AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Er det noen som husker navnet på tv-serien? Det jeg husker var at det handlet om en voksen mann, afroamerikaner, som bodde i en leilighet. Jeg tror at han også hadde en sønn, men han bodde ikke der hele tiden. I introen tror jeg at hovedkarakteren hadde på seg dress og danset. Ser for meg at han(karakteren) var en tidligere danser eller skuespiller. Og at også i episodene ofte innholdt noe med dans. Jeg mener også at serien ble dubbet til norsk, men mulig jeg tar feil. Anonymkode: a07ae...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Hvis den var dubbet så var det i tilfelle en barne/ungdomsserie. Anonymkode: 34500...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november The Cosby show? Anonymkode: a2595...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis den var dubbet så var det i tilfelle en barne/ungdomsserie. Anonymkode: 34500...479 Det kan godt være, men mener å huske at den ble sendt mot kvelden, kanskje rundt kl. 18/19. Anonymkode: a07ae...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): The Cosby show? Anonymkode: a2595...f80 Nei, ikke den. Den her er nok fra midten av 90-tallet vil jeg tro. Og hovedkarakteren var yngre enn Cosby (tror jeg), tynnere og jeg tror også at han hadde bart. Anonymkode: a07ae...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det kan godt være, men mener å huske at den ble sendt mot kvelden, kanskje rundt kl. 18/19. Anonymkode: a07ae...ea7 Typisk tid for dubbede ungdomsserier. Anonymkode: 34500...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Del Skrevet 4. november Ikke Fresh Prince du tenker på da? Anonymkode: 34500...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke Fresh Prince du tenker på da? Anonymkode: 34500...479 Nei, ikke den heller. Det var som om hovedpersonen var en teater/musikal-type. Kanskje jobbet som det. Tror også det var noe stepping involvert. Tror også at den ble sendt dubbet og på originalspråket. Anonymkode: a07ae...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Del Skrevet 4. november The Gregory Hines show. Det var en avstemming hvor seerne skulle bestemme om serien skulle dubbes eller ikke Anonymkode: 1f162...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): The Gregory Hines show. Det var en avstemming hvor seerne skulle bestemme om serien skulle dubbes eller ikke Anonymkode: 1f162...2de Takk! 😊 Anonymkode: a07ae...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FCC Skrevet 7. november #11 Del Skrevet 7. november https://norske-dubber.fandom.com/no/wiki/The_Gregory_Hines_Show_(TV-serie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 8.23): Det kan godt være, men mener å huske at den ble sendt mot kvelden, kanskje rundt kl. 18/19. Anonymkode: a07ae...ea7 Det gikk på fredagskvelden tror jeg. Rundt år 2000. Husker ikke navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå