Gå til innhold

Kjøpe balkongdør og montering i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi trenger en dobbel balkongdør til leiligheten og er ikke hendige nok til å montere denne selv. Etter utallige søk på nettet er jeg litt overrasket over at man ikke kan bestille befaring, deretter en dør med hjemlevering og montering? 
Er det jeg som ser på feil steder? 

Jeg synes alt av sånne tjenester er så komplisert og alltid har vært det. Så jeg kvier meg sånn med å starte at det aldri blir gjort. Når skal dette forenkles på lik linje med andre varer og tjenester?

Må vi først finne en god og pålitelig håndverker ved å skanne Mitt Anbud og ha flere på befaring, for så å velge oss en, deretter enes om en dør av god kvalitet som finnes på lager et sted, få den bestilt og levert i løpet av uker/måneder, deretter avtale dag for montering og pris av dette med håndverker? Eller finnes det et pålitelig sted der man bare kan kjøpe alt dette i en pakkepris? Altså befaring, dør, levering og montering? 

Takk for all hjelp og råd her!

Anonymkode: b82d0...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, de som selger døra fikser som regel hele biffen fra levering til montering. Men litt styrete og dyrt er det jo.

Anonymkode: 18c8d...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 17.03):

Jepp, de som selger døra fikser som regel hele biffen fra levering til montering. Men litt styrete og dyrt er det jo.

Anonymkode: 18c8d...6ba

Enig

Endret av Frøkenanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...