Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #21 Skrevet 27. februar 2006 Evt smaken er som baken - helt rævva! Jeg synes monogrammer er stilige jeg, altså!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #22 Skrevet 27. februar 2006 Evt smaken er som baken - helt rævva! Jeg synes monogrammer er stilige jeg, altså! ← Men hva BRUKER man dem til? Rent bortsett fra å utbasunere at "Her er vi som er så glaaade i hverandre at vi til og med må flette bokstavene våre sammen"?? Skjønner ikke vitsen. Kanskje til nød for kongelige, men til Anita og Jan Olsen?
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 #23 Skrevet 27. februar 2006 Men hva BRUKER man dem til? ← Som pynt på invitasjoner, konvolutter, servietter, bordkort, menyer, sanghefter, kirkeprogram, whatever... i stedet for en blomst, bilde av to ringer eller hva nå enn man bruker for å stæsje stæsjet sitt.
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #24 Skrevet 28. februar 2006 .. er da bare fullstendig corny? Hva i all verden skal det være godt for? ← Jeg syns det er stilig. Hva det skal være godt for? Jo det gjør feks invitasjonene litt mer stilige. Blir for dumt å forklare. Det er mange som har det. Så kan jo du drite i å ha det, hvis du syns det er så corny. Har fått masse tilbakemeldinger fra fam og venner at det var kjempestilig.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #25 Skrevet 28. februar 2006 Det er så bridezilla og selvopptatt som det bare går an å få det!!
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #26 Skrevet 28. februar 2006 Det er så bridezilla og selvopptatt som det bare går an å få det!! ← Ja vi er kjempe selvopptatte hele gjengen. Jeg tenker på bryllup konstant jeg! Jeg drømmer om det, og jeg tenker på det 24 timer i døgnet. Bryllup er DET ENESTE som betyr noe i denne verden. Alt skal være perfekt asså!
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #27 Skrevet 28. februar 2006 Fra spøk til alvor: De fleste her vil ha en flott dag sammen med sin kjære & fam og venner. Det er alltid gøy å gjøre det litt fint og gjennomtenkt ettersom det er en dag i livet. Men Gjest her leter sikkert desperat etter å finne seg en stakkars.. Men hvis det hjelper deg å si at vi er selvopptatte så skal du få lov til det. Jeg syns synd på deg og håper du finner en flott mann tilslutt du også. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #28 Skrevet 28. februar 2006 Det er så bridezilla og selvopptatt som det bare går an å få det!! ← Ja, vi som skal gifte oss og ha monogram har valgt bort vennegjengen til fordel for bryllupsplanlegging. Vi går knapt på jobb, for da mister vi så mye tid til å være selvopptatte og sveve på den rosa skyen vår. Vi er ufordragelige, og styrtgråter hvis du sier hei i en gal tone til oss. Mennene våre har flyttet ut, og de blir borte helt til bryllupet. Ærlig talt, fant du ikke noe bedre og konstruktivt å skrive?? Jeez...
Floja Felíz Skrevet 28. februar 2006 #29 Skrevet 28. februar 2006 Ja vi er kjempe selvopptatte hele gjengen. Jeg tenker på bryllup konstant jeg! Jeg drømmer om det, og jeg tenker på det 24 timer i døgnet. Bryllup er DET ENESTE som betyr noe i denne verden. Alt skal være perfekt asså! ← Fra spøk til alvor: De fleste her vil ha en flott dag sammen med sin kjære & fam og venner. Det er alltid gøy å gjøre det litt fint og gjennomtenkt ettersom det er en dag i livet. Men Gjest her leter sikkert desperat etter å finne seg en stakkars.. Men hvis det hjelper deg å si at vi er selvopptatte så skal du få lov til det. Jeg syns synd på deg og håper du finner en flott mann tilslutt du også. Lykke til! ← Bullseye, Epica!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #30 Skrevet 28. februar 2006 Vi hadde ikke dette selv, men jeg synes det er stilig.. Min manns oldeforeldre hadde sitt monogram ingravert i sølvtøyet de fikk i bryllupsgave. Det er kjempeflott.. Og det gjør dette sølvtøyet ekstra spesielt når det blir brukt til jul og andre spesielle anledninger (som vårt bryllup )
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #31 Skrevet 28. februar 2006 Ja, vi som skal gifte oss og ha monogram har valgt bort vennegjengen til fordel for bryllupsplanlegging. Vi går knapt på jobb, for da mister vi så mye tid til å være selvopptatte og sveve på den rosa skyen vår. Vi er ufordragelige, og styrtgråter hvis du sier hei i en gal tone til oss. Mennene våre har flyttet ut, og de blir borte helt til bryllupet. Ærlig talt, fant du ikke noe bedre og konstruktivt å skrive?? Jeez... ←
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #32 Skrevet 28. februar 2006 Og for å nevne det - vi har også fått laget monogram. Bruker det som vannmerke bak teksten i invitasjonen - altså på en plass. Tror ikke noen av gjestene våre synes det er harry.← Ja, for DET hadde de sikkert fortalt dere.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #33 Skrevet 28. februar 2006 Ja, for DET hadde de sikkert fortalt dere. ← Hehe, men oppriktige positive tilbakemeldingar tyder ofte på det motsatte, trur du ikkje?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #34 Skrevet 28. februar 2006 Jeg er altså ikke den gjesten som syntes det er så veldig "bridezilla" osv... Men likevel, synes monogram er i overkant harry. Omtrent på linje med de som har et vindskjevt brudepar på toppen av bryllupskaken. Men meg om det. Det at jeg aldri ville laget et monogram, betyr ikke at jeg ikke lar andre får ha sin mening! Hver til sitt
Arkana Skrevet 28. februar 2006 #35 Skrevet 28. februar 2006 Jeg ville vel ikke kalle det harry eller corny, men for meg er det litt unødvendig. Må innrømme jeg synes det er litt rart. Greit nok for kongelige, men for vanlige brudepar synes jeg det er litt overkant jålete eller høytidelig. Dessuten tror jeg dette er en av de tingene som brudeparet selv er de eneste som er opptatt av, tror ikke gjester bryr seg så veldig om akkurat dette.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #36 Skrevet 28. februar 2006 Monogram har ingenting med kongeligehet å gjøre.. Blant mine og min manns oldeforeldre var dette mye brukt.. Og de var vanlige norske bønder alle sammen.. Ikke verken rike eller selvhøytidlige.. Og litt høytidlig skal det vel være lov å ta sitt bryllup, vel? Vi valgte ikke monogram selv, men jeg kan ikke fatte og begripe hva som er verre med å velge dette i forhold til alle de andre tradisjonelle sermonier og div de fleste av oss drar i gang i forbindelse med ekteskapsinngåelse.. Ser du på hva man skulle gjøre dersom man ikke skulle være høytidelig, var det vel bare å stikke til sorenskirveren i lunchpausen..!
lil Skrevet 28. februar 2006 #37 Skrevet 28. februar 2006 Syntes det er litt stilig jeg.. Lurer på å lage et slikt selv
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #38 Skrevet 28. februar 2006 Hehe, men oppriktige positive tilbakemeldingar tyder ofte på det motsatte, trur du ikkje? ← Antakeligvis. Men jeg har da lirt av meg en god del hvite lgner som gjest, for jeg ser jo at tid ligger bak. Slettes ikke alltid man har samme preferanser som brudenparet, og når de da spørt direkte, eller man ser de har lagt ned mye tid, så juger jeg så kjekt som bare det. Trust no one.
Elise_ Skrevet 28. februar 2006 #39 Skrevet 28. februar 2006 Men har du noen sinne vært utsatt for venninner som plager deg med diskusjonen "eggeskall versus kremhvitt" i månedsvis?? ← Det kan jo hende det er derfor man tar det på et BRYLLUPS-forum, fordi man går ut fra at alle som leser er interessert i bryllup og klarer å hoppe over innlegget hvis de syns det er uinteressant, så får man svar fra folk som bryr seg og unngår å irritere folk som ikke orker sånt pjatt. (Burde vært, men det er jo for vanskelig å klarer å holde seg unna for enkelte skjønner jeg...)
Bjarne Brudgom Skrevet 28. februar 2006 #40 Skrevet 28. februar 2006 Jeg synes alt med bryllup er fantastisk flott og man kan ikke planlegge for mye. Alle vil ha en perfekt dag, og akkuratt det skal jeg gi jenta mi.
Fremhevede innlegg