AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Har dere prøvd de frosne kakene fra REMA? Tenker på de runde hele sjokoladekake og marsipankake. Er de tørre? Anonymkode: ce90d...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 Sjokoladekaken er hel grei den. Ikke tørr. Lite smak sammenlignet med hjemmelaget, men helt grei altså. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har dere prøvd de frosne kakene fra REMA? Tenker på de runde hele sjokoladekake og marsipankake. Er de tørre? Anonymkode: ce90d...c1f Jeg elsker den budapest kaka, finnes ikke tørr i allefall. Anonymkode: 15502...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 Har bare smakt den langpanne sjokoladekaka, men synes den er veldig god. Anonymkode: 2fe62...f9d 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Del Skrevet 3. november 2024 Takk dere😊🤗 Anonymkode: ce90d...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Del Skrevet 3. november 2024 Hatt langpanne sjokoladekake flere ganger i barnebursdag her. Den er god! Det synes både barn og voksne 😂 Prøvde gulrotkake sist, god den også 😋 Veldig lettvint og ok pris, gjør det enkelt der jeg kan 😅 Anonymkode: bbff2...5cb 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 3. november 2024 #7 Del Skrevet 3. november 2024 Gulrotkaka er god 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Del Skrevet 3. november 2024 De firkantede i sånn pappembalasje har jeg prøvd både i sjokoladekake og gulrotkake. Gode begge to, og finnes ikke tørre. Har ikke prøvd noen runde. Anonymkode: b3010...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3. november 2024 #9 Del Skrevet 3. november 2024 Den runde sjokoladekaka med smørkrem og den runde rosa kaka med nøttebunn er gode. Har servert begge i selskap. Er også godt med makroner og nøtteroser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #10 Del Skrevet 3. november 2024 jeg har bare smakt den firkantede sjokoladekaken/langpannekaken. Overraskende god! Og perfekt for barn, vil jeg si. Anonymkode: 872b0...afa 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #11 Del Skrevet 4. november 2024 Tusen Takk dere😊🤗 Anonymkode: ce90d...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #12 Del Skrevet 4. november 2024 Sally-Go-Round skrev (18 timer siden): Sjokoladekaken er hel grei den. Ikke tørr. Lite smak sammenlignet med hjemmelaget, men helt grei altså. Denne hadde jeg glemt eksisterer, jeg brukte å kjøpe den en del når den var ny. Synes den var god (og jeg er litt picky på sjokoladekake, skal ikke være for tørr og skal smake godt og ja vanskelig å forklare, den er godkjent for meg iallfall). Anonymkode: eb43a...851 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. november 2024 #13 Del Skrevet 4. november 2024 Mandelkaka er iaf fryktelig. Anbefaler den ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 4. november 2024 #14 Del Skrevet 4. november 2024 Både sjokolade og gulrot er faktisk veldig gode! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #15 Del Skrevet 4. november 2024 Synes ikke de kakene er gode. Masse industri-eim i ettersmaken. Spiser kun slike kaker om jeg «må», dvs om jeg får det servert og det er uhøflig å takke nei. Det tar 30 minutter å smelle sammen en hjemmelaget kake. Det smaker 250 ganger bedre. Anonymkode: 339b1...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #16 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Synes ikke de kakene er gode. Masse industri-eim i ettersmaken. Spiser kun slike kaker om jeg «må», dvs om jeg får det servert og det er uhøflig å takke nei. Det tar 30 minutter å smelle sammen en hjemmelaget kake. Det smaker 250 ganger bedre. Anonymkode: 339b1...01a Vi har ikke ovn der vi skal være, men en REMA tett på. Jeg skal også steke vafler med rørte jordbær, rømme, varm sjokolade & kaffe. Så tenkte jeg å kjøpe en marsipankake og sjokoladekake i tillegg Anonymkode: ce90d...c1f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #17 Del Skrevet 4. november 2024 Sally-Go-Round skrev (20 timer siden): Sjokoladekaken er hel grei den. Ikke tørr. Lite smak sammenlignet med hjemmelaget, men helt grei altså. 😊 takk. Vet du om det er lite sjokoladekrem på og i mellom lagene? Anonymkode: ce90d...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #18 Del Skrevet 4. november 2024 Både sjokolade og gulrotkake er gode Anonymkode: c6f34...52a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #19 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Både sjokolade og gulrotkake er gode Anonymkode: c6f34...52a Takk ☺️ er det lite fyll/ krem på de kakene du nevner? Ts Anonymkode: ce90d...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #20 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har ikke ovn der vi skal være, men en REMA tett på. Jeg skal også steke vafler med rørte jordbær, rømme, varm sjokolade & kaffe. Så tenkte jeg å kjøpe en marsipankake og sjokoladekake i tillegg Anonymkode: ce90d...c1f Da ville jeg bakt kakene på forhpnd og fryst dem ned. Både gulrotkake, sjokoladekake, eplekake, suksessterte og sukkerbrød-bunn kan fryses og holder i flere dager etter tining. Bare å ta opp like før du drar så holder de i dagevis. Ostekake med ferske ingredienser som ikke er skåret ut sv kakeringen holder i msnge dager. Pavlova kan stekes mange dager i forveien, eggekremen kan fryses og tas opp når man drar, så trengs kun krem. Sukkerbrød kan pyntes med marsipanlokk der du er. Det er SÅ mange muligheter. Bakerier leverer ofte kaker til butikker, mange butikker har de i frysedisken. Det er mange ganger bedre enn rene industri-kaker som er shippet fra Bangladesh eller Polen. Anonymkode: 339b1...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå