AnonymBruker Skrevet i går, 20:49 #1 Del Skrevet i går, 20:49 Hva skjer med verden ; folk vet ikke hva løs raffinade er!? Hæ? Vet DU det? ( uten å google såklart) Anonymkode: ece9c...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:50 #2 Del Skrevet i går, 20:50 Nei, det vet jeg ikke. Anonymkode: 3d426...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet i går, 20:51 #3 Del Skrevet i går, 20:51 Såklart. Man er da vokst opp i et møblert hjem. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:52 #4 Del Skrevet i går, 20:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skjer med verden ; folk vet ikke hva løs raffinade er!? Hæ? Vet DU det? ( uten å google såklart) Anonymkode: ece9c...a57 Ja, jeg vet. Regner med at få under 30 vet. Anonymkode: 3a6dc...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 20:52 #5 Del Skrevet i går, 20:52 Ja, min farfar hadde alltid raffinade til kaffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet i går, 20:56 #6 Del Skrevet i går, 20:56 Jeg vet hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 20:57 #7 Del Skrevet i går, 20:57 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva skjer med verden ; folk vet ikke hva løs raffinade er!? Hæ? Vet DU det? ( uten å google såklart) Anonymkode: ece9c...a57 Ja, vet hva det er, men det er ingen som sier det lenger 👴🏻. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet i går, 20:58 #8 Del Skrevet i går, 20:58 Det stod kanksje på pakken, men vi snakket aldri om annet enn "sukkerbiter". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet i går, 21:00 #9 Del Skrevet i går, 21:00 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva skjer med verden ; folk vet ikke hva løs raffinade er!? Hæ? Vet DU det? ( uten å google såklart) Anonymkode: ece9c...a57 Det som skjer er at ingen bruker det lenger. Derfor hver få hva det er. Selv da jeg var barn på 70 og 80 tallet var det svært få som brukte det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet i går, 21:03 #10 Del Skrevet i går, 21:03 Åh.. Det beste var å dyppe sukkerbiter i kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:05 #11 Del Skrevet i går, 21:05 Nei, vet ikke. Anonymkode: 16380...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:06 #12 Del Skrevet i går, 21:06 Ingen bruker sukkerbiter mer. Har kun kjøpt det når besteforeldrene mine skal komme på besøk. Anonymkode: 0af3f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #13 Del Skrevet i går, 21:08 Jepp vet, men er født på 70 tallet så kanskje ikke så rart. Men kan ikke huske at noen jeg kjente inkl eldre personer brukte det, husker det kun fra boksen med sukkerbiter. Anonymkode: 12544...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #14 Del Skrevet i går, 21:08 Raffinert sukker? Anonymkode: 64d80...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #15 Del Skrevet i går, 21:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen bruker sukkerbiter mer. Har kun kjøpt det når besteforeldrene mine skal komme på besøk. Anonymkode: 0af3f...072 Jeg bruker sukkerbiter jeg og jeg er under 80! Sukkerbiter må alltid fram på et kaffebord mener jeg. Anonymkode: ece9c...a57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #16 Del Skrevet i går, 21:10 Kun hørt mi bestemor på 92 si raffinade. Anonymkode: b5b84...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #17 Del Skrevet i går, 21:10 Kommer fra ordnede dorhold, og har et avklart forhold til både løs og hard raffinade. Anonymkode: 2e7df...b02 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 21:12 #18 Del Skrevet i går, 21:12 Jeg vet hva det er. Men har også inntrykk av at det er et ord/uttrykk som ikke brukes så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet i går, 21:12 #19 Del Skrevet i går, 21:12 Aldri hørt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:13 #20 Del Skrevet i går, 21:13 Kanskje vi må ha en kampanje og få ordet fram i lyset igjen Anonymkode: ece9c...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå