AnonymBruker Skrevet 10. november #21 Del Skrevet 10. november luesveis skrev (På 5.11.2024 den 13.08): Jeg har lest meg til at hvis du ikke har reservert sete på forhånd får du tildelt sete på automaten. Når innsjekk åpner, kan du på automat velge sete fritt blandt som er ledige Anonymkode: aca6b...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #22 Del Skrevet 10. november luesveis skrev (På 5.11.2024 den 9.52): Mulig det, jeg gjorde det slik: Hadde betalt for setereservasjon og sjekka inn dagen før. På morgenen for avreise gikk jeg til en Norwegian-automat, skrev inn bestillingsnummer og fikk ut boardingkort og bagasjelapp. Leverte bagasjen, gikk gjennom sikkerhetskontrollen og gikk etter hvert om bord på flyet etter å ha scanna boardingkort ved gaten. Ved hjemreise måtte jeg gå til en skranke hvor jeg kun viste pass og fikk boardingkort utskrevet der. Men fløy du med Norwegian? Anonymkode: aca6b...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet 10. november #23 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men fløy du med Norwegian? Anonymkode: aca6b...c3e Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå