AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #161 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen kan kreve noe som helst. Men en mann med bmi på 30 kan utmerket godt lete etter en dame med bmi på 25. På samme måte som en dame på 165cm kan lete etter en mann på 190cm. Eller en dame mer årslønn på 600.000 kan lete etter en mann med årslønn på 900.000. Så lenge man finner en god match og begge er lykkelig så er alt flott. Anonymkode: 95bb5...8eb Høyde er ikke det samme som vekt. Høyde er en genetikk, og det er normalen at kvinner er lavere. Kropp er helse. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #162 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mens min mann liker slanke damer med mer modell rett ned kropp. Han liker ikke fyldige lår,store romper osv. Folk er ulike vettu😅 Anonymkode: 305db...dc6 Kan være skaphomse om han liker "rett ned"-kropp Anonymkode: 7e13e...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #163 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg satt å så Scarface her om dagen, og mimret tilbake på hvordan kvinnemote var før i tiden. Alle de peneste damene som gangsterne prøvde seg på var høye og tynne. Typiske supermodeller. Det var rart å se. Hadde filmen blitt laget i dag hadde alle damene vært småfeite med masse rumpe og lår. Fascinerende hvor mye fremstillingen av hva som er en attraktiv kropp kan endre seg. Hvis det ikke skinner igjennom, så er jeg veldig fan av "supermodell-kroppen". Anonymkode: 456f1...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #164 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høyde er ikke det samme som vekt. Høyde er en genetikk, og det er normalen at kvinner er lavere. Kropp er helse. Anonymkode: f8cbd...f1a En kvinne som er dårlig til å snekre kan godt ønske seg en mann som er god til å snekre. En mann med en bmi på 30 kan godt ønske seg en dame med en bmi på 25. Tanken om at alle må ha med seg de samme kvalitetene inn i en relasjon virker ganske tåpelig på meg. Anonymkode: 95bb5...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #165 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være skaphomse om han liker "rett ned"-kropp Anonymkode: 7e13e...8ab Rette dagen for å få seg en god latter. Takk skal du ha. Anonymkode: f4a08...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #166 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når magen er så stor at bevegelser og overganger påvirkes gjør det noe med flyten under sex. Når hun sitter oppå og en merker at magen hennes trykker mot slik at bevegelse hemmes, ja da er det lite annet å gjøre enn å skifte stilling. Sikkert andre som har erfart at stillinger utgår ved overvekt. Anonymkode: f750b...782 Magen trykker mot hva for noe? Anonymkode: c80b9...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #167 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 8.26): Disse kroppene tilhører MODELLER - det er jobben deres. De har tid og overskudd til å trene 3-4 timer per dag, de har trenere, coacher, ernæringsfysiologer, og de sulter seg gjerne til det usunne. De har heller ikke født barn. Normale kvinner har ikke tid til å trene flere timer hver dag, de må ha energi til å fungere rundt barn, på den vanlige jobben osv. Anonymkode: ffd10...78f Jeg er ikke modell, og jeg har slik kropp. Trener sjeldent, spiser det jeg vil. Elsker sjokolade. I slutten av 30-årene. Anonymkode: e3574...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #168 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 14.06): Sånn ser den perfekte kvinne ut. Ikke alle kan komme dit, men om dere holder litt igjen på julematen, og trener jevnt og mye, kan alle rekke å få en sommerkropp det er verdt å vise frem. Heia! Anonymkode: ea976...261 Det er mulig at vinklene lyver litt her siden hun bøyer seg fram bort fra kamera (og sikkert masse sminke og belysning og photoshopping), men hun ser veldig slank ut, middels store bryster og relativt stor rompe/lår? Ansiktet er umulig å bedømme med så mye sparkel. Sikkert en flott ung jente. Anonymkode: 95bb5...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #169 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kvinne som er dårlig til å snekre kan godt ønske seg en mann som er god til å snekre. En mann med en bmi på 30 kan godt ønske seg en dame med en bmi på 25. Tanken om at alle må ha med seg de samme kvalitetene inn i en relasjon virker ganske tåpelig på meg. Anonymkode: 95bb5...8eb Det er tåpelig. Men jeg syns det er interessant at vi skal la menn få ønske, når vi damer ikke får høre annet enn at vi er kravstore og for hva? Ofte er det å ønske de akkurat samme egenskapene vi selv innehar. Handler om å ønske å kontrollere damer. Anonymkode: f8cbd...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #170 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er tåpelig. Men jeg syns det er interessant at vi skal la menn få ønske, når vi damer ikke får høre annet enn at vi er kravstore og for hva? Ofte er det å ønske de akkurat samme egenskapene vi selv innehar. Handler om å ønske å kontrollere damer. Anonymkode: f8cbd...f1a Jeg har selv vært slankere enn en kjæreste og slitt med å tenne over det, for å høre at han ikke liker rundere damer enn det jeg er. Da ble jeg litt bitter på han for å kreve mer av meg enn han var villig til å gi med sin kropp. Om jeg var han, har han ikke likt meg. Om han var meg, hadde jeg kanskje likt han bedre. Anonymkode: f8cbd...f1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #171 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rette dagen for å få seg en god latter. Takk skal du ha. Anonymkode: f4a08...983 Bare hyggelig😊Damer uten hofter og definert midje ligner på menn, spesielt bakfra😊 Anonymkode: 7e13e...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #172 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er tåpelig. Men jeg syns det er interessant at vi skal la menn få ønske, når vi damer ikke får høre annet enn at vi er kravstore og for hva? Ofte er det å ønske de akkurat samme egenskapene vi selv innehar. Handler om å ønske å kontrollere damer. Anonymkode: f8cbd...f1a Husket du å lese posten før du begynte å skrive? En kvinne som er dårlig til å snekre kan godt ønske seg en mann som er god til å snekre. Kvinner kan med andre ord (selvsagt) stille krav til hvem hun ønsker å involvere seg med. Hvis kvinner (eller menn) stiller for høye krav i forhold til hva de har selv så må de kanskje forbli singel. Det står de fritt til å være. Anonymkode: 95bb5...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #173 Del Skrevet 6. november 2024 Takke seg til en slank fit kvinne. Bedre helse og ofte i kontakt med egen kropp. Dette, samt ofte bedre psykisk status, da snakker vi om høy prognose for bra sex. Sånn er det bare. Anonymkode: f750b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #174 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Magen trykker mot hva for noe? Anonymkode: c80b9...644 Alt den kommer bort i. Anonymkode: f750b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #175 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Alt den kommer bort i. Anonymkode: f750b...782 Ja, sikkert ugreit hvis man misliker at det blir for mye hudkontakt. Der er jeg helt motsatt, jo mer jo bedre! Anonymkode: 2a72d...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #176 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg er 158 og veier 69kg, har bmi på 27 og er da «overvektig», men synes selv jeg er slank med former. Fettet på kroppen min er på rompe, hofte, lår og pupper, jeg har flat mage, tynn midje og tynne armer, alltid vært sånnsett «heldig» med plassering av fett. Har også veid 50-55kg i tenårene, og når jeg ser tilbake på bilder ser jeg bare en rett strek med litt pupper. Kjenner jeg blir litt matt når jeg leser at enkelte her ville kaldt meg «småfeit» og «chubby». har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste, og alltid fått komplimenter fra ulike menn. Kjenner flere damer som veier det samme og mer, og som har ulik plassering av fett på kroppen, heller ikke de har hatt problemer med å «få seg» noe. har forøvrig fått et barn og, det vises jo litt mtp strekkmerker på hofter, men heller ikke de har stoppet noen fra å prøve seg på meg 😂 Anonymkode: 6d12e...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #177 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 158 og veier 69kg, har bmi på 27 og er da «overvektig», men synes selv jeg er slank med former. Fettet på kroppen min er på rompe, hofte, lår og pupper, jeg har flat mage, tynn midje og tynne armer, alltid vært sånnsett «heldig» med plassering av fett. Har også veid 50-55kg i tenårene, og når jeg ser tilbake på bilder ser jeg bare en rett strek med litt pupper. Kjenner jeg blir litt matt når jeg leser at enkelte her ville kaldt meg «småfeit» og «chubby». har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste, og alltid fått komplimenter fra ulike menn. Kjenner flere damer som veier det samme og mer, og som har ulik plassering av fett på kroppen, heller ikke de har hatt problemer med å «få seg» noe. har forøvrig fått et barn og, det vises jo litt mtp strekkmerker på hofter, men heller ikke de har stoppet noen fra å prøve seg på meg 😂 Anonymkode: 6d12e...e13 Jeg er 157 og veier rett over 50 kilo. Har en bmi på 20, så med andre ord helt normalvektig. Men jeg har timeglassfigur, og med det følger både pupper, rampe og hofter, til og med litt lår. Så ifølge flere her inne er jeg visst småfeit. Det var nytt for meg, kan du si, jeg har alltid sett på meg selv som slank, men ikke tynn. Det verste er jo at mange menn også er helt uforstående til hvorfor mange kvinner ha dårlig selvtillit og trives dårlig i egen kropp. Jeg har en snikende mistanke om hvor man kan finne i alle fall deler av svaret, for å si det sånn. Anonymkode: 5b675...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #178 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 14.06): Sånn ser den perfekte kvinne ut. Ikke alle kan komme dit, men om dere holder litt igjen på julematen, og trener jevnt og mye, kan alle rekke å få en sommerkropp det er verdt å vise frem. Heia! Anonymkode: ea976...261 Nei, det gjør hun ikke. Ser helst at dama er slank og rævløs. Har bare gjennomsnittet stor snabel, og vil helst ta henne bakfra uten å bare knulle rumpeballene. 😁 Anonymkode: c03bf...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #179 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan være skaphomse om han liker "rett ned"-kropp Anonymkode: 7e13e...8ab «Rett ned»-kropp Anonymkode: 1d613...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #180 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 14.06): Sånn ser den perfekte kvinne ut. Ikke alle kan komme dit, men om dere holder litt igjen på julematen, og trener jevnt og mye, kan alle rekke å få en sommerkropp det er verdt å vise frem. Heia! Anonymkode: ea976...261 Dette er vel hva TS mener når hun sier «ass og kurver»? Tipper du er under 30. De som er eldre enn det, pleier å like slanke damer. Anonymkode: 1d613...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå