Gå til innhold

Menn, hva er greia med at dere plutselig bare vil ha tynne damer nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det gjør hun ikke. Ser helst at dama er slank og rævløs. Har bare gjennomsnittet stor snabel, og vil helst ta henne bakfra uten å bare knulle rumpeballene. 😁

Anonymkode: c03bf...338

Du har nok aldri tatt en dame bakfra med den kommentaren. Gjennomsnittlig stor snabel?

Lite sannsynlig 

Anonymkode: 5f7a6...064

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er vel hva TS mener når hun sier «ass og kurver»?

Tipper du er under 30. De som er eldre enn det, pleier å like slanke damer.

Anonymkode: 1d613...04c

Så alle over 30 er en homogen gruppe?

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har nok aldri tatt en dame bakfra med den kommentaren. Gjennomsnittlig stor snabel?

Lite sannsynlig 

Ja han kan ikke ha gjort det 😅

Anonymkode: f8cbd...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Lite sannsynlig 

Du så kanskje ikke at det innlegget der hadde en liten snert over seg, og at det var et forsøk på å si at jeg ikke liker så store rumper. Ellers bør du holde deg for god til å anta noe om min størrelse og mitt sexliv, det tar seg ikke ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig, har innordna meg uten at jeg selv visste det, siden jeg har gått ned 15 kilo valpefett etter "ferdig med oppdragelse av barn" 

Anonymkode: 17706...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du så kanskje ikke at det innlegget der hadde en liten snert over seg, og at det var et forsøk på å si at jeg ikke liker så store rumper. Ellers bør du holde deg for god til å anta noe om min størrelse og mitt sexliv, det tar seg ikke ut. 

Rompa er ikke i veien når man har sex bakfra, så fremt det kanskje ikke er implantater der?? Rompe er ikke bakpå lårene om du skjønner? 

Jeg har hatt sex med liten pikk, har stor rumpe å det gikk. Så vet ikke hva du har gjort for noe.

Har noen opplevd noe annet? Tar jeg feil? Kanskje jeg ikke har så stor? 

Har ikke noe imot at du ikke liker stor rumpe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rompa er ikke i veien når man har sex bakfra, så fremt det kanskje ikke er implantater der?? Rompe er ikke bakpå lårene om du skjønner? 

Jeg har hatt sex med liten pikk, har stor rumpe å det gikk. Så vet ikke hva du har gjort for noe.

Har noen opplevd noe annet? Tar jeg feil? Kanskje jeg ikke har så stor? 

Har ikke noe imot at du ikke liker stor rumpe. 

Nå handlet ikke innlegget mitt om størrelsen min egentlig. Størrelsen min var snerten i innlegget. Men jeg tenker at det sier seg selv at jo større penis man har jo bedre og lettere blir doggy, selv om man "får det til" med mindre eller standard-pikk også. 

Men tilbake til rumpedebatten, for min del kan hun gjerne være flatrumpet. Faktisk foretrekker jeg det. Synes det er sexy. Store rumper er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå handlet ikke innlegget mitt om størrelsen min egentlig. Størrelsen min var snerten i innlegget. Men jeg tenker at det sier seg selv at jo større penis man har jo bedre og lettere blir doggy, selv om man "får det til" med mindre eller standard-pikk også. 

Men tilbake til rumpedebatten, for min del kan hun gjerne være flatrumpet. Faktisk foretrekker jeg det. Synes det er sexy. Store rumper er oppskrytt.

Bruker du din egen penis størrelse for fremme ett argument for hvorfor du liker flate rumper så ok, bra for deg.

Jeg syns menn som kaller penisen sin for snabel er oppskrytt. Hva skjedde med anakonda? Tatt ferie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.28):

Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 

Anonymkode: f60ee...1e0

Jeg vet ikke hva Victoria's Secret comebacket er, men jeg kan si at jeg driter i hva reklame forteller meg jeg skal like. Btw, hvor får du kildene dine fra? For om du ser på hvilke damer som faktisk fins - så kommer du til å se at det er ekstremt stor forskjell på dem i forhold til menn. Nå tenker jeg ikke bare på fedme eller normal- eller undervekt, men kroppsfasonger og hvor de er store og små. Hva Instagram viser i feeden er en helt annen sak. 

Dette jeg skal si nå høres ut som et "alle kan synge!" eller "størrelsen har ikke noe å si"-svar, men det er sant. Menn liker forskjellige typer damer. Det er ikke sånn at et år vil "alle menn ha slanke små damer" og et annet år vil "alle menn ha buns, hon". Igjen, dra på kjøpesenteret i morra og se hvilke fasonger på damer som finnes. Det er fordi de er avkom fra noen som har pult, og som mannen har villet ha hatt sex med.

I tillegg, så ER det faktisk sånn at personlighet har mye å si. Er du feit, men har en kul personlighet så går det liksom greit å være litt feit. Er du pen, men lite hyggelig eller en sånn generisk bimbo i personligheten (typ Isabelle Raad eller andre andedamer) så er det kanskje en strek på sengestolpen, men ikke noe å satse på. Kul personlighet og pen og slank er alle tatt når man blir så gammel at man er på Kvinneguiden. Det er som sånne personlighetspoeng i Sims 2, ikke sant. Vi kan ikke alle ha full pott på alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte aldri på pikk størrelsen din, men heller at du ikke hadde hatt doggy, elller ikke med ei med større rumpe og ser for deg noe annet enn det som kanskje er realiteten. 

Igjen, har ingen ting å si på smaken din. Skjønner ikke hvorfor du sier det, og du er jo litt talktløs når jeg nettop sa jeg har stor.

Tenk om du sa du har noe, å jeg sa det er ikke verdt det? Selv om vi ikke skal være sammen, er det en ufin kvalitet å disse en kroppsdel for å fremheve en annen. Jeg liker brunt hår, ferdig. Trenger ikke kommentere alt annet. Jeg liker 180, ferdig. Skjeggfri, noen ganger bare bart, ferdig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Innlegget ditt hadde en liten stjert over seg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Innlegget ditt hadde en liten stjert over seg 😁

Eller en stor stjert, og veldig lite snert. 

Anonymkode: f4a08...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.28):

Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 

Anonymkode: f60ee...1e0

Tror ikke vi skal basere trender på hva du ser eller hører. Men vi kan være enige om at den "ideelle kroppstypen (kvinners ja)" varierer i ulike sykluser. Skapt av mannlige homofile designere og business smarte mote-damer. 

Jålete påfugler som høytstående politikere, næringslivstopper, bortskjemte pappagutter som snorter "Skaugum godteri", idrettsstjerner, superkjendiser innen kunst/kultur har gjerne en skinnmager, silikon/botox behandlet såkalt "trophy wife". Og trofeet handler garantert ikke om at hun er et villdyr på soverommet, mer staffasje som egner seg på offisielle bilder. 

Vanlige, ekte mannfolk prefererer nok kvinner de (han) mener ser "sunne" ut, og definisjonen på sunn er nok ikke identisk blant oss men bottom line - ei som ser frisk og sunn ut, i stand til å tåle graviditet og fødsel, med form og fasong som er ganske annerledes enn vår egen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei dame med en kropp som har blitt kalt alt fra sexy lubben, deilig, curvy, frodig…kjært barn har mange navn. Og de mennene som jeg har erfaring med er alle slanke, veltrente og gjerne over 1,85cm høye og velutstyrt. Den kåtheten og lysten de har vitner ikke om at sånne som meg ikke er attraktivt og at de kun vil ha slank damer. Så det finnes nok håp for alle;)

Anonymkode: e7983...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...