AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Bursdagsgaven fra mannen var en genser fra cubus. Den kostet 699,- og var for liten så må byttes. Handler sjelden klær på cubus utenom undertøy, basics etc. Forstår dere skuffelsen eller er jeg utakknemlig? Føler meg litt slem.. men...ja. Anonymkode: 9b260...720 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Utakknemlig ja. Prisen betyr vel ingenting? Var den fin? Anonymkode: b2980...e11 27
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Jeg syns du er utakknemlig TS. Han kjøpte en genser. At den ikke passet var dumt, men en fin gave. Neste gang får du skrive en liste med hva du ønsker deg og hvor mannen IKKE kan handle. Anonymkode: 69b69...615 25 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utakknemlig ja. Prisen betyr vel ingenting? Var den fin? Anonymkode: b2980...e11 Helt basic ensfarget hvit, tynn i stoffet. Anonymkode: 9b260...720
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt basic ensfarget hvit, tynn i stoffet. Anonymkode: 9b260...720 Til 699 på cubus? Er det lin eller merinoull da? Men du er utakknemlig ja. Er det sånt du pleier å bruke da? Anonymkode: 1a481...337 35 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 Må jo være en av genserne i merinoull til den prisen på Cubus. Jeg hadde blitt kjempeglad for det! Og så gått og byttet til riktig størrelse. Om du ikke bruker ull, så bytt til noe annet. Jeg skjønner ikke helt hva du er misfornøyd med? Prisen? Selve gaven? Tenker det kan være greit å avtale pris på gaver i forkant dersom du skal henge deg opp i hva ting koster. Jeg synes ikke en gave 700 kr er så lite, jeg da. Og dersom det er det faktum at gaven er en genser så tenker jeg at du neste gang gir mannen en ønskeliste så kan han velge ut i fra den. Anonymkode: 58578...034 22 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Skrevet 3. november 2024 Herregud jeg hadde også blitt skuffet, det høres jo ut som at han har lagt NULL tanke i den gaven. De som påstår at du er utakknemlig her troller jo åpenbart. Å bare gi en tilfeldig genser du ikke har ønsket deg er jo utrolig teit! Jeg forventer i alle fall av mannen som jeg deler livet mitt med at han bryr seg om hva jeg ønsker meg og at han gir meg personlige gaver. Det samme gjør jo selvsagt jeg tilbake. Jeg går ikke og kjøper en tilfeldig bukse til han som han aldri har ønsket seg, eller et tilfeldig verktøy. Anonymkode: 7aed7...490 23 2 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Skrevet 3. november 2024 Hva er problemet her egentlig? At den var fra Cubus? Eller prisen? Siden du ikke nevner noe om at den var stygg eller feil stil, så var vel neppe det tilfellet...? Anonymkode: 39582...c62 12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #9 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud jeg hadde også blitt skuffet, det høres jo ut som at han har lagt NULL tanke i den gaven. De som påstår at du er utakknemlig her troller jo åpenbart. Å bare gi en tilfeldig genser du ikke har ønsket deg er jo utrolig teit! Jeg forventer i alle fall av mannen som jeg deler livet mitt med at han bryr seg om hva jeg ønsker meg og at han gir meg personlige gaver. Det samme gjør jo selvsagt jeg tilbake. Jeg går ikke og kjøper en tilfeldig bukse til han som han aldri har ønsket seg, eller et tilfeldig verktøy. Anonymkode: 7aed7...490 Tror de fleste menn vill vært kjempeglad for bådde bukser og verktøy. Alle har blitt så kravstore. Anonymkode: b2980...e11 17 4
Kålrota Skrevet 3. november 2024 #10 Skrevet 3. november 2024 Du er utakknemlig, ja. Jeg synes det høres ut som en flott gave. Han har jo uansett prøvd? Min eks sa alltid at jeg kunne dra og kjøpe noe selv, så skulle han betale. DET er kjip gave. 19 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #11 Skrevet 3. november 2024 Det er ikke lett for menn å kjøpe gaver. Det at han har brukt tid og energi på å finne frem til en genser i butikken alene og kjøpt den er jo kjempe søtt! Anonymkode: 1e36e...139 9 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #12 Skrevet 3. november 2024 Nei du overdriver ikke. De som sier du er utaknemlig er de som ikke er vandt til å ha en mann som faktisk kjenner deg godt nok til å vite hva du hadde likt å få. Han har gjort NULL innsats i den gaven der. Anonymkode: 7cd49...dfe 12
Kålrota Skrevet 3. november 2024 #13 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei du overdriver ikke. De som sier du er utaknemlig er de som ikke er vandt til å ha en mann som faktisk kjenner deg godt nok til å vite hva du hadde likt å få. Han har gjort NULL innsats i den gaven der. Anonymkode: 7cd49...dfe Hvordan vet du det? Jeg fikk ullgenser i fjor, det var en av de mest gjennomtenkte gavene jeg har fått. (Jeg fryser pga medisiner). Mannen til TS kan jo ha tenkt lenge på hva som kan passe best selv om hun ikke er enig? 13 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #14 Skrevet 3. november 2024 Jeg synes det høres ut som en helt fin gave, i alle fall om genseren er av et skikkelig materiale, som jeg tipper den er om den kostet 699 på Cubus. Det er ikke så lett, kak jo være han kjøpte noe som han tenkte ikke kunne bli feil, siden den er basic og enkel å bruke. Praktisk of kanskje litt kjedelig ja, men synes ikke det er grunn til slakt. Alle er tross alt ikke så gode på gaver, det er tanken som teller. Min mann har alltid gitt ganske dårlige gaver, men jeg vet at han har prøvd hver gang! Får det bare ikke helt til, hehe😁 Anonymkode: 8a51c...8f3 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det høres ut som en helt fin gave, i alle fall om genseren er av et skikkelig materiale, som jeg tipper den er om den kostet 699 på Cubus. Det er ikke så lett, kak jo være han kjøpte noe som han tenkte ikke kunne bli feil, siden den er basic og enkel å bruke. Praktisk of kanskje litt kjedelig ja, men synes ikke det er grunn til slakt. Alle er tross alt ikke så gode på gaver, det er tanken som teller. Min mann har alltid gitt ganske dårlige gaver, men jeg vet at han har prøvd hver gang! Får det bare ikke helt til, hehe😁 Anonymkode: 8a51c...8f3 Og må legge til: er det en ullgenser hadde jeg blitt skikkelig glad for den! Da hadde det vært en god gave etter min smak. Anonymkode: 8a51c...8f3 6
Lill3My Skrevet 3. november 2024 #16 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bursdagsgaven fra mannen var en genser fra cubus. Den kostet 699,- og var for liten så må byttes. Handler sjelden klær på cubus utenom undertøy, basics etc. Forstår dere skuffelsen eller er jeg utakknemlig? Føler meg litt slem.. men...ja. Anonymkode: 9b260...720 Har du kommunisert hva du ønsker da? Om du ikke har gitt noen forslag til hva du ønsker deg kan du ikke forvente noe heller kanskje? Av egen erfaring opplever jeg at gavene bli bedre med tiden. Ikke nødvendigvis dyrere (selv om økonomien jo blir litt romsligere med tiden, lønnsøkning osv) , men mer tilpasset meg ved at de gjenspeiler hvem jeg er, hva jeg er opptatt av osv. Det kan være alt fra konsertbilletter til et band jeg er glad i til ting jeg ikke selv har innsett at jeg vil ha (som varmeteppe da jeg er en skikkelig frysepinn). Det er omtanken som teller for min del. Heller en slik gave enn noen som er klikket på spontant i en nettbutikk bare for å kjøpe hva-som-helst 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #17 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er ikke lett for menn å kjøpe gaver. Det at han har brukt tid og energi på å finne frem til en genser i butikken alene og kjøpt den er jo kjempe søtt! Anonymkode: 1e36e...139 Håper virkelig du tuller!!! Kjempesøtt?? At en voksen mann har klart å gå inn i en butikk og finne en genser, betale og gå ut. Du har tydeligvis null tiltro til menn som syntes dette er kjempesøtt. Anonymkode: 4c6b8...dc5 11 12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #18 Skrevet 3. november 2024 Høres ut som noe han har rasket med seg i forbifarten. Litt avhenting av hva slags forhold du har til både mannen/ Cubus/ stilen, høres det ut som du har grunn til å være moderat entusiastisk. Få pengene tilbake, og doner dem til et godt formål. Bedre enn å fylle klesskapet med en støvsamler. Mannen kan du gi en ukes matkasse i gave neste gang. Gagner dere begge, og er betydelig mer gjennomtenkt 😆 Anonymkode: 6f682...65b 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #19 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ikke lett for menn å kjøpe gaver. Det at han har brukt tid og energi på å finne frem til en genser i butikken alene og kjøpt den er jo kjempe søtt! Anonymkode: 1e36e...139 Det er ikke lett for menn? At han har klart å finne frem til en butikk med en genser helt alene? Søtt?? Altså, er du gift med en 7-åring eller? Anonymkode: 59c6b...5e2 9 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #20 Skrevet 3. november 2024 Synes ikke du er utakknemlig. Tror ikke jeg har EN eneste venninne eller kvinnelig familiemedlem som hadde følt at det er innafor. Det er love å forvente at den som står der nærmest legger tid, energi og midler i noe som betyr noe for deg. Anonymkode: 7ebe1...393 5 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå