Gå til innhold

Røyk - disgusting

Chlypa

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en generasjonsbolig med svigerforeldre og mann. vi deler inngang 

vi holder på å renovere og jeg holder på å klikke i vinkel. Det røykes overalt  Det siver opp i alle etasjene og det stinker!! Mannen røyker i renoveringsobjekter og gamlingene i sin leilighet. Bare de åpner døra så siver det inn. Det STINKER, det lukter søppel og det setter seg i alt.  Jeg får vondt i hodet og jeg blir kvalm. 

min romleplass i ett hus på 395 kvadrat og fire etasjer er redusert til ett loftsrom på 4 kvadrat der jeg må holde døra igjen 24/7.  Jeg holder på å bli gal. 

Det nytter ikke å prate til noen av de. Det er jo klart, ingen av de lukter hvor forjævlig stanka er. Jeg syns i tillegg det er uapetittelig med sneip i munnen. 

Det resulterte i at jeg klikket i vinkel, kjeftet og slamra igjen døra. Nå er det jeg som er vanskelig. Han står på og styreer og blabla og alt han får er kjeft. Jeg prøvde å si at det ikke står på arbeidsinnsats men at han effektivt står å røyker ned ei totalrenovering på 1,5 million.

Vurderer faktisk å gå fra fyren og flytte til ett sted som faktisk er røykfritt. 

rant over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har blitt samboer/gift med en som røyker? 
Kondolerer. 😟

Anonymkode: 9e986...de5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Studier viser at de som blir utsatt for passiv røyking, har 20-30 prosent høyere risiko for lungekreft og 25-30 prosent høyere risiko for hjerte- og karsykdommer. Passiv røyking er spesielt skadelig for barn.»

Jeg beklager for dine vegne. Røyk er noe skikkelig dritt og livsfarlig..

Anonymkode: d7461...ae6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du orker. Skjønner godt at du vurderer og flytte fra fyren, men hva fikk deg til og flytte inn? 

Anonymkode: 65059...a2a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske på at røyk er avhengighetsskapende akkurat som narkotika og koffein. Du kan prøve å være en god partner og hjelpe han ut av det? Støtte han. 

Anonymkode: d7461...ae6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble du sammen med en som røyker hvis du klikker i vinkel når det røykes? Hvor er logikken i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en røyker i ungdommen! Aldri mer! Hadde mye hodepine i den perioden, og koblet det faktisk ikke før det var slutt! I tillegg er det kvalmende og ser ekkelt ut! Og å være hensynsløs er ikke akkurat en "kvalitet" jeg ønsker av en partner.

Jeg hadde da selvsagt ikke blitt sammen med en røyker for så å kreve at han slutter.

Anonymkode: 2732e...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...