AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Hei! Jeg skal ta brystreduksjon på tirsdag og er veldig spent! Har idag 70f/g og har bedt om så små som mulig og fått tilbakemelding om at jeg kan forvente 70b/liten c. Har idag smerter i rygg og nakke og store åpne «gnagsår» under begge som jeg smører med sårsalve og legger kompresser under hver eneste dag, så håper virkelig at dette blir bra! Jeg lurer på dere som har tatt dette, har dere blitt fornøyd? Hvor lenge hadde dere smerter etterpå (har en 6mnd gammel baby) så har avtalt med noen fantastiske besteforeldre for å få dette til! Og har dere følelse i de lenger, virker vortene og blir de stive feks ved kulde ol? Takker på forhånd for svar🙏😊 Anonymkode: 5a612...5b1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Gled deg😃. Jeg hadde 80-85 f/g og fikk c cup. En helt annen verden. Finere bryster nå, enn jeg hadde som 16 åring. En drøm å kjøpe klær i etterkant, så pass på budsjettet, he he. Brystene ser svært naturlige ut og brystvortene, som har vokst i omkrets, etter svangerskap , er å tilbake til mindre Str. Arrene tenker jeg aldri over. De er tynne og helt bleke. Brystvortene er som før med følelser og reaksjon på kulde. Så flott du har fått avlasting. Viktig å holde deg til instruksene du får, det reduserer sjansen for komplikasjoner. Hold ut tiden med støtte bandasje og riktig bh. Selvom det er fristende å bytte til noe nettere. Jeg husker nesten ikke smertene. Bortsett fra med en gang. Og det føltes nesten, som en bekreftelse på at noe etterlengtet, nå var gjennomført. Er 7 år siden for meg og har ikke angrer et sekund. Anonymkode: 20071...9d1
Andypandycandy Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 Tusen takk for svar og så fint at du er fornøyd!❤️ Er så spent og gleder meg mer enn jeg gruer meg! Skulle dog ønske at brystvortene kunne unngå å reagere på kulde kanskje. fordi jeg drømmer om bh uten innlegg og spiler🙈😅 men om plagene nå forsvinner er det kun bagatell🥰 igjen, tusen takk for svar!🙏
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 Andypandycandy skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar og så fint at du er fornøyd!❤️ Er så spent og gleder meg mer enn jeg gruer meg! Skulle dog ønske at brystvortene kunne unngå å reagere på kulde kanskje. fordi jeg drømmer om bh uten innlegg og spiler🙈😅 men om plagene nå forsvinner er det kun bagatell🥰 igjen, tusen takk for svar!🙏 Jeg har brukt nippel cover. Ikke de som kun dekker brystvorten, for har opplevd de synes, men de med kleber og som dekker mer av brystet. Kan da ha åpen rygg, utringing, uten hverken stropper eller spiler😃 Anonymkode: 20071...9d1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg skal ta brystreduksjon på tirsdag og er veldig spent! Har idag 70f/g og har bedt om så små som mulig og fått tilbakemelding om at jeg kan forvente 70b/liten c. Har idag smerter i rygg og nakke og store åpne «gnagsår» under begge som jeg smører med sårsalve og legger kompresser under hver eneste dag, så håper virkelig at dette blir bra! Jeg lurer på dere som har tatt dette, har dere blitt fornøyd? Hvor lenge hadde dere smerter etterpå (har en 6mnd gammel baby) så har avtalt med noen fantastiske besteforeldre for å få dette til! Og har dere følelse i de lenger, virker vortene og blir de stive feks ved kulde ol? Takker på forhånd for svar🙏😊 Anonymkode: 5a612...5b1 Størrelsen avgjør de når de opererer og ser hva som er fysisk mulig å få til utgravd de anatomiske forholdene i kroppen din. Går nok 4-6 uker før du klarer å løfte babyen, igjen. Anonymkode: 72da1...025
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 Jeg hadde ikke smerter i etterkant. Gikk kjempefint. Om jeg er fornøyd? Nei. Mine vokste ut igjen. Er samme vekta som jeg var, så har ikke lagt på meg. Men prevensjon bidro til at de vokste ut igjen. Så det var helt bortkastet for min del. Anonymkode: 4f3bc...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå