Gjest Gjest_Q_* Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 .. er da bare fullstendig corny? Hva i all verden skal det være godt for?
Susan Sto Helit Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Det er for så vidt stilig, men kanskje litt unødvendig for de fleste av oss. Litt tøft med en rød tråd gjennom hele bryllupet da... Om det er monogram eller noe annet.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Jeg synes ikke det er stilig, bare corny. Og litt selvhøytidelig. Bruker dere det til noe i ettertid, eller er det bare en greie den dagen? (Å bruke det etterpå, på konvolutter og sånn. er jo nesten enda verre..)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 syns nå bare det er litt moro jeg da,vi har brukt det som vannmerke bak teksten i inbydelsen pluss på venstre side når du åpner inbydelsen....men vi kommer ikke til å bruke det til noe siden nei,syns bare det er en artig greie.
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 Vi gjør det fordi vi vil være litt selvhøytidelige denne dagen. Jeg mener, det koster ingenting ekstra for oss, og vi syns det er et fint symbol for dagen. Vi kommer til å bruke det på invitasjoner, bordkort, og kanskje på kake. Kommer ikke til å bruke det etterpå, det tror jeg ikke net er noen som gjør.. Det er jo ikke noe som er nyttig forsåvidt, det er jo bare for gøy. Forstå det den som kan...
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Vi gjør det fordi vi vil være litt selvhøytidelige denne dagen. ← Uff da..!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 Uff da..! ← Det finnes vel ikke en dag i livet hvor man er mer selvhøytidelige enn bryllupsdagen. Dagen er jo til kun for å feire to mennesker, og ha all fokus på dem!
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Ja, det trenger da ikke være i negativ forstand heller da. Vi vil bare at alt skal stemme, og ha ting som vi ønsker det slik at vi kan vå fårt drømmebryllup.. Går det ikke an å si noe her uten å bli slaktet, eller hakket på? Alt man sier blir jo tatt feil!!!! Blir litt irritert på at folkalltid skal ta ting den negative veien....
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 #9 Skrevet 27. februar 2006 Jeg syns det gjør alt litt mer personlig. Og jeg syns ikke det er "bedre" med bilder av seg selv eller en blomst på f.eks invitasjoner eller bordkort, for meg blir det bare et alternativ til en felles layout på stæsjet.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 Jeg ønsker i hvert fall ikke å være selvhøytidelig den dagen! Huffameg. Ikke noe behov for å bli dyrket og at alle skal snakke om hvilket PERFEKT par vi er. Vil bare ha en flott fest med alle vi er glade i, jeg! Brylluper der brudeparet bare er opptatt av å dyrke seg selv har jeg ikke noe til overs for.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 27. februar 2006 #11 Skrevet 27. februar 2006 Og jeg syns ikke det er "bedre" med bilder av seg selv eller en blomst på f.eks invitasjoner eller bordkort, for meg blir det bare et alternativ til en felles layout på stæsjet. ← Enig i at bilder av seg selv er litt i samme gaten. Men ikke blomster, det er jo bare generelt pent, og har ikke noe med oss å gjøre!
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #12 Skrevet 27. februar 2006 Jeg ønsker i hvert fall ikke å være selvhøytidelig den dagen! Huffameg. Ikke noe behov for å bli dyrket og at alle skal snakke om hvilket PERFEKT par vi er. Vil bare ha en flott fest med alle vi er glade i, jeg! Brylluper der brudeparet bare er opptatt av å dyrke seg selv har jeg ikke noe til overs for. ← Dyrke seg selv.... Det er nok for sent å prøve å fremstå som et perfekt par for vår del... Alle kjenner oss godt som personer av de som er invitert, så det toget har gått. Men det er vel lov å gjøre det man kan for at man selv skal syns at dagen en så nærme perfekt som mulig, uten at man mener alle skal være enige i det..
Gjest Gjest_Litjtuppa_* Skrevet 27. februar 2006 #13 Skrevet 27. februar 2006 JEG syns det er stilig med monogram og derfor bruker vi det på baksiden av invitasjonene. Greit nok at noen syns det er harry, værsågod, men VI liker det. (blir kun brukt i bryllupet ja, ikke noe vi skal bruke resten av livet akkurat..)
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #15 Skrevet 27. februar 2006 Hva er monogram :klø: ← Initialer i logo, ofte brukt av kongelege. Vi har monogram, vi syns det er stilig - ein artig detalj. Det er den einaste dagen i livet folk flest har mulighet til å vere litt "kongelege", kvifor ikkje la folk få "kjøre løpet fullt ut" om dei føler for det? Eg syns i grunnen det er litt kårni å lage slike trådar som dette eg..
Trampe Skrevet 27. februar 2006 #17 Skrevet 27. februar 2006 Jeg synes det er smålig å lage tråder som har kun en funksjon: å spy ut edder og galle over de som liker noe trådstarter ikke liker. Folk er forskjellige. Innse det. Det er mange her inne som har meninger jeg synes er latterlige, og det er mange tråder her som handler om ting jeg synes er veldig harry. Hva gjør jeg da? Lar være å svare i tråden. Og det kunne ikke falle meg inn å starte en egen tråd for å rakke ned på de som liker noe jeg ikke liker. Det holder jeg meg for god til. Ja, jeg skjønner at tråder som denne er laget for å provosere, men jeg synes det er unødvendig. Og for å nevne det - vi har også fått laget monogram. Bruker det som vannmerke bak teksten i invitasjonen - altså på en plass. Tror ikke noen av gjestene våre synes det er harry.
Elise_ Skrevet 27. februar 2006 #18 Skrevet 27. februar 2006 Jeg synes det er smålig å lage tråder som har kun en funksjon: å spy ut edder og galle over de som liker noe trådstarter ikke liker. Folk er forskjellige. Innse det. Det er mange her inne som har meninger jeg synes er latterlige, og det er mange tråder her som handler om ting jeg synes er veldig harry. Hva gjør jeg da? Lar være å svare i tråden. Og det kunne ikke falle meg inn å starte en egen tråd for å rakke ned på de som liker noe jeg ikke liker. Det holder jeg meg for god til. Ja, jeg skjønner at tråder som denne er laget for å provosere, men jeg synes det er unødvendig. Og for å nevne det - vi har også fått laget monogram. Bruker det som vannmerke bak teksten i invitasjonen - altså på en plass. Tror ikke noen av gjestene våre synes det er harry. ←
Gjest Mamma Mø Skrevet 27. februar 2006 #19 Skrevet 27. februar 2006 Smaken er som baken, sies det... Det må jo være lov å diskutere, men skjønner forsåvidt de som mener det er lite vits i å lage en kritikk-av-smak-tråd. Men på den annen side, det er jo få som endrer oppfatning bare av å lese en negativ tråd på kg, heldigvis Min mening? Synes nok at det balanserer hårfint på grensen til harry, ja. Og selvhøytidelighet liker jeg like dårlig i bryllup som ellers. MEN jeg kjenner mange hyggelige folk med god smak som liker monogrammer, og gjerne vil ha bryllupsdagen som en stor feiring av seg selv og sitt par. Hvis det er det de vil, liker jeg dem ikke dårligere av den grunn, og selv om jeg synes monogrammet deres er ørlite grann harry, mener jeg ikke at de selv, som mennesker, er harry. Puuhh, var det diplomatisk nok ?
Lassie Skrevet 27. februar 2006 #20 Skrevet 27. februar 2006 Så mye rart folk henger seg opp i. Greit at dette er et diskusjonsforum, men smak er faktisk en ting som ikke bør diskuteres egentlig. Det er iallfall min mening. Forøvrig har vi laget vårt eget monogram og det bruker vi på konvoluttene på invitasjonene og på kirkeprogrammet. Ser ikke heeelt hva som er så "harry" med to bokstaver, men... Smaken er som baken - delt.
Anbefalte innlegg