AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Del Skrevet 3. november Jeg synes filcolana sine garn og farver ser så fine ut, men ingen butikker nær meg har dem. Må derfor kjøpe på nett, og da blir jeg litt usikker... Kan noen hjelpe? Hvilket av filcolana tilsvarer feks rauma finull og tynn peer gynt? Anonymkode: aa017...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 3. november #2 Del Skrevet 3. november Ingen? Hvis man tenker løpelengde er det Pernilla og Peruvian som ligner mest, men det er jo ikke det samme garnet. Og Finull er 2-trådet, Pernilla er 3-trådet. Alt Filcolana-garnet jeg har prøvd har vært veldig godt å strikke med og hatt fine farger, da. Hvis det er til noe hjelp. Mest erfaring med Arwetta, Peruvian og Tilia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror både Arwetta og Merci kan benyttes, men det er jo ikke samme garntype. Nå tenker jeg bare strikkefasthet og løpelengde. Arwetta har 28/10 i strikkefasthet, men jeg har brukt mye 27/10 og 28/10 om hverandre. Eller så hadde jeg kanskje sendt en mail til butikken du skal bestille fra og spurt hva de foreslår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå