AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Hei alle sammen! Jeg er nysgjerrig på kreditt autorisajonen hos finaut. Lurte på om hvor lang tid brukte dere på lese opp? Når begynte dere og hvordan planla dere arbeidet med det? Gjorde dere alt etter jobben eller hadde dere tid under jobb å lese? og er det noe spesifikke tips for å gjøre prosessen enklere? setter stor pris på alle tips dere kan dele! Anonymkode: d276a...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 dytt Anonymkode: c2b89...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Begynte i jobben i juni (hadde ferie i juli) og har til nå tatt fire eksamener. Har tatt to og to, først etikk og tverrgående emner. Fire uker det tok jeg personlig økonomi 1 og personlig økonomi 2 og makroøkonomi. Leste mye mye mer på dette, da dette var et større emne og mer ukjent for meg. Lest hjemme, ingen levedager. Har tatt for meg et og et tema, lest komdium, skrevet egne notater fra dette, tatt testene på finaut mange ganger (obs! De skiller seg litt fra de ekte eksamener, så viktig å også lese pensum). Holder på meg usikret kreditt nå, men er usikker på om jeg tar denne alene eller sammen med sikret kreditt. Kommer nok til å gå mer en fire uker denne gangen, men har inntrykk av at det ikke «haster» så veldig med tanke på at de forrige gikk greit. Anonymkode: b366a...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Begynte i jobben i juni (hadde ferie i juli) og har til nå tatt fire eksamener. Har tatt to og to, først etikk og tverrgående emner. Fire uker det tok jeg personlig økonomi 1 og personlig økonomi 2 og makroøkonomi. Leste mye mye mer på dette, da dette var et større emne og mer ukjent for meg. Lest hjemme, ingen levedager. Har tatt for meg et og et tema, lest komdium, skrevet egne notater fra dette, tatt testene på finaut mange ganger (obs! De skiller seg litt fra de ekte eksamener, så viktig å også lese pensum). Holder på meg usikret kreditt nå, men er usikker på om jeg tar denne alene eller sammen med sikret kreditt. Kommer nok til å gå mer en fire uker denne gangen, men har inntrykk av at det ikke «haster» så veldig med tanke på at de forrige gikk greit. Anonymkode: b366a...033 Er usikker kreditt en annen autorisasjon eller er det samme? Får man alt av pensum og alt som trenges til å lese fra selve jobben eller får man en stor bok og følge etter? Eller alt skjer igjennom nette? Hvor vanskelig er de i forhold til økonomi og ledelse studium? Anonymkode: c2b89...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Usikret kreditt er også med i samme løp for å få autorisasjon. Det er etikk, tverrfaglige emner, personlig økonomi 1, personlig økonomi 2 Og makroøkonomi, usikret og sikret kreditt. Og så er det vel en praktisk prøve hvis jeg ikke har forstått helt feil. pensum eller kompendium har jeg fått gjennom spama (en annen nettside en finaut). Det er kompendium som man kan skrive ut og lese på. jeg har ikke økonomi og ledelse studie, men synes det går greit likevel. Men jeg er «vant» til å studere så det hjelper nok litt på. Anonymkode: b366a...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå