Gå til innhold

Føler jeg er eneste i verden som ikke ser på allverdens med reality.

Teflonhjernen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (På 3.11.2024 den 21.16):

Jeg syntes ikke det er gøy å se på såkalte kjendiser som ofte er  som skal være med på program som 71 grader Nord, Farmen osv. Eller vilt fremmede som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og derfor melder seg på Kompani Lauritsen osv. 

Men, føler jeg er den eneste, overalt føler jeg det blir snakket om disse reality tv programmene som er så bra. 
Jeg set gjerne på tv, en god krim serie, gode dokumentarer, humor osv. , men skjønner at det er stort sett reality folk vil se på. 
Stemmer det, ser dere mye reality? 

Jeg så nesten aldri på TV, men så ble jeg enke, så ble jeg syk, og så kom pandemien, sånn hakk i hæl.  Da ble jeg sittende hjemme og kjede meg dønn i hjel.  Fant ut at jeg skulle glo litt på Viaplay osv.  Og her sitter jeg fortsatt og glor.  Gøy med reality også, for det er kos å diskutere litt og lese hva andre synes om episodene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på tv i det hele tatt (har ikke apparat), hverken reality eller andre ting. Har heller ikke strømmetjenester, ser ikke film, og har ikke vært på kino på ca femten år. Hører ikke radio, og ikke podcasts. 

Men leser en del artikler på nettet, så jeg vet dessverre ganske mye om reality-tv. 

Edit: For ordens skyld kan jeg korrigere meg selv. Jeg ser faktisk "Norges Tøffeste" på NRK Nett-tv. Dvs: Har sett tre sesonger. 

Endret av Real Virtuality
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real Virtuality skrev (29 minutter siden):

Ser ikke på tv i det hele tatt (har ikke apparat), hverken reality eller andre ting. Har heller ikke strømmetjenester, ser ikke film, og har ikke vært på kino på ca femten år. Hører ikke radio, og ikke podcasts. 

Men leser en del artikler på nettet, så jeg vet dessverre ganske mye om reality-tv. 

Edit: For ordens skyld kan jeg korrigere meg selv. Jeg ser faktisk "Norges Tøffeste" på NRK Nett-tv. Dvs: Har sett tre sesonger. 

Jeg bruker heller ikke TV-apparatet når jeg ser på noe, kun iPad, tlf eller laptop. Abonnerer på flere strømmetjenester og veksler mellom nettsurfing, sosiale media, radio, e-aviser og programmer jeg ser på mens jeg strikker eller lager mat osv..

Endret av Perine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på såkalt reality i det hele tatt. Til vanlig har jeg ikke reklamekanaler, har det kun når det er sportsmesterskap (EM, VM & OL) jeg skal se på. Orker hvert fall ikke reality (eller serier osv) fra amerika, hvor alt er superdramatisk og sinnsykt masete. Får fnatt.

Jo eldre jeg har blitt, jo mer ser jeg på nrk og på ting fra andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 3.11.2024 den 21.16):

Jeg syntes ikke det er gøy å se på såkalte kjendiser som ofte er  som skal være med på program som 71 grader Nord, Farmen osv. Eller vilt fremmede som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og derfor melder seg på Kompani Lauritsen osv. 

Men, føler jeg er den eneste, overalt føler jeg det blir snakket om disse reality tv programmene som er så bra. 
Jeg set gjerne på tv, en god krim serie, gode dokumentarer, humor osv. , men skjønner at det er stort sett reality folk vil se på. 
Stemmer det, ser dere mye reality? 

Jeg tror du er langt fra den eneste. Personlig så skyr jeg slike programmer som pesten! Det er jo åpenbart at de samme kjendisene har klippekort til hverandres programmer. Ikke bare det, men formatet tv programmer lages rundt er jo egentlig utrolig snevert, en eller annen form for vinner og taper ser ut som å være det eneste formatet de klarer å lage en produksjon rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri sett et eneste realityprogram, men er likevel utrolig lei kjendismaset. Jeg savner den gangen det var fagfolk på tv, som man kunne lære noe av ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (13 timer siden):

Har aldri sett et eneste realityprogram, men er likevel utrolig lei kjendismaset. Jeg savner den gangen det var fagfolk på tv, som man kunne lære noe av ☺️

Ikke sant! Husker det var et underholdningsprogram på NRK med forskjellige fagpersoner hvor man lærte litt av hvert. Husker ikke hva det hette. Men nå har vi altså fått sånt som Norges dummeste som underholdning i stedet. Hvor vi skal le av hvor lite kjendiser kan. Jeg gremmes. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Lydverket, musikkprogram som gikk på NRK. Pengene går vel til reality i stedet nå. Men det er vel det folk ser på av en eller annen grunn 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...