AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Det er noen måneder siden vi ble separert og flyttet fra hverandre. Jeg har prøvd å få til en samværsavtale, men han møtte ikke opp til mekling og han er helt umulig å få til en avtale med. Nå har han ikke sett barnet vårt på over 2 uker og han svarer ikke på noen henvendelser. Barnet er 1,5 år. Han signerer heller ikke separasjonspapirene og har heller ikke meldt flytting. Hva kan jeg gjøre her? Anonymkode: 187c9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV-Videre Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Han trenger ikke signere seperasjonspapirer, det tar bare litt lenger tid før den går gjennom. Har du snakket med advokat? Kan være lurt.. Så sender advokat mail eller ringer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Du sender inn alt uten hans signaturer. Til nav sender du inn alt, meklingsattest og alt du har sendt til han uten å fått svar og får de til å fastsette barnebidrag og innkrevingen. Samvær settes til null. Utvidet barnetrygd søker du selvsagt også om. Du skal se at han snart gir lyd fra seg Anonymkode: bcfcf...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du sender inn alt uten hans signaturer. Til nav sender du inn alt, meklingsattest og alt du har sendt til han uten å fått svar og får de til å fastsette barnebidrag og innkrevingen. Samvær settes til null. Utvidet barnetrygd søker du selvsagt også om. Du skal se at han snart gir lyd fra seg Anonymkode: bcfcf...799 Alt det der har jeg gjort for lenge siden. Vedtaket på barnebidrag er ferdig. Fortsatt ikke hørt noe. Utvidet barnetrygd får jeg ikke før Seperasjonsbevillning foreligger. Jeg søkte og fikk avslag, selv om jeg la ved dokument på at jeg hadde søkt og meklingsattest. Anonymkode: 187c9...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå