Gå til innhold

Ikke greie å sørge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor døde for 4 mnd siden. Jeg var så glad i henne, men greier ikke å sørge. Har ikke grått siden før hun døde, og fram til nå har ting liksom bare gått sin gang. Noen som har hatt det på samme måte?

Men så merker jeg nå at jeg må presse tårene bort når jeg kjører på jobb, og jeg er så SLITEN! Egentlig har jeg bare lyst til å legge meg under dyna og bli der, men jeg kan jo ikke det. Har plikter og jobb til langt over ørene. Men ja, har begynt å lure på om jeg er iferd med å utvikle depresjon. Eller er det «bare» sorg?

Anonymkode: 8bccd...6fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet mammaen min for 5 måneder siden. Sorgen går i bølgedaler. Noen ganger har jeg det helt fint og klarer å fokusere på de gode tingene i livet mitt, mens andre ganger har jeg det så vondt at jeg nesten ikke tror at jeg kommer til å komme meg gjennom denne sorgen. Det treffer meg så hardt enkelte dager og jeg bare gråter og gråter. Tror at jeg trenger disse dagene hvor jeg bare gråter slik at jeg også kan ha de fine dagene som kommer etterpå. Men jeg må være alene for å gråte og gjerne se tilbake på minner eller høre på musikk. Men som deg lurer jeg også iblant på om jeg er deprimert, utbrent eller om det «bare» er sorg? Føler med deg og håper at du vil oppleve at du klarer å sørge over tapet av din mor. Kondolerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...