Ymse meninger Skrevet 4. november #21 Del Skrevet 4. november Distansering, utilgjengelighet, responderer mindre på ting du vil vise eller fortelle om, lavere eller manglende initiativ til intimitet, lar være å gjøre ting som han tidligere gjorde for å gjøre deg glad, irritasjon over småting , hakking eller kritisering på unødvendige ting, deler ikke noe fra hverdagen sin med deg lenger, snakker ikke om fremtiden, slutter å bruke ord som hinter om hva dere har felles (oss, vårt, vi, ..), vil ikke anerkjenne forholdet for eks på merkedager, har ikke lyst å finne på ting sammen slik som datenights.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Del Skrevet 4. november Kommuniser! Prat med han. Spør han rett ut om han føler forholdet deres er som han ønsker. Og se på deg selv. Er du lykkelig? Føler du at du får det du trenger? Dere må begge våge å være ærlige med hverandre og hva dere føler. Anonymkode: 9e79b...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #23 Del Skrevet 4. november Det kan hende at dere har vokst fra hverandre. Men det kan også hende at dere har kommet i en litt vond sirkel. Prøv å snu sirkelen med positivitet (altså ikke noe "er du ikke glad i meg lenger"). Foreslå noe gøy. En date. Flørt i hverdagen. Ikke overdriv slik at det blir kleint. Bare prøv å gjøre hverdagen litt gøyere. Er han sliten? Bestill favorittpizzaen og sleng dere i sofaen og se på fotball (hvis han liker det) eller en eller annen film du vet han liker. Gi komplimenter. Ikke bare på utseende, men for ting han gjør. Hjelper det ikke, så må dere gjerne ta praten. Dette var noe jeg grudde meg til. Tenkte gjerne at hvis jeg lukket øynene så ville ikke bruddet skje. Det gjorde det jo heller ikke da eksen min var konfliktsky og ikke turte å slå opp. Var heller på leit etter ny dame bak min rygg. Mine tegn på da min eks ville slå opp: behandlet meg dårlig så JEG skulle slå opp sa opp livsforsikringen ville flytte til hans hjemsted så "vi" skulle få mer hjelp "sovnet" flere ganger på nachspiel og hadde ikke batteri på telefonen (der var tydeligvis ingen andre der med telefon eller lader, bortsett fra da han skulle ringe til taxi) Krevde oftere sex og ble sur om jeg var trøtt eller syk Yppet mye til krangel (håpte at det ville ende i brudd) Anonymkode: 50899...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå