AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg er enda ikke helt over eksen min. Kan enda kjenne på savn etter han. 2 år siden bruddet. Er det normalt? Anonymkode: 74739...4be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 Nei det er ikke unormalt. Men kjenner du at det har blitt bedre siden bruddet? At det er fremgang? Anonymkode: a8ead...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 Det er normalt. Du kan til og med kjenne savn etter han når du har fått deg en ny. Anonymkode: e29ea...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 Helt vanlig. Det er også normalt å føle et savn etter det man ønsket seg sammen med eksen, men som det ikke ble noe av. Anonymkode: bcdf5...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Del Skrevet 3. november 2024 Har dere fortsatt mye kontakt? Snakker du mye om han, eller sjekker på sosiale medier hva han driver på med? Isåfall er det gjerne lurt å ta en 100% pause fra han. Også i sosiale medier. Anonymkode: e6ced...972 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg vil si at det ikke er normalt Anonymkode: d20fc...587 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Del Skrevet 3. november 2024 Her har det gått 6 år, 8 dates, 2 forhold på under 1 et år hver, og likevel så tenker jeg på eksen min nesten hver dag. Jeg tror jeg har dummet meg ut for livet. Han var så sinnsykt bra....... bah Anonymkode: f3053...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke unormalt. Men kjenner du at det har blitt bedre siden bruddet? At det er fremgang? Anonymkode: a8ead...7a1 Det er framgang. Har kjent tiltrekning til andre menn og blitt litt interessert i en det ikke ble noe med. Så er jo fremgang. ts Anonymkode: 74739...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #9 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har dere fortsatt mye kontakt? Snakker du mye om han, eller sjekker på sosiale medier hva han driver på med? Isåfall er det gjerne lurt å ta en 100% pause fra han. Også i sosiale medier. Anonymkode: e6ced...972 Ingen kontakt. Ser på han i sosiale medier dessverre. ts Anonymkode: 74739...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #10 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her har det gått 6 år, 8 dates, 2 forhold på under 1 et år hver, og likevel så tenker jeg på eksen min nesten hver dag. Jeg tror jeg har dummet meg ut for livet. Han var så sinnsykt bra....... bah Anonymkode: f3053...cfa Her også, bortsett fra at jeg ikke har vært på hverken date eller har forhold etter han. Jeg dummet meg også ut for livet😢😭 Anonymkode: 09b95...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 555 Skrevet 3. november 2024 #11 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er enda ikke helt over eksen min. Kan enda kjenne på savn etter han. 2 år siden bruddet. Er det normalt? Anonymkode: 74739...4be Jeg har det likt det er 2 år siden jeg skjøv henne til sides for det ble for mye. De er de dummeste valet jeg noen gang har gjort. Har tenkt på hun hver dag siden og håpe hun har det bra no. De er ikke noe kontakt eller noe lenger. Kommer sikkert aldri til å se eller høre i fra hun lengre siden vi bor i forskjellige deler av lande no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå