Gå til innhold

Gravid selvom man bruker kondom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd å bli gravide selvom dere har brukt kondom? 

Jeg er en smule stressa nå. Kjæresten og jeg hadde sex for en ukes tid siden. Han er sløv på å rydde på rommet, så i dag da jeg skulle rydde rommet og alt ved senda fant jeg kondomet vi brukte ved sist samleie. Eneste problemet var at det hadde rent ut sæd. Ikke mye, men oppdaget et lite hull i kondomen, og er nå stressa for om det er alt som skal til for at jeg nå skal bli gravid. Har også sjekket opp pakningen med kondomer, som skal ha gått ut på dato. Trodde helt ærlig ikke det skulle ha så mye å si, men det kan vel være en årsak til at den fikk hull i seg. 

Vi har to barn fra før, men har på ingen måte sett for oss en til. Selvsagt hjertlig velkommen om det ender opp med graviditet. Men absolutt ikke noe vi har sett for oss rett og slett. 

Noen med erfaringer der ute om dette?

Anonymkode: 3c449...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har noen opplevd å bli gravide selvom dere har brukt kondom? 

Jeg er en smule stressa nå. Kjæresten og jeg hadde sex for en ukes tid siden. Han er sløv på å rydde på rommet, så i dag da jeg skulle rydde rommet og alt ved senda fant jeg kondomet vi brukte ved sist samleie. Eneste problemet var at det hadde rent ut sæd. Ikke mye, men oppdaget et lite hull i kondomen, og er nå stressa for om det er alt som skal til for at jeg nå skal bli gravid. Har også sjekket opp pakningen med kondomer, som skal ha gått ut på dato. Trodde helt ærlig ikke det skulle ha så mye å si, men det kan vel være en årsak til at den fikk hull i seg. 

Vi har to barn fra før, men har på ingen måte sett for oss en til. Selvsagt hjertlig velkommen om det ender opp med graviditet. Men absolutt ikke noe vi har sett for oss rett og slett. 

Noen med erfaringer der ute om dette?

Unnskyld meg, men dere har to barn fra før og du rydder opp brukte kondomer etter en uke??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Unnskyld meg, men dere har to barn fra før og du rydder opp brukte kondomer etter en uke??

Ja, falt nedi mellom senga og veggen ned på gulvet. Ikke akkurat hverdagskost, og barna er ikke der. Så ta det med ro, det gikk fint. Og ja, samboeren fikk høre det fra meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det bare hans rom?

Anonymkode: c6267...f5f

Nei, vi har rom sammen. Senga skifter jeg på en gang i uken, og det var da jeg oppdaget kondomet som hadde falt ned på gulvet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...