AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Jeg tenkte å lage adventskalender til foreldrene mine i år. Og fordele den så de åpner annenhver dag og får 12 gaver hver. Tips til hva jeg kan ha i kalenderen? 🎄 Anonymkode: 4ef4d...104 2
A-mamma Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Ting de liker å spise og drikke, f.eks. Te, kaffe, gløgg, julebrus, kakao, marsipan, lakris, sjokolade, til-fra lapper til julegavene, stearinlys, flaxlodd. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Sokker, refleks, papirlommetørkle (nyttig mtp forkjølelsessesongen, men litt snålt kanskje), stearinlys/kubbelys, en liten juleblomst (vanskelig å pakke inn, så bør nok være i «luke» nummer en. Anonymkode: f5e8a...b5a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Skrevet 6. november 2024 Finn bilder av dere/minner og heng sammen med noe annet hver dag. Feks sjokolade, drops, brente mandler, juleøl, julepynt, hjemmebakte julekaker, fine telys eller kubbelys, juleservietter, hjemmestrikket votter eller ullsokker, god gløgg, spekepølse, nøtter, marsipan, hjemmelagde ting fra barnebarna hvis du har barn. Anonymkode: 32ab0...65b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Skrevet 6. november 2024 Barna mine har laget adventskalender til mine foreldre. Der står det ulike ting de er glade for med de, altså "bare" ord. Anonymkode: 29549...425 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå