AnonymBruker Skrevet i går, 22:28 #1 Del Skrevet i går, 22:28 Har selv et flott gullkjede i anker. Tenkte jeg skulle veie det og se hvor mye det veide og det veier nesten 100 gram, jeg fikk det i morgengave og mannen har kjøpt det av en venn som har kjøpt opp et gullsmedbo. Så tror ikke han betalte allverdens. Kanskje 8-10000 kroner Så tenkte jeg å se litt på finn hva folk selger gullkjeder for og der ligger det mange brukte massive gullkjeder. Blant annet flere i sånne kongemønstre. Er det litt harry egentlig? Er det sånne smykker mitt sånn småkriminelle liker? Jeg fant faktisk et kjede der i kongemønster som veier over 600 gram lagt ut til 700000 kroner. På finn! Er dette litt sånn gangsterstil? Så det var en mann som solgte. Og er også mitt ankerkjede egentlig litt harry eller? Anonymkode: 53553...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har selv et flott gullkjede i anker. Tenkte jeg skulle veie det og se hvor mye det veide og det veier nesten 100 gram, jeg fikk det i morgengave og mannen har kjøpt det av en venn som har kjøpt opp et gullsmedbo. Så tror ikke han betalte allverdens. Kanskje 8-10000 kroner Så tenkte jeg å se litt på finn hva folk selger gullkjeder for og der ligger det mange brukte massive gullkjeder. Blant annet flere i sånne kongemønstre. Er det litt harry egentlig? Er det sånne smykker mitt sånn småkriminelle liker? Jeg fant faktisk et kjede der i kongemønster som veier over 600 gram lagt ut til 700000 kroner. På finn! Er dette litt sånn gangsterstil? Så det var en mann som solgte. Og er også mitt ankerkjede egentlig litt harry eller? Anonymkode: 53553...dd1 Det er veldig mange som kun kjøper for smelteverdien av gullet nå. Du kan i allefall se på hvor lenge de ulike annonsene har ligget ute. Folk pruter jævlig på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Men sånn kongemønster er det litt sånn for menn? Anonymkode: 53553...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men sånn kongemønster er det litt sånn for menn? Anonymkode: 53553...dd1 Hvorfor ikke ha det liggende som en beredskap da? Gull kommer til å stige fortsatt, hva med å ha det som arvegods? Anonymkode: f4781...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men sånn kongemønster er det litt sånn for menn? Anonymkode: 53553...dd1 Svære gullkjeder er for menn, ja. Anonymkode: bbb66...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men sånn kongemønster er det litt sånn for menn? Anonymkode: 53553...dd1 Nei. Jeg lager kongekjeder for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Privat kjøp og salg av dyre smykker er en vanlig måte å hvitvaske penger. Anonymkode: 080de...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Privat kjøp og salg av dyre smykker er en vanlig måte å hvitvaske penger. Anonymkode: 080de...d3c Ja det tenker jeg og når jeg ser et kjede til 700 000 på finn. Anonymkode: 53553...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor ikke ha det liggende som en beredskap da? Gull kommer til å stige fortsatt, hva med å ha det som arvegods? Anonymkode: f4781...e46 Jeg har som sagt et kjede i anker på nesten 100 gram, det skal arves videre innen familien. de får sloss om det når jeg dør. Anonymkode: 53553...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det tenker jeg og når jeg ser et kjede til 700 000 på finn. Anonymkode: 53553...dd1 Hvorfor skal man alltid ta alle over en kam? Jeg har selv et arvestykke i form av et gullur med et tilhørende tungt gullkjede fra begynnelsen av 1900 tallet. Bare kjedet er verdt nesten 70.000,- Nå blir det min eldste sønn som arver det slik det har gjort i tre generasjoner. Er det så rart om noen samler på dyre smykker da? Noen sitter med en veteranbil til 1 million liksom? Eller ei hytte til 10 millioner. Er det "svarte penger" bare fordi det er gull? Selv samler jeg på mynter, og noen er ganske verdifulle, men kjøpt av vanlig lønnsinntekt. Anonymkode: f4781...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor skal man alltid ta alle over en kam? Jeg har selv et arvestykke i form av et gullur med et tilhørende tungt gullkjede fra begynnelsen av 1900 tallet. Bare kjedet er verdt nesten 70.000,- Nå blir det min eldste sønn som arver det slik det har gjort i tre generasjoner. Er det så rart om noen samler på dyre smykker da? Noen sitter med en veteranbil til 1 million liksom? Eller ei hytte til 10 millioner. Er det "svarte penger" bare fordi det er gull? Selv samler jeg på mynter, og noen er ganske verdifulle, men kjøpt av vanlig lønnsinntekt. Anonymkode: f4781...e46 Men et gullkjede på over 600 gram? dette Anonymkode: 53553...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men et gullkjede på over 600 gram? dette Anonymkode: 53553...dd1 Er det lenge siden du har sjekket gullprisen? Så skal jo de som lager dette tjene litt også, det er jo et mesterstykke til arbeid som tar tid å lage.. Skal du i dag kjøpe en gullmynt på 1 unse (31,1 gram) så må du ut med 31-32.000kr for den også! Anonymkode: f4781...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå