Gå til innhold

Kink i ryggen, når ble dere helt bra igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk kink i ryggen for ca. 4 uker siden. Klarer å gjøre alt som normalt nå og har ikke smerter som hemmer meg i det daglige, men det er fortsatt vondt/ubehagelig i området. Er plagsomt fordi det noen ganger kommer som høgg når jeg holder på med ting (for eksempel husarbeid) og jeg er litt redd for å få det igjen så fort. Vet ikke hvor lenge det er vanlig å gå med det? 

Anonymkode: 125b6...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt kink flere ganger. Enten har det gått over etter få dager, eller så har jeg gått til kiropraktor som har knekket litt. Kanskje kunne du gått til fysioterapeut som kunne hjulpet deg med noen øvelser? God bedring❤️

Anonymkode: 50520...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt kink flere ganger. Enten har det gått over etter få dager, eller så har jeg gått til kiropraktor som har knekket litt. Kanskje kunne du gått til fysioterapeut som kunne hjulpet deg med noen øvelser? God bedring❤️

Anonymkode: 50520...4a1

Få dager? Oi da... 

Har vært med kiropraktor, begynte først å merke bedring når det nærmet seg 2 uker. Etter 2 uker klarte jeg å reise meg opp av sengen uten problemer, bøye meg ned osv. Nå merker jeg at mye påkjenning gjør det vondt, en slags irriterende smerte, men heldigvis går det ikke utover funksjon. Har hatt 5 behandlinger hos kiropraktor. 

Anonymkode: 125b6...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trener kjernemuskulaturen din så vil du sannsynligvis bli helt bra igjen, men det kan ta tid uansett. Og det må vedlikeholdes.

Anonymkode: 64d81...dd6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykemeldt 2 uker, hadde treningsforbud i 2 måneder, og var helt smertefri etter rundt 4 måneder. 
Gikk til behandling hos naprapat de første to månedene. 

Anonymkode: 18cb3...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt kink i ryggen flere ganger, en vanlig kink går over i løpet av en ukes tid. Har hatt god effekt av smertestillende og tur i ulendt terreng. Jeg har også trodd jeg hadde kink, men det var en prolaps som ikke gikk over før jeg ble operert.

Anonymkode: 22be5...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...