Gå til innhold

Hva er dere takknemlige for her i livet?

Irak

Anbefalte innlegg

Idag er det Allehelgensdag dag 💕. Mange som har mange de minnes.

I den forbindelse så lurer jeg på følgende. 

Hva er du takknemlig for i livet ditt akkurat nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg er født og oppvokst i Norge og at barna mine er det og. At foreldrene mine har god helse og jeg forhåpentligvis får ha de i mange år til. For at ting som har vært utfordrende for barna begynner å løsne nå. For at jeg har god nok økonomi til å eie egen bolig, kjøpe den maten jeg ønsker og reise og oppleve ting med barna mine. At jeg selv, familien og alle vennene mine er friske og har det bra.

Anonymkode: 5f07e...6c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg elsker alle barna mine. At jeg har klart meg gjennom mange vanskelige ting i livet, og er likevel ganske velfungerende. At jeg har hatt mange fine folk jeg kan tenke tilbake på gjennom barndommen. At jeg og mannen klarte oss gjennom tider der vi var nær ved å gå fra hverandre, men valgte å jobbe oss gjennom det. At til tross for alt, har jeg en velfungerende kropp, som jeg i tillegg trives i, selv om den er langt fra perfekt. Det er milevis bedre enn hva jeg tenkte om meg selv før, da jeg hadde en perfekt modellkropp. At det var fint vær i dag og hene familien var ute og ryddet i hagen - jeg håper vi gjør flere slike "kjedelige" ring sammen som familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for livet, at jeg er funksjonsfrisk, og har et friskt barn. Jeg er takknemlig for alle ting jeg kan gjøre selv, alle venner som står meg nær, og som vil tilbringe tiden sin med oss. 

Jeg jobber som helsepersonell og bare det å kunne pusse mine egne tenner og vaske mitt eget ansikt er en daglig velsignelse. 

Generelt takknemlig for livet! 

Anonymkode: af068...d14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for at jeg har trygge, gode og stabile mennesker rundt meg. Det er ingen selvfølge 💕

Så er jeg takknemlig for at barna mine har det så bra som de har det nå 🫶

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest takknemlig for at jeg har fått tre herlige, fine barn. Og at den av dem som ble alvorlig syk for noen år siden fortsatt lever, selv om det så dårlig ut en stund. Alt annet kommer i andre rekke, men jeg er også takknemlig for å ha en snill mann, en jobb jeg elsker, gode venner, god helse og at jeg ikke har økonomiske bekymringer.

Anonymkode: 5737a...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig å ha fått livets gave. Ikke alle får det. Abort er utbredt.

Anonymkode: f12a5...2ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er helt frisk. Jeg har sett så mye elendighet som vernepleier. 

Anonymkode: 763dc...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig for å ha friske barn❤️ Takknemlig for kroppen min som hele tiden gjør meg sterkere og holder meg frisk❤️ Takknemlig for min mann som er en fantastisk venn og kjæreste, og ikke minst en super pappa for våre små❤️

Anonymkode: 51ad7...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene med jevn avføring🤩🥳

Anonymkode: 74e3e...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte meg for mangen år siden å være takknemlig for alt mulig så det blir for lang liste å skrive her :)

Anonymkode: 02238...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for familien min og vennene mine, for huset mitt, for at helsen min endelig er bra igjen, for naturen, jobben min…  ja, jeg er takknemlig for utrolig mye. Etter å ha vært langvarig syk setter jeg ekstra stor pris på det meste i livet! 

Anonymkode: 1fd15...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg er aller mest takknemlig for her i livet er sønnen min ❤️

Selvfølgelig også veldig takknemlig for mannen min, hunden, familien, menneskene i livet mitt, helsa og økonomien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min. Og også mine tidligere katter. Hadde det ikke vært for dem, hadde det virkelig ikke vært verd det. 

Anonymkode: 9ad0b...80c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg er født, oppvokst og bosatt i Norge med gode velferdsordninger. Jeg har fått så mye og god hjelp i helsevesenet og i andre etater. I tillegg til at jeg har økonomisk forutsigbarhet og trygghet (ung ufør), og jeg har kjøpt meg leilighet ved hjelp av startlån. Hadde jeg bodd i et annet land, kunne dette bare ha vært en drøm og jeg hadde kanskje bodd på gaten. 

Tenker ofte på hvor heldig jeg er som har tak over hodet, mat på bordet og kan legge meg i en god og varm seng.

Anonymkode: 28337...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HusetsHerre har holdt ut med meg i 28 år, alltid like stødig, tålmodig og omtenksom. Ungen17 har kommet seg gjennom traume vi trengte profesjonelle for å håndtere og blomstrer som bare. Jeg har et hus å bo i og vi har under 1 mill i gjeld, fast jobb og står i den situasjonen hvor vi ser at livet er litt plankekjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...