Anca Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Noen her inne som kan annbefalle en fotsoneterapaut, som hjelper ufrivillige barnløse? Fint om det er noen som holder til i Oslo, eller omegn. Hva er kostnaden ved slik terapi, og hvor mange behandlinger må man vanligvis ha før man vet om det gir noen effekt eller ikke?
Konemora Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Hei Anca Jeg har hatt min første behandling med fotsoneterapi i dag, så jeg kan jo ikke si det om det fungerer for meg enda.. Damen jeg var hos var veldig hyggelig, og holder til på Torshov Naturmedisinske Senter (I Vogts gate) Første behandling kostet 500,-, deretter koster det 400,- pr. gang Lykke til! Konemora
Mart`n Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Det er en skole i Oslo (karl johansgt) som heter institutt for helhetsmedisin som utdannel bl.a fotsoneterapauter. Der kan man bestille time til de som som nesten er ferdig utdannet (sammen med en lærer). Tror dette er ganske billig ...bare et tips!!
Gjest Helene1 Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Både Frøyaklinikken (Grunerløkka) og Klinikk Fjeld (Majorstua) er flinke til dette
Anca Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2006 Har du noen anelse hva disse to klinikkene tar for en time?
Gjest Helene1 Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Nei, men ring dem og spørr. Tipper 5-600 for første konsultasjon, deretter 300 pr time el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå