AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #1 Del Skrevet søndag kl 19:23 Trener på samme treningsenter som en bekjent av meg. Vi har alltid hatt en god Tone oss i mellom og praten flyter bra. I det siste har han begynt å flørte litt med meg på treningssenteret og jeg flørter litt tilbake. Han kommer ofte bort og prater og gir klem etc. jeg lurer på om jeg skal dra det litt videre, legge litt ann på han? Liker dere menn det? Det virker som han liker meg, men er veldig respektfull og komplimentene går på at jeg er godt trent, ikke noe dirty. Han er også ganske på på sosiale medier. Noen ganger får jeg bare lyst til å spørre om han vil kline eller noe, tror dere at det blir for drøyt? Anonymkode: 2b7e2...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:28 #2 Del Skrevet søndag kl 19:28 🤣🤣 kan du ikke spørre om dere kan ta en kaffe eller øl etter trening da? Anonymkode: e7756...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:29 #3 Del Skrevet søndag kl 19:29 Helt krise hvis jeg egentlig ikke er interessert i deg men er kun hyggelig. Jeg er en fyr som kan flørte, gi komplimenter og til og med klemme uten at jeg er interessert i dama. La han ta initiativ, men når han gjør det, ikke gi han inntrykk av at han er til bry hvis du virkelig liker han og ønsker å ta det videre. Da risikerer du i så fall at han kutter deg helt ut og går videre til en annen dame. Anonymkode: 2b769...a25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:38 #4 Del Skrevet søndag kl 19:38 Kjør på. Kjenner maaange nå som har funnet maken sin på treningssenteret. Veldig fin sjekke-arena sånn sett. Så lenge det er ektefølt fra din side og du ikke overtenker hans oppførsel bør det være helt uproblematisk. Ikke spørr om klining da hahaha, men legg gjerne litt an på han. Anonymkode: b516f...b78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 19:46 #5 Del Skrevet søndag kl 19:46 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trener på samme treningsenter som en bekjent av meg. Vi har alltid hatt en god Tone oss i mellom og praten flyter bra. I det siste har han begynt å flørte litt med meg på treningssenteret og jeg flørter litt tilbake. Han kommer ofte bort og prater og gir klem etc. jeg lurer på om jeg skal dra det litt videre, legge litt ann på han? Liker dere menn det? Det virker som han liker meg, men er veldig respektfull og komplimentene går på at jeg er godt trent, ikke noe dirty. Han er også ganske på på sosiale medier. Noen ganger får jeg bare lyst til å spørre om han vil kline eller noe, tror dere at det blir for drøyt? Anonymkode: 2b7e2...47a Jeez, ja det er litt for på, ja! Hva med en litt mer normal approach om å ta en kaffe en dag? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:16 #6 Del Skrevet søndag kl 20:16 Grüner skrev (29 minutter siden): Jeez, ja det er litt for på, ja! Hva med en litt mer normal approach om å ta en kaffe en dag? Ja nå har vi avtalt å møtes å ta ei treningsøkt sammen til uka da. Tar det derfra, herregud mulig fyren bare er vennlig, men får litt inntrykk av at han flørter ja.. Anonymkode: 2b7e2...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:17 #7 Del Skrevet søndag kl 20:17 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kjør på. Kjenner maaange nå som har funnet maken sin på treningssenteret. Veldig fin sjekke-arena sånn sett. Så lenge det er ektefølt fra din side og du ikke overtenker hans oppførsel bør det være helt uproblematisk. Ikke spørr om klining da hahaha, men legg gjerne litt an på han. Anonymkode: b516f...b78 Hvordan skal jeg legge an på han da, synes det er litt vannskelig. Er jo bare hyggelig og smilende tilbake, prøver å holde litt øyekontakt uten å virke for intens .. Anonymkode: 2b7e2...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:17 #8 Del Skrevet søndag kl 20:17 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 🤣🤣 kan du ikke spørre om dere kan ta en kaffe eller øl etter trening da? Anonymkode: e7756...0fc ja!! si: halla kjekken. og så blunker du. blunk blunk. Anonymkode: 343d5...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:18 #9 Del Skrevet søndag kl 20:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ja!! si: halla kjekken. og så blunker du. blunk blunk. Anonymkode: 343d5...2a2 (magisk oppskrift) Anonymkode: 343d5...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #10 Del Skrevet søndag kl 20:19 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Helt krise hvis jeg egentlig ikke er interessert i deg men er kun hyggelig. Jeg er en fyr som kan flørte, gi komplimenter og til og med klemme uten at jeg er interessert i dama. La han ta initiativ, men når han gjør det, ikke gi han inntrykk av at han er til bry hvis du virkelig liker han og ønsker å ta det videre. Da risikerer du i så fall at han kutter deg helt ut og går videre til en annen dame. Anonymkode: 2b769...a25 Ja hvis han tar dette videre skal jeg selvfølgelig virke interessert. Jeg er jo det og orker ikke spille spill liksom. Men som du sier, mulig han bare er hyggelig. Jeg er en klemmer selv jeg og gir jo folk klemmer hele tiden uten å være interessert Anonymkode: 2b7e2...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #11 Del Skrevet søndag kl 20:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja!! si: halla kjekken. og så blunker du. blunk blunk. Anonymkode: 343d5...2a2 Haha huff… Anonymkode: 2b7e2...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:49 #12 Del Skrevet søndag kl 20:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger får jeg bare lyst til å spørre om han vil kline eller noe, tror dere at det blir for drøyt? Nei, det går nok helt fint. Anonymkode: f25a7...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet søndag kl 21:03 #13 Del Skrevet søndag kl 21:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): La han ta initiativ, men når han gjør det, ikke gi han inntrykk av at han er til bry hvis du virkelig liker han og ønsker å ta det videre. Hvorfor vente på han? Ts - ta initiativ. Gjerne gå tur, trene ute, ta en kaffe eller øl etter trening. Hva som helst. Ts trenger jo ikke begynne med å spørre om de skal kline. Det er mange måter å "føle seg fram" på, sånn at det ikke blir for kleint hvis han ikke er interessert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Blitt helt vanlig å finne seg kjæreste på treningssenteret. Det at han virker på for å ha kontakt er et godt tegn. Men samtidig, du har ingen garanti for at han ikke er av den sosiale typen heller. Observer hvordan han oppfører seg mot deg spesifikt kontra alle andre. Hvis han er sosial og jovial med alle vet du at det mest sannsynlig ikke betyr noe. Anonymkode: bd494...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Å gi en klem og det på treningssenter også der man svetter mye, han har jo allerede tatt sjangser. Anonymkode: bbc61...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Trodde ikke det var lov å prate/flørte med damer på treningssenter jeg? Trodde det bare var lov på apper og på byen? Anonymkode: 11200...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trodde ikke det var lov å prate/flørte med damer på treningssenter jeg? Trodde det bare var lov på apper og på byen? Anonymkode: 11200...71b Kommer an på om du er oppegående (kjekk egentlig 🙃) eller ikke. Jeg har sett et par veldig pene menn (og kvinner) bli indirekte avvist også, så det er ikke sort-hvitt. Om de ble avvist fordi det var ubehagelig eller om motparten var sjenert eller fordi kompiser/venninner saboterte er et åpent spørsmål. Jeg har sett både menn og kvinner aktivt ødelegge for kompis/venninne på senteret når en annen flørter. For noen år tilbake var det en kvinnelig PT som ødela en flørt som min bestevenninne hadde med en av gutta på senteret. Sier seg selv at både venninne og jeg ikke er spesielt fan av hun i dag 😅Det var så unødvendig når venninna mi faktisk likte han veldig godt. Sjalu jævel. Anonymkode: bd494...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Trodde ikke det var lov å prate/flørte med damer på treningssenter jeg? Trodde det bare var lov på apper og på byen? Anonymkode: 11200...71b Oh gawd, dere menn kan fadermeg sutre... Dette er jo en bekjent hun har en god tone med, praten har vært naturlig og han har tydeligvis følt seg litt frem og det har vært gjensidighet hele veien. TS, når dere driver og avtaler trening, så er det jo kort vei til å spørre om man skal ta en post workout smootie etterpå eller noe. Eller avtale en tur i marka, treningsaktiviteter utenfor senter. Eller bare spørre, lyst å ta en kaffe en dag, lyst å ta en øl på fredag. Anonymkode: afd46...be8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden Kanskje er han slik som den mannen som kommenterer at det hadde vært helt krise, eller kanskje han er mer som meg som elsker at kvinnen tar initiativ og er på. Hadde jeg likt damen, og hun sa «skal vi ikke bare kline eller noe», da hadde vi klint eller noe. Hadde jeg ikke vært interessert, så hadde vi ikke klint eller noe. Synes du burde gi det et forsøk jeg Anonymkode: dac4d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Oh gawd, dere menn kan fadermeg sutre... Dette er jo en bekjent hun har en god tone med, praten har vært naturlig og han har tydeligvis følt seg litt frem og det har vært gjensidighet hele veien. TS, når dere driver og avtaler trening, så er det jo kort vei til å spørre om man skal ta en post workout smootie etterpå eller noe. Eller avtale en tur i marka, treningsaktiviteter utenfor senter. Eller bare spørre, lyst å ta en kaffe en dag, lyst å ta en øl på fredag. Anonymkode: afd46...be8 Hvem mener du sutrer? Jeg spør fordi jeg ikke ønsker å plage damene. Jeg har aldri tatt kontakt med en eneste dame for å unngå å plage de. Anonymkode: 11200...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå