AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #21 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 19.34): Åja, hvilken kompetanse trenger man for å være feks butikksjef på cubus? Anonymkode: 30a7d...e51 Tja, økonomi, budsjetter, logistikk, personalledelse, salg etc etc Anonymkode: 90f25...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #22 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, økonomi, budsjetter, logistikk, personalledelse, salg etc etc Anonymkode: 90f25...611 Som sagt, jeg gjorde dette når jeg var 20. Har tilgode å se noen med utdanning jobbe som butikksjef i klesbutikk (eller andre butikker for den slags skyld). Det man trenger å vite får man opplæring i. Anonymkode: 507b1...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 6. november 2024 #23 Del Skrevet 6. november 2024 Godt mulig du vil tjene like godt i butikk, i alle fall om du godtar helg- og kveldsarbeid. Og uansett godt mulig det er verdt det å redusere forbruk såpass mye. Jeg gikk fra barnehage til flere år med "meningsløs" jobb, det var HIMMEL! Har i ettertid også jobbet på NAV, ett år i vikariat på kontaktsenter, det var ganske behagelig. Bare på telefon, og ikke kontakt med de samme hele tiden, så man slipper å ta ting så mye innover seg, på lokalkontor er det samme som i barnehage, veldig slitsomt, og veldig rigid system. Har ellers fått jobb på barnevernsinstitusjon, hos statsforvalteren og på skole (men takket ikke ja, så vet ikke hvordan det er). Tok i stedet ny utdannelse, master i en helt annen retning og er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #24 Del Skrevet 6. november 2024 Rådgiver i kommunen, kommunens opplæringskontor ol. Anonymkode: 007ea...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #25 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som sagt, jeg gjorde dette når jeg var 20. Har tilgode å se noen med utdanning jobbe som butikksjef i klesbutikk (eller andre butikker for den slags skyld). Det man trenger å vite får man opplæring i. Anonymkode: 507b1...f0d Du hadde altså null erfaring med retail? Og søkte direkte på en lederstilling? Og ble lært opp i alt jeg nevnte og gjorde en strålende jobb? Da må jeg si du er kjempeflink! Anonymkode: 90f25...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 6. november 2024 #26 Del Skrevet 6. november 2024 Bibliotekar? Det er selvsagt en egen utdanning - men kanskje er det vanskelig på små steder f.eks å få noen med den utdanning. Museumsvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #27 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du hadde altså null erfaring med retail? Og søkte direkte på en lederstilling? Og ble lært opp i alt jeg nevnte og gjorde en strålende jobb? Da må jeg si du er kjempeflink! Anonymkode: 90f25...611 Jeg jobbet et halvt år som butikkmedarbeider før jeg overtok som leder. De fleste jobber seg opp. Ettersom lønnen er såpass dårlig, så har man ofte litt høyere ambisjoner om man tar adm.org eller øko utdanning på uni. Dog vil jeg ikke si at jeg gjorde en strålende jobb. Det er vel noe av årsaken til (mange) dårlige arb.miljøer innen bl.a. retail. Ledere der har kun erfaring, ingen utd. Anonymkode: 507b1...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #28 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg søker også nye jobber, men vanskelig å komme inn noe sted... Tror det kan være lurt med noe videreutdanning. Anonymkode: 549da...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #29 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg søker også nye jobber, men vanskelig å komme inn noe sted... Tror det kan være lurt med noe videreutdanning. Anonymkode: 549da...2bc Hva slags videreutdanning bør man ta? Anonymkode: 31cc0...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #30 Del Skrevet 8. november 2024 Miljøarbeider? Ligger masse jobber på Finn med den tittelen, mye som omfatter arbeid med eldre, funksjonshemmede f.eks. Jobbe på SFO? Da er barna eldre enn i barnehagen. Anonymkode: 9c0b5...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå