drives til vanvidd av å være i nærheten av han uten å kunne uttrykke hva jeg føler. Nysgjerrigheten begynner å ta knekken på meg. Jeg vil så gjerne vite hva han virkelig føler. Anonymkode: 63223...20d Altså, hvis du skal "ta en kaffe og avklare situasjonen" med noen, så må jo det være venninna di. Du får si ifra til henne om at kjæresten hennes muligens flørter med deg på snap, at han forteller deg ting om forholdet deres, og at du derfor har blitt usikker på hvor han står. (Både i forhold til henne, og i forhold til deg.) Slik jeg ser det, har du og han allerede tråkket over en del streker, ved at dere har snakket en del om forholdet mellom han og henne. Det har ikke du noe med. Og om noen skal snakke med deg om det, så er det HUN som er din venninne, og som skal velge å snakke med deg. Om han vil lufte tvil om forholdet sitt, så får han gjøre det med sine venner. Jeg tenker han allerede har brutt tilliten han og venninna di har i sitt forhold, ved å snakke med deg om sånt. Og at du ikke kan ødelegge forholdet ved å fortelle sannheten. For det har han ødelagt alt, det er bare at hun ikke vet det ennå. Hvis det hadde vært din kjæreste, og du fikk vite at han ikke bare hadde snakket med venninna di om at han ikke hadde det bra i forholdet med deg. Men hun hadde også invitert han ut på kaffe, for å finne ut om han flørtet med henne. Og hun hadde bevisst ikke fortalt deg noe om hvordan han behandlet henne "For å ikke ødelegge forholdet deres." Altså, jeg vet ikke med deg, men for meg hadde det vært siste gang jeg snakket med venninna. Og kjæresten hadde hatt et forklaringsproblem. Men han hadde nok fått muligheten til å "snakke seg inn på godsiden igjen", ved å legge seg flat og love at han forsto sine feil, i motsetning til henne, som jeg hadde følt at sviktet meg bevisst. Jeg prøver bare å si: 1. Du kommer til å bli taperen her, om du ikke trekker deg helt unna han så lenge de er kjærester. 2. Du burde sagt ifra til venninna di fra start. Mens dette fortsatt var harmløst. 3. Om de gjør det slutt senere, så fortell venninna di om det FØR du starter å date han. For dette er ikke noe som bare blir mellom deg og henne. Det er noe som de andre venninnene også vil få høre om. Og de vil tenke at du kan gjøre noe sånt mot dem også. Anonymkode: a0bb1...867 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #59 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): It takes two to tango. Hva med å se på deres menn som aktivt viser oss oppmerksomhet, begjær, og deler av seg selv og sitt forhold? Som sagt, jeg forventer ikke å bli møtt med forståelse. Jeg valgte virkelig ikke å bli forelsket i denne fyren. Det bare skjedde, okey?! Anonymkode: 69d97...b21 Du velger uansett dine handlinger. Og slikt gjør man ikke mot veninner. Og mannen, vel han er jo selvfølgelig også en drittsekk. Anonymkode: 8a998...251 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #60 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså, hvis du skal "ta en kaffe og avklare situasjonen" med noen, så må jo det være venninna di. Du får si ifra til henne om at kjæresten hennes muligens flørter med deg på snap, at han forteller deg ting om forholdet deres, og at du derfor har blitt usikker på hvor han står. (Både i forhold til henne, og i forhold til deg.) Anonymkode: a0bb1...867 ☝🏼Dette Anonymkode: 3f27e...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå