Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ufattelig sliten for tiden og har ikke energi til annet enn jobb. Tanken på å bare skulle lage middag etter jobb er overveldende. Jeg spiser egentlig nesten aldri middag lenger, men spiser heller noe lettvint. Alt føles som et slit for tiden. Jeg føler meg deprimert og har kraftige humørsvingninger. Jeg er ikke en sint person, men jeg føler meg mye sint og frustrert. Jeg har også grått veldig mye i det siste uten å helt vite hvorfor. 

Jeg har også mange fysiske symptomer og smerter. Vondt i hodet, tåkete syn og har vært nære på å besvime flere ganger den siste tiden. Dette er bare noen av alle de fysiske symptomene jeg har merket. De fysiske symptomene har pågått i en lang periode, men de psykiske har begynt å vise seg den siste tiden og har vedvart i over en måned. Jeg føler meg ikke som meg selv lenger. 

Anonymkode: b3710...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slik ut, men sjekk stoffskiftet først. 

Anonymkode: 9906e...bb9

Skrevet

Hvordan er det på arbeidsplassen da?
Føler du at du mestrer de oppgavene du skal gjøre? Har du råderett over hvordan du disponerer tiden din, så langt det lar seg gjøre, slik at du kan prioritere oppgaver selv?
Når vi ser på utbrenthet i arbeidslivet ser vi vanligvis på en sammenheng mellom arbeidsmengde, ansvar, følelse av medbestemmelse, for høye forventninger og/eller et dårlig arbeidsmiljø. 
Vet ikke hvordan det stemmer overens hos deg?

Skrevet

Jeg trodde jeg var utbrent, var lavt stoffskifte

Anonymkode: d72eb...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...