AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Fikk kink i ryggen for ca. 4 uker siden. Klarer å gjøre alt som normalt nå og har ikke smerter som hemmer meg i det daglige, men det er fortsatt vondt/ubehagelig i området. Er plagsomt fordi det noen ganger kommer som høgg når jeg holder på med ting (for eksempel husarbeid) og jeg er litt redd for å få det igjen så fort. Vet ikke hvor lenge det er vanlig å gå med det? Anonymkode: 125b6...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Har hatt kink flere ganger. Enten har det gått over etter få dager, eller så har jeg gått til kiropraktor som har knekket litt. Kanskje kunne du gått til fysioterapeut som kunne hjulpet deg med noen øvelser? God bedring❤️ Anonymkode: 50520...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hatt kink flere ganger. Enten har det gått over etter få dager, eller så har jeg gått til kiropraktor som har knekket litt. Kanskje kunne du gått til fysioterapeut som kunne hjulpet deg med noen øvelser? God bedring❤️ Anonymkode: 50520...4a1 Få dager? Oi da... Har vært med kiropraktor, begynte først å merke bedring når det nærmet seg 2 uker. Etter 2 uker klarte jeg å reise meg opp av sengen uten problemer, bøye meg ned osv. Nå merker jeg at mye påkjenning gjør det vondt, en slags irriterende smerte, men heldigvis går det ikke utover funksjon. Har hatt 5 behandlinger hos kiropraktor. Anonymkode: 125b6...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 Hvis du trener kjernemuskulaturen din så vil du sannsynligvis bli helt bra igjen, men det kan ta tid uansett. Og det må vedlikeholdes. Anonymkode: 64d81...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg var sykemeldt 2 uker, hadde treningsforbud i 2 måneder, og var helt smertefri etter rundt 4 måneder. Gikk til behandling hos naprapat de første to månedene. Anonymkode: 18cb3...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 Alltid gått over etter 3-4 dager på meg Anonymkode: c6f8c...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Del Skrevet 4. november 2024 Har hatt kink i ryggen flere ganger, en vanlig kink går over i løpet av en ukes tid. Har hatt god effekt av smertestillende og tur i ulendt terreng. Jeg har også trodd jeg hadde kink, men det var en prolaps som ikke gikk over før jeg ble operert. Anonymkode: 22be5...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #8 Del Skrevet 4. november 2024 Gikk 4-5 uker. Anonymkode: 2c652...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 4. november 2024 #9 Del Skrevet 4. november 2024 Vanligvis etter en uke. Hvis ikke så har det hjulpet med kiropraktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå