Replica Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Cider, rusbrus o.l er OK, men jeg tenker på andre ting. Rødvin likes ikke. Hvitvinen må være (sukker)søt....Ikke lett å finne. Noen tips ? Hvilke drinker kan man drikke uten at man må påregne at det smaker alkohol ?
Gjest Gamle Alex Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Drinker med vodka. Vodka smaker nesten ingenting
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Søt champagne. Peach Canei! Baileys?
jordbær Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Fjellbekk og long island icetea Endret 27. februar 2006 av jordbær
Gjest Fruktfat Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 strawberry daquiri! og onkel vanja på fridays
Replica Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2006 Alkoholfritt passer ikke i denne settingen Baileys fungerer ikke. Vodka er jo greit nok, men da trenger man et blandevann som fjerner ettersmaken. Daiquiri får jeg vondt i magen av, av en eller annen grunn. Jeg tenker helst på drinker man kan lage hjemme, da jeg kjøper minst mulig alkohol ute på byen.
Latee Skrevet 28. februar 2006 #9 Skrevet 28. februar 2006 Hvorfor vil du drikke alkohol når du ikke liker smaken?
Replica Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Er ikke det et unødvendig spørsmål å komme med og avsporing av tråden ? Må man forklare hvorfor man ønsker å finne drinker eller vin som ikke smaker alkohol ? Det er vel irrelevant hvorfor, når jeg ønsker det slik. Det kan ganske enkelt være at folk som ikke liker den tydelige alkoholsmaken også kunne tenke seg å drikke noe de liker som inneholder alkohol en gang iblandt. Av og til er det hyggelig å kose seg med noe annet en brus i voksent selskap, det er ikke værre enn det. Ikke spor tråden av. Endret 28. februar 2006 av Replica
Gjest Fruktfat Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 jeg klarer heller ikke alkoholsmaken, men det betyr jo ikke at man må være avholds! drikker selv cider eller vodka med champagnebrus, hehehe. hvit rom gir heller ikke så sterk spritsmak, men det er det jo i daquiri, så kan hende det er det du får vondt i magen av? eller vodka med tranebærjuice og en dæsj lime? det er også godt! eller vodka, sitronbrus, roses lime og isbiter, blandes i blender?
Gjest 1111 Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 Champagnebrus fjerner i alle fall smaken av alkohol. Bland med vodka og vips
jordbær Skrevet 28. februar 2006 #13 Skrevet 28. februar 2006 Blæærk! Villa og sprit høres ut som dårlig fyll fra mine "barneår"
jordbær Skrevet 28. februar 2006 #14 Skrevet 28. februar 2006 Er ikke det et unødvendig spørsmål å komme med og avsporing av tråden ? Må man forklare hvorfor man ønsker å finne drinker eller vin som ikke smaker alkohol ? Det er vel irrelevant hvorfor, når jeg ønsker det slik. Det kan ganske enkelt være at folk som ikke liker den tydelige alkoholsmaken også kunne tenke seg å drikke noe de liker som inneholder alkohol en gang iblandt. Av og til er det hyggelig å kose seg med noe annet en brus i voksent selskap, det er ikke værre enn det. Ikke spor tråden av. ← Jeg er ikke noe glad i spritsmak eller kjempesøte drinker. Elsker rødvin og øl.. Av drinker går det stortsett i fjellbekk, "hvis jeg må" velge noe spritbasert.. Ellers er amaretto en kjempegod likør Og doolies/doolys..eller hvordan det skrives..
Gjest Gamle Alex Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 Kjøp Tom Collins blanding på butikken, bland med vodka og bitter lemon.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 jeg bruker whiskeyglass men longdrink går fint det og, legg tre-fire isbiter i glasset, hell vodka over isbitene, litt sitron (sitronsaft på gul flaske) og topp med appelsinjuice. liker heller ikke spritsmaken så godt, men denne smaker kald appelsinjuice. farlig god...
Replica Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #17 Skrevet 28. februar 2006 Takker for alle tips, skal teste ut flere av tingene her
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Når jeg blander sprit med champagnebrus, skulle en trodd jeg satt og sippet på en ren champagnebrus! Smaker ingentingen :D Litt farlig da, siden det er så godt og en drikker mer og mer til det sier pang..
Wonderwoman Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 Hvitvin og Sprite er kjempegodt og friskt!
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #20 Skrevet 28. februar 2006 Cider, rusbrus o.l er OK, men jeg tenker på andre ting. Rødvin likes ikke. Hvitvinen må være (sukker)søt....Ikke lett å finne. Noen tips ? Hvilke drinker kan man drikke uten at man må påregne at det smaker alkohol ? ← Du høres ut som meg for ti år siden......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå