Gå til innhold

Føler jeg er eneste i verden som ikke ser på allverdens med reality.

Teflonhjernen

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (På 3.11.2024 den 21.16):

Jeg syntes ikke det er gøy å se på såkalte kjendiser som ofte er  som skal være med på program som 71 grader Nord, Farmen osv. Eller vilt fremmede som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og derfor melder seg på Kompani Lauritsen osv. 

Men, føler jeg er den eneste, overalt føler jeg det blir snakket om disse reality tv programmene som er så bra. 
Jeg set gjerne på tv, en god krim serie, gode dokumentarer, humor osv. , men skjønner at det er stort sett reality folk vil se på. 
Stemmer det, ser dere mye reality? 

Du er ikke alene! Å se kjendiser delta i selskapsleker er det siste jeg velger på skjermen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Orker ikke se, det er jo det samme om igjen og om igjen. 

Så på Spillet men ble litt lei av det også. 

Ser litt serier på netflix, dokumentarer evt lærerike ting på youtube. 

Nyheter på NRK og så har jeg sett Alle mot en denne sesongen. 

Skulle ønske det var flere program om vanlige mennesker sitt liv i det daglige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 3.11.2024 den 21.16):

Jeg syntes ikke det er gøy å se på såkalte kjendiser som ofte er  som skal være med på program som 71 grader Nord, Farmen osv. Eller vilt fremmede som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og derfor melder seg på Kompani Lauritsen osv. 

Men, føler jeg er den eneste, overalt føler jeg det blir snakket om disse reality tv programmene som er så bra. 
Jeg set gjerne på tv, en god krim serie, gode dokumentarer, humor osv. , men skjønner at det er stort sett reality folk vil se på. 
Stemmer det, ser dere mye reality? 

Nei. Jeg ser ingenting av reality. Ser heller på noe krim,dokumentar eller lignende som deg istedet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme TS, bare at jeg ikke blir begeistret av nådagens Hollywood-stjerner heller. Så en halvfeit DiCaprio i Italia en sommer, folk hylte (helt seriøst). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste realityserien jeg ser er farmen. Aldri sett ex on the beach, Paradise Hotel, Big Brother, Robinson osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Eneste realityserien jeg ser er farmen. Aldri sett ex on the beach, Paradise Hotel, Big Brother, Robinson osv. 

Aldri? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Aldri? O:

Nei. Har aldri vært interessert i reality utenom farmen. Ikke engang da det var nytt. Vet jeg er litt rar 😂

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Nei. Har aldri vært interessert i reality utenom farmen. Ikke engang da det var nytt. Vet jeg er litt rar 😂

Hvordan kom du fram til at farmen var noe du ville sjekke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Hvordan kom du fram til at farmen var noe du ville sjekke ut?

Pga mange fine dyr og at jeg syntes gårdsdrift for 100 år siden virket interessant. Husker ikke helt. Er jo tross alt 20 år siden jeg begynte å se på det og jeg har ikke sett alle sesongene siden da heller. Men har sett alle siden ca 2013, tror jeg. 

Robinson, Big Brother osv har aldri interessert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Pga mange fine dyr og at jeg syntes gårdsdrift for 100 år siden virket interessant. Husker ikke helt. Er jo tross alt 20 år siden jeg begynte å se på det og jeg har ikke sett alle sesongene siden da heller. Men har sett alle siden ca 2013, tror jeg. 

Jeg så masse på reality i tenårene men i 20 årene så mistet jeg interessen, den siste realityserien som ikke er Farmen som jeg fulgte med på var Robinsonekspedisjonen men det er nesten 10 år siden. Kjenner faktisk hver september når Farmen starter at jeg er langt i fra hypet på en ny sesong og det skal ikke mye til for at jeg plutselig dropper en sesong en gang slik som jeg gjorde med Farmen Kjendis 2023.

Kan du tro at jeg faktisk så på Ungkaren og alt av date reality i tenårene? 🤣 der var en hvor en fyr skulle spille rik for alle damene som var med og så fikk ikke de vite før de var ute at han egentlig ikke var rik men bare en bonde med vanlig økonomi 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (48 minutter siden):

Og jeg har aldri sett på en eneste episode av Farmen 😄 

Synes det virker som en dørgende kjedelig serie 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (3 minutter siden):

Og jeg har aldri sett på en eneste episode av Farmen 😄 

Synes det virker som en dørgende kjedelig serie 😂 

Er som andre realityserier med drama bare at folk arbeider og står på fremfor å drikke og knulle foran kamera 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ikke alene. Her ser jeg ikke på noen av realityseriene som er populære nå.Men kan vurdere 71 grader nord på grunn av filmingen ulike steder i landet og vakker natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolce skrev (På 3.11.2024 den 22.20):

Du er ikke alene. 

Jeg så Big Brother de to første sesongene. For sånn ca. 100 år siden. 

Etter det, dukket det opp såkalte kjendiser som for meg ikke var kjendiser.Det var folk som hadde vært på TV i 2 minutter, og dermed blitt "kjendis". Og så kom "influenserne". 

Nå har hele greia blitt at når jeg ser at det blir annonsert kjendisutgave av div. reality, så aner jeg ikke hvem 95% av disse "kjendisene" er. 

Og da gidder jeg ikke. Kaster ikke bort tid på å se random ( for meg) folk som holder på med greier jeg ikke interesserer meg for. 

Ja jeg husker når den første sesongen av Big Brother kom,da såg jeg vel alle programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som omtrent ikke ser TV og spesielt ikke reality, savner det heller ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser heller ikke noe særlig reality. Det er jo de samme fullstendig uinteressante kjendisene som er deltagere på absolutt alt av reality. Jeg synes det var bedre når det var vanlige mennesker med, men det er tydeligvis ikke det folk vil ha siden alt er gjort om til kjendisreality. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri reality, men har andre guilty pleasures. Liker true crime, krim, og andre lettfordøyelige serier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri på reality. Eneste jeg husker jeg har sett er et par episoder med Big Brother når det kom, og en sesong med Ex on the Beach. Nå aner jeg ikke hva som går av reality en gang, og har heller ikke TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (8 timer siden):

Vi ser heller ikke noe særlig reality. Det er jo de samme fullstendig uinteressante kjendisene som er deltagere på absolutt alt av reality. Jeg synes det var bedre når det var vanlige mennesker med, men det er tydeligvis ikke det folk vil ha siden alt er gjort om til kjendisreality. 

Farmen har fortsatt vanlige folk med og er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...