rrapunzel Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Har omsider startet på iso kur mot akne. Pilla skal jo tas sammen med ett fettrikt måltid, eller med melk. Spiser svært lite meieriprodukter, steker maten min uten smør/olje, ikke noe glad i verken fisk eller melk hva annet kan jeg spise eller legge til i middagen for å tilføye mer fett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg tar en liten håndfull valnøtter og mandler med medisiner som trenger fett. Anonymkode: 7c711...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Nøtter, nøttesmør, skive med avokado. Mulig chiapudding går også? Oliven liker du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rrapunzel Skrevet 6. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 6. november 2024 Daisy-love skrev (På 4.11.2024 den 17.44): Nøtter, nøttesmør, skive med avokado. Mulig chiapudding går også? Oliven liker du det? Dessverre nokså kresen i matveien, og noe komplisert forhold til mat. Nøtter og avokado er gode forslag jeg alt har på listen. Men vanskelig å komme på noe man «bare» kan legge til måltidet, når jeg helst vil holde meg unna det som i mine øyne er fett og «unødvenig/farlige) kalorier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 rrapunzel skrev (7 timer siden): Dessverre nokså kresen i matveien, og noe komplisert forhold til mat. Nøtter og avokado er gode forslag jeg alt har på listen. Men vanskelig å komme på noe man «bare» kan legge til måltidet, når jeg helst vil holde meg unna det som i mine øyne er fett og «unødvenig/farlige) kalorier Skjønner 💚 Da er det ikke så lett. Kan en «kontrollert» mengde hjelpe? Dadler med peanøttsmør, hvor du vet hvor mye peanøttsmør du har tatt i hver daddel. Chiafrø kan du også gjemme i havregrøten, det samme med fettredusert (men fremdeles fett) mandel eller peanøttmel. PB2 er tørt peanøttsmør, og mindre fettrikt, er cirka som peanøttmel, og kan kjøpes på helsekost. Det er jo ikke en lett oppgave du har fått med å måtte ha fettrik mat, når det er vanskelig, men håper du finner ut av det, og medisinene vil hjelpe 😊 (Jeg forstår tankegangen av personlig erfaring, og det å «gjemme» mer fettrik mat i annen mat virket i noen ganger, men ikke alltid, så kun løse tanker fra meg.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 rrapunzel skrev (12 timer siden): Dessverre nokså kresen i matveien, og noe komplisert forhold til mat. Nøtter og avokado er gode forslag jeg alt har på listen. Men vanskelig å komme på noe man «bare» kan legge til måltidet, når jeg helst vil holde meg unna det som i mine øyne er fett og «unødvenig/farlige) kalorier Jeg har det samme problemet. Men 3mandler og to valnøtter er det som har blitt en vane for meg ift medisinen. Prøv å tenke at dette er en fin utfordring for deg. Og husk at det er pga medisinen. Du kan evt trekke fra disse kaloriene i et annet måltid. Anonymkode: 7c711...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rrapunzel Skrevet 13. november 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 13. november 2024 Fikk forslag av noen bekjente om å ta 1 tran-tablett samtidig som ISO, da tran inneholder vel noe fett hvertfall? Og som gikk igjen over, så har jeg gått til innkjøp av noen typer nøtter takk for alle tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå