Annevenn Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Har begynt å bruke Dermalogica sin rens for ei god uke siden, og venter på rensevannet. Men nå har jeg fått noe innmari med kviser, så nå begynner jeg å lure.... Er det vanlig at man får "utbrudd" av nye ting? Og kan jeg regne med at de forsvinner om ikke så alt for lenge?
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ihvertfall reagert når jeg har skriftet produkttype... Men det går seg til igjen, hivertfall for meg Unntatt da jeg brukte Chanel. Jeg kjøpte inn produkter for myyye penger (koster vel 5-600 kroner pr boks), men det var som å slipe huden med sandpapir, så mmamma fikk alt sammen
Gjest Jalileh Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Det er visstnok ganske vanlig å få kviser når man begynner med nye produkter. Skitten skal ut.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Helt vanlig. Pleier å gi seg etter en tre ukers tid. Bare vær tålmodig, som hun over sier, det er mye skitt som skal ut...
Annevenn Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2006 Da får jeg smøre meg med tålmodighet også, da... Takk for hjelpen!
Søtpotita Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Er det som står over her sant? Har fått noko jævelig med kviser etter at eg begynte med Dermalogica, det er heilt fælt! Er det mogleg at det stabiliserar seg etter nokre veker?
Saeria Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Etter noen uker bør det stabilisere seg, ja. Men jeg skjønner at det er forferdelig irriterende når det står på. Jeg er midt i en slik periode selv, da jeg har byttet rensekrem.
Gjest Elfrida Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg har opplevd å få kviser ved skifte av produkter, men det har aldri vært produkter jeg har vært fornøyd med på lang sikt. De produktene jeg har fortsatt med har føltes helende og beroligende fra første dag.
Annevenn Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Det ble i hvert fall veldig mye bedre på meg, har nesten ikke hatt kviser de siste månedene, og har holdt meg til Dermalogica.
Søtpotita Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Ok...eg får berre venta å sjå Men uff, det er fælt når ein stadig oppdagar nye kviser Takk for svar
Søtpotita Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Eg gjorde kanskje ein liten tabbe også. Då eg oppdaga at eg fekk kviser av Dermalogica så begynte eg å bruka alt mogleg anna, så kanskje huden har blitt forvirra i tillegg. Hadde berre huden kunne snakke og fortalt kva den ville ha
Gjest Neffi Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Jeg har opplevd å få kviser ved skifte av produkter, men det har aldri vært produkter jeg har vært fornøyd med på lang sikt. De produktene jeg har fortsatt med har føltes helende og beroligende fra første dag. ← Slik har det värt for meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå