AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 90 tallet er inn igjen. Også når det gjelder kropper. Anonymkode: dad56...d41 7 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 Tror de fleste menn har egne preferanser og ikke bare går etter hva som er "in"... Anonymkode: 52774...fff 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg har alltid likt slanke kvinner, og kommer neppe til å endre smak nå. Jeg er slank selv også. Anonymkode: 1d0e8...9ca 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Del Skrevet 3. november 2024 Det er inn igjen. Ikke lenge siden Pamela var inn (store pupper, slank ellers) før det var det supertrent rumpe, for det var det timeglass ala Kim Kardashain (hun har hengt seg på veldig petite trenden da) og før det Marilyn Montoe 🤷🏻♀️ går i bølger som alle andre trender Anonymkode: 5f347...e80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Del Skrevet 3. november 2024 Litt former, men slank. Det jeg alltid har likt. Kjipt dersom du la på deg fordi du trodde menn liker valker. Anonymkode: ea976...261 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er inn igjen. Ikke lenge siden Pamela var inn (store pupper, slank ellers) før det var det supertrent rumpe, for det var det timeglass ala Kim Kardashain (hun har hengt seg på veldig petite trenden da) og før det Marilyn Montoe 🤷🏻♀️ går i bølger som alle andre trender Anonymkode: 5f347...e80 Er vel ingen menn som noen gang likte Kardashian-looken? Anonymkode: ea976...261 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Del Skrevet 3. november 2024 Er det sant?! Håper virkelig det! Jeg holder fortsatt fast på at "rumper og lår"-trenden vi har hatt de siste 10-15 årene ikke var noe særlig. Likte den ikke da den kom, liker den fremdeles ikke i dag. Anonymkode: 456f1...61e 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #9 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ingen menn som noen gang likte Kardashian-looken? Anonymkode: ea976...261 Stor rumpe og store pupper? Nei, menn hater det… Anonymkode: 5f347...e80 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #10 Del Skrevet 3. november 2024 Liker litt variasjon - men noe midt imellom er finest. Syltynne legger og lår er ikke fint. Mye finere med litt "saftige" lår, gjerne litt trente.. Samme med overkropp. Det styggste er syltynne jenter med slikopnpupper. Proposjonalitet er viktigst. Er man slank bør ma være det i ansiktet også, f.eks. er damer med runde og store ansikter og syltynne kropper ikke fint... Anonymkode: ee233...baa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #11 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stor rumpe og store pupper? Nei, menn hater det… Anonymkode: 5f347...e80 tror de fleste menn liker damerumper fremfor bavianrumper. Selv syns jeg hun var frastøtende og vulgær, nesten alien-aktig. Og personligheten trekker jo enda mer ned. Har aldri snakket med noen som liker henne. Anonymkode: ea976...261 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #12 Del Skrevet 3. november 2024 Synes ikke overvekt er attraktivt. Er slank selv. Har aldri likt ''store'' kvinner. Anonymkode: 398cc...cb1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #13 Del Skrevet 3. november 2024 Ehhh jeg og mine kompiser har alltid ønsker oss tynne damer, det er ikke noe som har endret seg. Denne trenden med at kvinner plutselig skulle se ut som afro-amerikanske 50-åringer som har kost seg litt for mye med sør-stat mat (som er delicious), gjerne i kombinasjon med å kun trene knebøy, er en 2010-talls trend som endelig fases ut. Det er jo ikke noe fint med stor rumpe hvis du ikke er slank i utgangspunktet. Synes også det var rart at man snakket så lite om pupper i perioden når nesten alle jeg kjenner digger det noe sjukt. Behøver ikke å være kjempestore engang. Det er bare flott uansett. Nummer Hvis du har en kropp i mellom spennet bilde 1 (fin) til bilde 2 (sexy), vil du være attraktiv fra halsen ned for 99,99% av menn. Anonymkode: 49106...95a 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. november 2024 #14 Del Skrevet 3. november 2024 Menn har ulik smak, tilsvarende for det motsatte kjønn. Altfor mye generalisering og sort/hvitt tankegang her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ehhh jeg og mine kompiser har alltid ønsker oss tynne damer, det er ikke noe som har endret seg. Denne trenden med at kvinner plutselig skulle se ut som afro-amerikanske 50-åringer som har kost seg litt for mye med sør-stat mat (som er delicious), gjerne i kombinasjon med å kun trene knebøy, er en 2010-talls trend som endelig fases ut. Det er jo ikke noe fint med stor rumpe hvis du ikke er slank i utgangspunktet. Synes også det var rart at man snakket så lite om pupper i perioden når nesten alle jeg kjenner digger det noe sjukt. Behøver ikke å være kjempestore engang. Det er bare flott uansett. Nummer Hvis du har en kropp i mellom spennet bilde 1 (fin) til bilde 2 (sexy), vil du være attraktiv fra halsen ned for 99,99% av menn. Anonymkode: 49106...95a Ja, bortsett fra 15-18-åringer, er det vel ca 0,01 % damer som har den type kropp, så da har dere noen å konkurrere med. Anonymkode: ed750...4db 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #16 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, bortsett fra 15-18-åringer, er det vel ca 0,01 % damer som har den type kropp, så da har dere noen å konkurrere med. Anonymkode: ed750...4db Nesten alle venninnene mine har en kropp som faller et sted mellom nr 1 og 2. Sånn 90% av dem ca. Det er ikke noe esktraordinært med de kroppene. Standard slanke kropper som mennesker hadde i flere tusen år før vi begynte å gå berserk med energi-inntaket. Amalie Snøløs hadde tilnærmet perfekt kropp etter min smak når hun deltok i Farmen husker jeg. Spoiler Anonymkode: 49106...95a 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 3. november 2024 #17 Del Skrevet 3. november 2024 Ei naturlig supertynn dame er en større sjangse for en vakker dame i 40-50-60 årene. Derfor vil jeg ha en supertynn modellkroppdame. Fant henne etter noen års leting. Født tre barn å det klarer man ikke å se på kropppen hennes. Magisk vakker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 3. november 2024 #18 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nesten alle venninnene mine har en kropp som faller et sted mellom nr 1 og 2. Sånn 90% av dem ca. Det er ikke noe esktraordinært med de kroppene. Standard slanke kropper som mennesker hadde i flere tusen år før vi begynte å gå berserk med energi-inntaket. Amalie Snøløs hadde tilnærmet perfekt kropp etter min smak når hun deltok i Farmen husker jeg. Skjul innhold Anonymkode: 49106...95a Sånne patter er det ikke 90% som har, dessverre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #19 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg endrer ikke preferanser ut ifra hva samfunnet har bestemt er "in".. Anonymkode: b5f75...590 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #20 Del Skrevet 3. november 2024 Slanke kvinner har aldri vært "ut" hos menn. Slanke kvinner har alltid vært å foretrekke. At kvinner skal ha former har mer vært en kvinneting, fordi kvinner lar seg inspirere og presse av såkalte idealer, som overhodet ikke er idealer. Men klart, du finner menn som liker både tynn, slank, overvektig og tjukke. Som liker både stavprofil, timeglassprofil og epleprofil. Menn er individuelle. Men likevel har majoriteten menn alltid foretrukket slanke kvinner. Anonymkode: c03bf...338 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå