lady90 Skrevet i går, 22:11 #1 Del Skrevet i går, 22:11 Katten min har plutselig fått en kul på hodet over høyre øyet som har vokst en del de siste dagene. Den er ca 2x3 cm og ligger under på pelsen. Merker ingenting på oppførselen hans. Skal ringe dyrlegen imorgen, men noen som har vært borti lignende? Han er utekatt. Håper bare ikke det er en svulst e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:18 #2 Del Skrevet i går, 22:18 Kanskje det er et infisert sår. Katter kan jo av og til bli klort og bitt av andre katter. Anonymkode: 6567b...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:20 #3 Del Skrevet i går, 22:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det er et infisert sår. Katter kan jo av og til bli klort og bitt av andre katter. Anonymkode: 6567b...44f Verkebyll tenker jeg på. Infisert sår som har lukket seg under huden. Anonymkode: 6567b...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:21 #4 Del Skrevet i går, 22:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Verkebyll tenker jeg på. Infisert sår som har lukket seg under huden. Anonymkode: 6567b...44f Da bør du ta katten med til dyrlegen i morgen tidlig og få det tømt og renset. Anonymkode: 6567b...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anette.... Skrevet i går, 22:30 #5 Del Skrevet i går, 22:30 Slik hadde min katt også. Måtte til dyrelege der de skjærte et lite snitt og tømte byllen med dritt🤢 kommer av bitt fra annen katt😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet i går, 22:39 Forfatter #6 Del Skrevet i går, 22:39 Ok takk, da prøver jeg å få en time imorgen. Må katten i narkose eller kan de gjøre det mens han er våken? Tar det lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå