Gå til innhold

Jeg har blitt ekstremt betatt av kjæresten til en i venninnegjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har allerede sendt meg et par snaps som jeg personlig mener gir inntrykk av at han liker meg også. Er det i orden hvis jeg spør om å ta en kaffe med han slik at vi kan finne ut av hvor vi har hverandre? Det er ikke snakk om en date eller gå bak ryggen på noen, men jeg vil bare ikke ødelegge forholdet deres hvis jeg tar feil om alt sammen, så derfor vil jeg kommunisere litt mer direkte med han. Jeg er 80% sikker på at han har sansen for meg (det har å gjøre me de tingene han har sendt og skrevet på snap). Vi har snakket en del om forholdet hans og det virker for meg som han ikke trives så godt. Han har gjort seg selv ganske sårbar overfor meg.

Er dette helt feil? Ser jeg meg blind på kjærlighetsrus? Driver jeg med ønsketenkning? Jeg drives til vanvidd av å være i nærheten av han uten å kunne uttrykke hva jeg føler. Nysgjerrigheten begynner å ta knekken på meg. Jeg vil så gjerne vite hva han virkelig føler.

Anonymkode: 63223...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er HELT FEIL.

Hvis du gjør det, så går du definitivt bal ryggen på din venninne kun ved å møte han engang, med slike intensjoner! Ser du virkelig ikke dette? 😅😂

Anonymkode: f9ca0...814

• Liker 23
  • Nyttig 19
Skrevet

Det er definitivt å gå bak ryggen.

Du er en dårlig venn. 

Anonymkode: fd3da...20d

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Så feil som det kan få blitt.. Du går selvfølgelig bak ryggen på venninnen din om du gjør det. Hadde holdt meg langt unna til evt han gjør det slutt med henne også hadde jeg enda ventet en stund før jeg hadde gjort ett støtt

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Du går etter kjæresten til en i VENNEGJENGEN! Selvfølgelig er du helt på bærtur. Hvordan tror du resten av denne gjengen vil reagere om dere ender opp å såre en av dem? Dere går bokstavelig talt bak ryggen på dem og du er allerede emosjonell utro med denne personen.

Anonymkode: b37c2...623

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Gjør du dette er du en så dårlig venn at du ikke passer inn i kategorien "venn" lengre. Du havner i kategorien "bitch".

Anonymkode: 71b2f...1e9

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

I mine øyne er han allerede utro med deg, å jeg hadde droppet begge om jeg fant det ut. Svikere.

Anonymkode: fd3da...20d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Meget mulig at du blir venneløs om du gjør dette. Viss han ikke trives i forholdet sitt, må han gjøre det slutt!!!

Anonymkode: 1621f...385

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Er du 14? Bare det å ta en kaffe med han for å finne ut av ting er å gå bak ryggen. Hvofor i alle dager skal du finne ut av hvor dere står i forhold til hverandre? Skal du ødelegge venninne gjengen? Er det viktigere for deg med en mann enn å beholde venninnene dine? 

Bar det at du snapper med han slik du fremstiller det er ikke innafor. Og det å snakke med en kjæreste til en venninne om forholdet deres er upssende. Alt du gjør er ikke innafor. Bare kutt ut og oppfør deg, ellers ender du opp venneløs

Anonymkode: 1f934...565

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Og hva om han liker deg også da TS? Skal du da fortsette å "gå bak ryggen" på venninnen din? 

Anonymkode: d8b6d...171

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er jo 100 prosent å gå bak ryggen på noen. Ved å invitere på kaffe for å finne ut om det er noe med kjæresten til ei venninne. 

Bare æsj...

Man holder seg unna kjærester og ekser til venner.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Huff jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Lykke til, du kommer ikke til å bli møtt med forståelse fra noen 🙈

Anonymkode: 69d97...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Lykke til, du kommer ikke til å bli møtt med forståelse fra noen 🙈

Hadde du likt om kjæresten din dro ut med venninna de så fort han var litt lei deg da?

Anonymkode: 2345f...399

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er emosjonelt utro og du er med på det.

Anonymkode: c5c3e...035

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud, jeg er glad jeg ikke har venner som deg.

Problemstillingen her er jo ikke om han liker deg eller ikke, og heller ikke at du er betatt av han, sånt kan skje uten at man kan kontrollere det. Det man imidlertid kan kontrollere er hva man gjør med denne tiltrekningen og du velger altså, av alle single menn i verden, å dyrke tiltrekningen av kjæresten til venninnen din. Selvsagt er ikke det på noen måte grei oppførsel.

Vær også klar over at sjansen er stor for at du driter deg ut og ender opp uten både venner og kjæreste. Du baserer alt på noen snaps som kanskje eller kanskje ikke betyr noe.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Alt med dette er galt. Om du ikke var betatt så er det i seg selv helt på tryne å diskutere forholdet typen til vennina di har. Skjerpings.. virker ikke som om du er noen god venn da, ikke en gang i innlegget nevner du noe om hvordan hun vil ha det om dere forsetter dette her. Tror du bare det er deres forhold til kommer til å ryke? Sannsynligvis kommer du til å miste hele venninegjengen om du forsetter og det er til pass for deg.

Endret av Hannabanna
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

For en rævva "venn" du er.

Anonymkode: f2ca9...ac5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mens dere ikke møter deres venninner med forståelse. Så egoistiske handlinger er det få som viser forståelse for heldigvis! At du klarer å sette deg og ts i en offerboks er patetisk når det er dere som svikter venninne deres på den alle verste måten.

Endret av Hannabanna
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig, ingen oppegående mennesker støtter og/eller legger opp til utroskap, uansett om det er emosjonelt eller fysisk. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Selvsagt er det helt feil!

Om han ikke trives så godt, så får han forlate det. Ikke gå bak ryggen og snakke om det med deg. Dersom du fortsetter, så risikerer du hele vennegjengen din. Det gjør du i grunn allerede.... Hvor ligger din lojalitet?? Om du er en ordentlig venn, så sender du denne karen tilbake til venninna di og ber han ordne opp hjemme hos seg selv.

Anonymkode: 84fbf...44c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...