AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Har utrolig lyst på velstelte tånegler, bruker å gjøre fotpleie og lignende hjemme men er ikke så flink til å gjøre det regelmessig. Jeg har brukt å være utrolig kilen, vet ikke hvordan det er nå siden ingen har rørt føttene mine på en del år men tror dere det går bra? Noen som er kilne men som takler fint å være med fotpleier? Anonymkode: 875e8...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Det går helt fint! Jeg er utrolig kilen til vanlig, men greier å koble ut hos fotpleieren. Anonymkode: 013eb...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Er vel normalt kilen, ikke veldig. Men aldri merket noe når jeg tar pedikyr. Tar da tørrpedikyr, der de fjerner hud slik at du får silkemyke føtter. Salong er nok vant med det og hvordan de tar på føttene. Blir det for ille er det jo ikke verre enn at de bare fikser neglene. Må bare si at pedikyr er noe som virkelig gir velværefølelse for min del, selv om vinteren. Å alltid ha velstelte og pene tånegler. Og at hard hud er fjernet. Anonymkode: 19e7e...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det går helt fint! Jeg er utrolig kilen til vanlig, men greier å koble ut hos fotpleieren. Anonymkode: 013eb...e32 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Er vel normalt kilen, ikke veldig. Men aldri merket noe når jeg tar pedikyr. Tar da tørrpedikyr, der de fjerner hud slik at du får silkemyke føtter. Salong er nok vant med det og hvordan de tar på føttene. Blir det for ille er det jo ikke verre enn at de bare fikser neglene. Må bare si at pedikyr er noe som virkelig gir velværefølelse for min del, selv om vinteren. Å alltid ha velstelte og pene tånegler. Og at hard hud er fjernet. Anonymkode: 19e7e...a24 Takk for svar! Hva er inkludert når man bestiller pedikyrtime? Får man fotbad og slikt også da, eller må man bestille fotpleie i tillegg? Varierer vel kanskje fra sted til sted? Anonymkode: 875e8...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Hva er inkludert når man bestiller pedikyrtime? Får man fotbad og slikt også da, eller må man bestille fotpleie i tillegg? Varierer vel kanskje fra sted til sted? Anonymkode: 875e8...d64 Varierer mye fra sted til sted. Og hvert sted har som regel ulike valg. Er alt fra kun negler, til luksusbehandling som tar to timer. Noen tilbyr kun tørr-pedikyr. Fotbad (våt-pedikyr) føles mer behagelig, men mange mener det er uhygienisk, og ikke like bra når det kommer til å fjerne hud. Anonymkode: 19e7e...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå