Gjest Lizbet Skrevet 16. november 2002 #1 Skrevet 16. november 2002 Er det noen i forumet som har møtt hverandre?? Eller lest innlegg fra andre å tenkt at dette mennesket har jeg lyst til å møte? Synest det er litt fasinerende med dette. Noen mennesker passer du sammen med umiddelbart, mens andre kan du bruke evigheter på å bli kjent med, men plutselig sier det bare bang! - så er dere bestevenner. Slik er det med meg og bestevenninna mi. Vi bruket to år på å bli kjent. Begge gikk rundt og synest den andre var kald og avvisende. Fordi vi er sjenerte. Dermed virket iv overlegne. Har blitt obs etter dette! Så nå har jeg tenkt å ta kontakt med noen i klassen som alltid går alene nettopp fordi de er så innmari besjedne! Virker som kjempekoslige jenter sjønner dere. Er bare litt usikker på hvordan jeg skal gå frem....
Tusenfryd Skrevet 16. november 2002 #2 Skrevet 16. november 2002 Ja, jeg har møtte en her, og snakket på telefon med en annen. Andre kunne jeg tenke meg å møte. Men slett ikke alle - for jeg synes litt at min greie her er min, og har ikke med mitt irl-liv å gjøre. Hederlige unntak, selvsagt... men jeg forteller ikke noen irl heller, at jeg er så aktiv her inne, som jeg er. Et par har gjettet, men... Også er det noen jeg har lyst til å treffe bare fordi jeg er så inderlig nysgjerrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå