Surdeig Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Har en katteluke i ytterdøren som nå har sluttet å fungere når den er i døra. Det er metall i døra så jeg har adapter for det til å ha rundt luken. Det har fungert i 1 år. Men nå er den åpen hele døgnet, nå har jeg hatt besøk av en stor hannkatt, heldigvis ingen slossing med mine små tutter. Tror han er forelsket i den ene av mine siden hun ikke er redd han. MEN, er det noen som hatt slike problemer med katte luken?? Jeg kjøpte ny trodde den var ødelagt, men det er det samme problemet. Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 Hvilken er det snakk om? Anonymkode: ef8e7...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 3. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2024 sureflap, men googlet litt nå. kanskje jeg må sage litt lenger opp i døren for å få det til å fungere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå