Gå til innhold

Jeg er elendig til å slå opp!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri klart å slå opp med folk. Det har resultert i at jeg har vært i to lange og destruktive forhold. Jeg som slo opp til slutt, men det har endt med elendig samarbeid i ettertid. Vi har barn sammen. 

Nå har jeg vært sammen med en fyr i ca 6 mnd. Vi er begge enige om å ta det rolig, da vi begge har barn fra tidligere. Sexen er helt magisk. Vi prater godt sammen. Men føler egentlig at det stopper der. Ingen av oss har tatt initiativ til å møte venner og familie enda. Jeg har familien min noen mil unna, det samme gjelder igrunn vennene mine også.

I og med at vi har barna på samme uke men ikke samme helg, får vi i hovedsak møtt hverandre i hverdagene. Vi begge har krevende jobber og jobber mye, kanskje særlig ekstra han. Føler vi aldri får tid til hverandre, og gjør vi det, er det ikke mange timer til sammen. Føler vi hovedsakelig møtes for sex nå.

I tillegg er det jo en del andre ting jeg har oppdaget vi er forskjellige på. Føler meg så mye mer ordentlig og A4 enn han. Han kommer også fra et litt annet miljø enn hva jeg er vant til, redd jeg ikke passer inn  

Redd for å ta opp dette med han. Altså, vi ler mye sammen, han er verdens snilleste fyr, er fin å se på og sexlivet er himmelsk. Men tror ikke vi har en fremtid sammen, kommer nok til å bli en del issues med tiden.

Men jeg får seriøst ikke til å slå opp. Jeg er for konfliktsky og for empatisk. Jeg er jo ikke 15 år lengre heller, men nesten 40 år. Hjelp hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 7ad9a...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir voksen og tar ansvar? Det er ditt eget liv du kaster bort (og han du lurer ved å bli)

Anonymkode: 4f827...9ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...