AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Min samboer snorker no helt forferdelig om natten, noen til har tips til gode ørepropper før jeg skaffer egent soverom Anonymkode: 83351...40a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Vet ikke med ørepropper, men har en venn som bruker støyreduserende hodetelefoner. Det viktigste er at du får sendt han til fastlegen, for det kan være veldig skadelig for han om han får lite oksygen mens han sover! Anonymkode: f1af2...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vet ikke med ørepropper, men har en venn som bruker støyreduserende hodetelefoner. Det viktigste er at du får sendt han til fastlegen, for det kan være veldig skadelig for han om han får lite oksygen mens han sover! Anonymkode: f1af2...dc4 Hodetelefoner virker upraktisk. Jeg har mast og mast om at han skal sjekke det opp, nå har jeg gitt opp og prøver å redde meg selv før jeg blir mental sinnsyk pga. manglende søvn. Anonymkode: 83351...40a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hodetelefoner virker upraktisk. Jeg har mast og mast om at han skal sjekke det opp, nå har jeg gitt opp og prøver å redde meg selv før jeg blir mental sinnsyk pga. manglende søvn. Anonymkode: 83351...40a Jeg ville nok sovet i et annet rom, men det er jo veldig uansvarlig av ham å ikke gå til legen. Han skjønner ikke alvoret kanskje? Vet ikke at det kan føre til høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer? Håper du finner en løsning. Anonymkode: f1af2...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville nok sovet i et annet rom, men det er jo veldig uansvarlig av ham å ikke gå til legen. Han skjønner ikke alvoret kanskje? Vet ikke at det kan føre til høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer? Håper du finner en løsning. Anonymkode: f1af2...dc4 Det blir nok det på lang sikt, å ja jeg er enig med deg. Men jeg orker ikke kampen akkurat nå, jeg trenger ei natt med søvn. Men takk likevel Anonymkode: 83351...40a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 Noen som har erfaring med disse: https://www.loopearplugs.com/products/dream Anonymkode: 83351...40a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7 Skrevet 3. november 2024 Den eneste som kan gjøre noe med det er han. Her har vi endt opp med hvert vårt soverom fordi han aldri kommer seg til lege. Det durer gjennom etasjen, så jeg må i tillegg høre på lydbok for å overdøve han. Jeg trenger søvn😅 Anonymkode: 61ee8...544
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #8 Skrevet 3. november 2024 Eksen min kjøpte en tannskinne som hjalp, tror det var fra snorestop.com eller noe lignende. Anonymkode: a5a7e...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå