Gå til innhold

Sjokoladehjerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å la fargene i bryllupet gå i rødt, hvitt og sølv. Det eneste røde blir rosene. For å få litt mer farge tenkte jeg om det kanskje hadde vært fint å få tak i sjokoladehjerter som jeg pakket inn i rød foilè, og stemplet monogrammet vårt på og la på tallerken.

Er det noen der ute som vet hvor man kan få tak i det, eller evt en god oppskrift som jeg kan lage selv...?

CurlySue :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Man kan få kjøpt hjerteformer i plastikk, altså ett ark med mange former i, på hobbyforretninger. SGS ihvertfall. Så kan du vel bare helle smeltet sjokolade over tenker jeg, og la det stivne.

Jeg vet jeg har sett sjokoladehjerter innpakket i rød folie i en eller annen butikk, men klarer ikke å komme på hvor det var nå...

Skrevet

Mente det var en eller annen konfekt som var formet som små hjerter og pakket inn i rød folie, men det er mulig jeg tar feil.

Tror kanskje jeg ville brukt monogrammet på en liten papirbit på maksiden, som et slags segl... (Om du forstår hva jeg mener)

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
Her var det sjokoladehjerter ihvertfall.
Gjest Gjest_CurlySue_*
Skrevet

Jøss, så raske dere er!

Tusen takk for gode forslag! Skal prøve meg litt frem jeg...

Julibrud: Hva er SGS?? En slik form kunne jeg tenkt meg.

CurlySue

Skrevet

På IKEA har de isbitformer som lager hjerteformede isbiter, kanskje det går an å lage sjokolade i formene og...

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
Jøss, så raske dere er!

Tusen takk for gode forslag! Skal prøve meg litt frem jeg...

Julibrud: Hva er SGS?? En slik form kunne jeg tenkt meg.

CurlySue

SGS er en hobbybutikk- kjede. Her er link. Ellers har de det sikkert på Panduro også, kanskje? Som Elise sa går det kanskje også å forme sjokoladen i isbitformer også, bare de er glatte nok, slik at de slipper sjokoladen... Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...