AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Sånn at han også jobber når jeg er øverst. Men HVA er et normalt ord for det på norsk? Jeg kommer ikke til å si det på engelsk, og jeg kommer i hvert fall ikke til å si det eneste norske ordet jeg kommer på, som er "jokke" (💀🤢😭😂) Hjelp! Anonymkode: ceb0e...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånn at han også jobber når jeg er øverst. Men HVA er et normalt ord for det på norsk? Jeg kommer ikke til å si det på engelsk, og jeg kommer i hvert fall ikke til å si det eneste norske ordet jeg kommer på, som er "jokke" (💀🤢😭😂) Hjelp! Anonymkode: ceb0e...522 Motbevegelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Motstøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 Det vel det samme som "motjokk" på trøndersk😅 Eller du kan si: Kan du være så snill å være litt mere "imøtekommende"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 Støte imot syns jeg er passende Anonymkode: b9f2d...0cd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg også liker det, men det utgår som regel for da kommer han for fort. Bruker ordet støte.. feks "støte imot" Anonymkode: 8817f...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sånn at han også jobber når jeg er øverst. Men HVA er et normalt ord for det på norsk? Jeg kommer ikke til å si det på engelsk, og jeg kommer i hvert fall ikke til å si det eneste norske ordet jeg kommer på, som er "jokke" (💀🤢😭😂) Hjelp! Anonymkode: ceb0e...522 Støte, Jokke, en haug av gode ord som beskriver det på norsk.. Anonymkode: 26528...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #8 Del Skrevet 4. november 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Det vel det samme som "motjokk" på trøndersk😅 Eller du kan si: Kan du være så snill å være litt mere "imøtekommende"? Motjokk 😭😂 Tror jeg måtte forklart om jeg ba han være mer imøtekommende, men det har jeg visst ikke ordforråd til, haha. Takk for forslagene, men støte høres veldig malplassert ut på min dialekt. Noen flere? 😅 Anonymkode: ceb0e...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #9 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Motjokk 😭😂 Tror jeg måtte forklart om jeg ba han være mer imøtekommende, men det har jeg visst ikke ordforråd til, haha. Takk for forslagene, men støte høres veldig malplassert ut på min dialekt. Noen flere? 😅 Anonymkode: ceb0e...522 Du må da klare å forklare dette for han? Anonymkode: 2a5d0...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #10 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Motjokk 😭😂 Tror jeg måtte forklart om jeg ba han være mer imøtekommende, men det har jeg visst ikke ordforråd til, haha. Takk for forslagene, men støte høres veldig malplassert ut på min dialekt. Noen flere? 😅 Anonymkode: ceb0e...522 Da viser du ham da.. De ordene jeg brukte, bruker man både i nord og sør. Men hvis du synes enkelte ord er kleine å dele med kjæresten, har dere en lang vei å gå på kommunikasjon.. Anonymkode: 26528...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2024 #11 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Motjokk 😭😂 Tror jeg måtte forklart om jeg ba han være mer imøtekommende, men det har jeg visst ikke ordforråd til, haha. Takk for forslagene, men støte høres veldig malplassert ut på min dialekt. Noen flere? 😅 Anonymkode: ceb0e...522 I trøndelag sier vi også "å færra på" eller " å jokke", som betyr det samme som: å knulle på bokmål.. Men det er jo artig å knulle noen med andre dialekter da.. Langt inni sogn har jeg ikke vært enda, de har en spesiell dialekt😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #12 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da viser du ham da.. De ordene jeg brukte, bruker man både i nord og sør. Men hvis du synes enkelte ord er kleine å dele med kjæresten, har dere en lang vei å gå på kommunikasjon.. Anonymkode: 26528...bdc Ingen sier det her jeg bor, altså. Og det er ikke kommunikasjon det går på, det er heller at jeg ikke kan fordra noen av de foreslåtte ordene. Anonymkode: ceb0e...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #13 Del Skrevet 4. november 2024 Med 300 kg som treningsvekt i hipthrust, og 23 cm lang, og tykk kølle, så heter det "Hold your horses" hjemme hos oss. Anonymkode: 53285...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #14 Del Skrevet 4. november 2024 Peise Anonymkode: 6ab71...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. november 2024 #15 Del Skrevet 4. november 2024 Det enkle er ofte det beste. Bare si at du vil at han skal pule deg nedenfra når du er øverst. Og så viser du ham en gang; hev deg litt opp sånn at bare tuppen er inne, gi ham et kinky smil og si at "om han har lyst på mer, så får han bare forsyne seg." Fortelle, vise, utfordre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #16 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sånn at han også jobber når jeg er øverst. Men HVA er et normalt ord for det på norsk? Jeg kommer ikke til å si det på engelsk, og jeg kommer i hvert fall ikke til å si det eneste norske ordet jeg kommer på, som er "jokke" (💀🤢😭😂) Hjelp! Anonymkode: ceb0e...522 Å ri er digg, men det blir jammen meg slitsomt etter en stund. Da setter jeg stor pris på at han overtar jobben også i denne stillingen innimellom. Jeg pleier egentlig bare stoppe litt opp når jeg blir sliten. Da tar han heldigvis over uten at det trengs å si så mye. Hadde han ikke gjort noe, hadde jeg nok bare spurt ham rett ut om han ville overta kontrollen. Så kunne han velge om han ville fortsette å Jokke i denne stillingen i mens jeg bare slapper av og nyter. Jeg visste ikke en gang det het ‘thruste’, så tror ikke man trenger å bruke dette ordet på det for å skjønne hva man mener;) Anonymkode: 49d18...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå